کاشت مو با بانک مو ضعیف

شاید عبارت کاشت مو با بانک موی ضعیف یا کم را شنیده باشید. حتما شما هم در این رابطه می خواهید بدانید که کاشت مو برای افرادی که بانک موی ضعیفی دارند چگونه صورت می گیرد و آیا اصولا کسانی که بانک موی کمی دارند، شانسی برای بدست آوردن زیبایی و پر کردن مناطقی از پوست سر که دچار ریزش و یا طاسی شده است، دارند یا خیر؟


خوشبختانه پاسخ مثبت است. حتی کسانی که تراکم موهای پشت سر آنها چندان مناسب نیست هم امروزه می توانند با استفاده از برخی تکنیک ها باز هم صاحب موهای جدید شوند و اقدام به درمان طاسی سر خود نمایند. در ادامه نحوه این کار و تکنیک هایی قابل اجرا برای این افراد را بررسی می کنیم.در گذشته روش های منسوخ شده ای از جمله کاشت موی مصنوعی انجام می گرفت که امروزه با تحولاتی که در زمینه پزشکی منجر شده است شهد بهترین روش کاشت مو هستیم.


کاشت موی طبیعی چگونه انجام می شود؟

در ابتدا باید بدانید که پیوند مو چگونه صورت می گیرد. این فرآیند حاصل جداسازی دقیق فولیکول موها از ناحیه ای از سر است که به آن ناحیه یا منطقه اهدا کننده گفته می شود. به عبارت بهتر همان بانک مو. از آنجایی که ریزش موهای سر معمولا از فرق سر و یا نواحی جلو آغاز و در نهایت در صورت شدت گرفتن منجر به طاسی می شود، معمولا موهای پشت سر و اطراف شقیقه ها بسیار کم و به ندرت دچار ریزش و طاسی در بیشتر افراد می شوند. مگر در برخی موارد خاص مانند برخی بیماری ها و یا ناراحتی های خاصی که ممکن است منجر به از دست دادن کل موها شود.


به همین جهت از آنجایی که موهای پشت سر و یا اطراف گوش ها، مقاومت بیشتری در برابر انواع عوامل ریزش مو دارند، معمولا این ناحیه در صورت داشتن تارهای مو به اندازه کافی جهت اهدا، به عنوان بانک مو انتخاب می شوند. توجه داشته باشید که این مسئله، یعنی انتخاب بانک مو از ناحیه پشت سر، تکنیک جدیدی نیست و همانطور که تاریخچه کاشت مو به آسانی به ما نشان می دهد، بلکه از دهه ها قبل و از زمانی که نخستین تکنیک های کاشت مو ابداع شدند، معمولا گرفت ها از پشت سر استخراج می شدند.


همانطور که در بخش های دیگر و سایر مقالات توضیح داده ایم در روش های قدیمی تر پیوند مو در حقیقت لایه ای از پوست سر از بانک مو جدا می شد و در ناحیه گیرنده کاشته و پیوند زده می شد اما در روش های جدیدتر گرفت های مو یک به یک جدا شده و سپس در ناحیه مورد نظر کاشته می شوند. عوارض کاشت مو در این روش ها بسیار زیاد بود و امروزه کمتر مورد استفاده قرار می گیرند.

کاشت مو با بانک مو ضعیف


بانک موی ضعیف

همانطور که اشاره کردیم متاسفانه در مواردی افراد بیشتر موهای خود را از دست می دادند بطوری که حتی بخشی از موهای پشت سر و یا تمام آن ها دچار ریزش می شد و در این صورت گفته می شد که فرد بانک موی ضعیفی دارد.


معمولا برای چنین افرادی نمی توان با استفاده از متدهای کاشت و پیوند مو مشکل ریزش و یا از دست دادن موهای سر آن ها را برطرف کرد. چرا که پزشکان در مواردی به افراد اجازه می دهند و به آنها توصیه می کنند که کاشت مو انجام دهند که آن ها شرایط مساعد و مناسب جهت این فرآیند را داشته باشند که یکی از آن ها داشتن بانک موی قوی و مناسب برای درمان طاسی سر است.


اما اگر فردی بیشتر موهای سر خود را از دست داده و نمی توان استخراج گرفت ها را انجام داد، راه حل چیست؟ آیا امیدی هست که چنین افرادی نیز مشکل طاسی و یا کم پشت شدن موهای سر خود را برطرف کنند؟ در ادامه بهترین راهکارهای موجود برای این افراد را بررسی می کنیم:


کاشت مو با بانک موی ضعیف چگونه انجام می شود؟

افرادی که دچار چنین مشکلی هستند از راه های متعددی می توانند مشکل ریزش و کم پشت بودن موهای سر خود را درمان کنند که دو راه بهتر و مناسب تر در این زمینه عبارتند از:

کاشت مو BHT

ترمیم مو


کاشت مو به روش BHT برای کسانی که بانک موی ضعیف دارند

شرایط کاشت مو در این روش بدین شکل است که گرافت های مو از سر استخراج نمی شوند بلکه از پوست سایر بخش ها و حتی اعضای بدن مانند دست، پا، روی سینه و حتی در مواردی موهای گردن و یا زیر ناحیه ریش جدا شده و در ناحیه مورد نظر پیوند زده می شود. این تکنیک به دلیل برخی اشکالات از جمله کافی نبودن موهای بدن در بسیاری از افراد و برخی موارد دیگر در بسیاری از موارد توصیه نمی شود. در عوض به بسیاری از افرادی که دچار مشکل بانک موی کم و ناکافی هستند، تکنیک هایی مانند ترمیم مو پیشنهاد می شود.


ترمیم مو برای افرادی که بانک موی ضعیف دارند

اما فرآیند ترمیم مو یکی از بهترین تکنیک هایی است که به بسیاری از افرادی که نمی توانند از تکنیک های مختلف کاشت مو استفاده کنند، توصیه می شود. در حقیقت هنگامی که در بسیاری از آگهی های تبلیغاتی عنوان کاشت مو با بانک موی ضعیف ذکر می شود، در بیشتر موارد منظور همان ترمیم مو است.


در این روش با استفاده از شبکه ای که بصورت طبیعی بوده و همانند پوست سر است تعدادی از موهای طبیعی را به آن گره زده و سپس کل این شبکه به همراه موها به زیر لایه های پوست سر پیوند زده می شود. این کار از طریق مواد گیاهی و کاملا طبیعی صورت می گیرد و به همین جهت عوارض خاصی ندارد و براحتی انجام می شود.

ترمیم مو


مزایای ترمیم مو برای افرادی که بانک موهایشان ضعیف است:

شاید جالب باشد که بدانید حتی در مقایسه با بیشتر روش های کاشت مو، تکنیک های ترمیم مو برای کسانی که بانک موی نا کافی دارند مزایای متعددی دارد که موجب محبوبیت روز افزون آن شده است. از جمله:

✔ ترمیم مو در یک جلسه انجام می شود.

✔ نداشتن جراحی، درد و خونریزی

✔ موهای ترمیم شده قابلیت سشوار کشیدن، تافت زدن و یا ژل و... را دارند.

✔ برای انجام ترمیم مو نیاز به زمان نسبتا کوتاهی می باشد.

✔ این فرآیند در یک جلسه صورت می گیرد.

✔ برای آقایان و خانم ها قابل اجرا است.

✔ نداشتن محدودیت سنی

✔ مناسب برای همه سنین و کلیه افراد

✔ سفت و محکم بودن موهای ترمیم شده

✔ قابلیت تنظیم تراکم موها

✔ امکان انجام ورزش های سنگین، رفتن به سونا و یا شنا کردن

✔ عدم عوارض کاشت مو به روش های قدیمی با استفاده از ترمیم مو

✔ مراقبت های ترمیم مو نسبت به مراقبت های بعد از کاشت مو بسیار کمتر است.


به این ترتیب اصلا دیگر لازم نیست در صورتی که بانک موی نا مناسب و نا کافی دارید، نگران باشید. کافی است به کلینیک های کاشت و ترمیم مو مراجعه کرده و جهت ترمیم موهای سر و درمان طاسی سر خود اقدام کنید.


به این منظور در ابتدا معاینه های اولیه صورت گرفته و سپس هنگام مشاوره پیش از ترمیم مو برای فردی که بانک موی ضعیفی دارد، موارد متعددی پیش از انجام این کار در نظر گرفته می شوند. برای مثال اینکه فرد داوطلب مایل است تراکم موهای ترمیم شده زیاد یا کم باشد، مدل مو و رنگ آن در نظر گرفته شده و مطابق با میل و سلیقه وی این کار انجام می شود.


در نهایت رضایت افرادی که این روش را انجام داده اند خود گواه نتایج عالی و بسیار مناسب ترمیم مو برای افراد دارای بانک موی ضعیف است.



جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید