همه چیز درباره کاشت ابرو


کاشت ابرو طبیعی


یکی از مهم ترین مسائل در زیبایی چهره هر فردی داشتن ابروهای زیبا و پر پشت می باشد.امروزه افراد زیادی از جمله مدل ها و بازیگران و افراد مشهور اقدام به انجام کاشت ابرو طبیعی می نمایند.ابروهای نازک همانند گذشته دیگر جذابیتی نداشته و امروزه ابروهای پر پشت مورد توجه قرار گرفته است.افرادی که دچار کم پشتی و ریزش ابرو هستند متقاضیان کاشت ابرو طبیعی هستند.


اکثر خانم ها بر این باورند که با انجام تاتو و هاشور ابرو می توانند ابروهایشان را همانند گذشته به شکل قبل برگردانند اما واقعیت بر این است که هاشور و تاتو ابرو نه تنها ابرو را به حالت طبیعی بر نمی گرداند، بلکه معایبی همچون مصنوعی بودن ظاهر ابرو، استفاده از رنگ های شیمیایی، محدود بودن مدل های ابرو، درد و خطرات ناشی از انجام ابرو را داراست. همچنین شایان ذکر است که ابرویی که تتو و یا هاشور شده باشد به هیچ وجه آن را نمی توان پاک کرد و به شکل روز اول آن برگرداند. پس در انتخاب خود دقت کرده و قبل از انجام هرگونه فعالیتی از قبیل موضوعات یاد شده تحقیق کنید.


در این مقاله سعی داریم تا با بررسی علت ریزش ابرو و نوع ریزش ها بهترین درمان را برای مشکل معرفی کنیم تا افرادی که ریزش ابرو را به همراه دارند بهترین انتخاب را در جهت درمان مشکل خود انجام دهند که در این زیمنه از مشاوران و متخصصین کلینیک تخصصی رنسانس کمک گرفته شده است تا اطلاعات دقیق تری را برای شما عزیزان داشته باشیم.


کاشت ابرو با موی طبیعی


دلایل و عوامل ریزش ابرو

بیماری هایی همچون تغییرات در هورمون ها ، عفونت ها ، کمبود برخی مواد معدنی مانند آهن در بدن و همچنین اختلالات تیروئیدی ممکن است سبب ریزش مو ابرو شود.امروزه با تحقیقاتی که صورت گرفته است به این تتیجه رسیده شده است که بیشترین دلیل ریزش ابرو اختلالات تیروئیدی می باشد.


یکی دیگر از مهم ترین دلایل ریزش ابرو تغذیه نا مناسب می باشد.کمبود ویتامین E در بدن سبب ریزش مو می شود.کمبود آب بدن نیز می تواند دلیل دیگری بر ریزش ابرو باشد.کمبود پروتئین ، بیوتین ، ویتامین های گروه B و... نیز دیگر دلایل کم پشتی و ریزش ابرو است.برای درمان ریزش ابرو می توانید از اسید های چرب استفاده نمایید.مصرف امگا 3 و امگا 6 در کاهش ریزش مو بسیار موثر می باشد.همچنین استفاده مواد غذایی سرشار از پروتئین مانند گوشت مرغ و ماکیان ، تخم مرغ و... سبب از بین بردن شکنندگی مو و ضعف آن می شود.


علاوه بر این استفاده از بادام ، بادام زمینی ، فندق ، انبه و ... که سرشار از آنتی اکسیدان هستند بهترین راه برای جذب ویتامین E می باشد.غلات هم مانند جو و برنج می تواند نیاز شما به ویتامین B را برطرف سازد.


استفاده از برخی داروهای سبب ریزش ابرو می شود.داروهای ضد التهاب مانند سولینداک ، داروهای درمان روانپزشکی مانند لیتیوم و یا دوگزیپین ، داروهای کاهش وزن و همچنین داروهای ضد تشنج همگی جز داروهایی هستند که استفاده از آن ها منجر به ریزش ابرو می شوند.علاوه بر این موارد داروهایی مانند داروهای ضد بارداری جز داروهایی هستند که استفاده از آن ها باعث ریزش ابرو و مو می شود.


از دیگر مواردی که منجر به ریزش ابرو می شود اختلالات رفتاری ، سرطان ها و مراحل درمان آن(شیمی درمانی) ، عوامل فیزیکی مانند تصادفات و صدمات جسمی ، بالا رفتن سن ، ایجاد حساسیت ها و آلرژی و عوامل ژنتیکی همگی جزئی از عوامل ریزش ابرو می باشد.


موی ابرو دارای ویژگی هایی می باشد که در این جا به آن می پردازیم:

جهت رشد مو ابرو یکی از ویژگی های ابرو می باشد که جهت کاشت ابرو طبیعی می بایست به آن دقت شود.همچنین زاویه قرارگیری ابرو بدین گونه می باشد که رشد فولیکول آن به صورت زاویه دار می باشد تا مو بر روی صورت بخوابد.پس کاشت ابرو طبیعی تفاوت های با کاشت مو دارد و می بایست به آن ها دقت شود.علاوه بر این موی ابرو به صورت تکی رشد می کند و مانند موی سر از دسته های چند تایی تشکیل نشده است.


تمامی این نکات سبب می شود که کاشت ابرو طبیعی نیاز به مهارت دقت خاصی داشته باشد.به همین علت پیش از شروع کاشت ابرو تمامی این نکات در نظر گرفته شده و برای توازن 2 ابرو طرح کاشت ابرو بر روی صورت پس از شروع به کار پیاده سازی می شود.


کاشت ابرو طبیعی چیست؟

یکی از راه حل هایی که باعث می شود ابروهایتان همانند گذشته کشیده و پر پشت باشد و یا کم پشتی ذاتی ابروهای شما را از بین ببرد کاشت ابرو طبیعی می باشد. اصول و قواعد و قوانین کاشت ابرو طبیعی همانند کاشت مو می باشد با این تفاوت که در کاشت ابرو به دلیل اینکه شرایط حساس تر بوده نیاز به دقت و ظرافت های بالایی می باشد به همین دلیل در انتخاب کلینیک تخصصی برای انجام این روش باید دقت بالایی در نظر گرفته شود.


کاشت ابرو به علت حساسیت بالای این روش نیازمند به کلینیک تخصصی و استاندارد با بهترین روش های کاشت می باشد که زیر نظر بهترین متخصص درمان افراد صورت گیرد که در این خصوص تاکنون کلینیک تخصصی رنسانس توانسته است یک انتخاب عالی برای عزیزان باشد.


به طور کلی اگر بخواهیم کاشت ابرو را تعریف کنیم باید بگوییم که کاشت ابرو طبیعی یا همان پیوند ابرو به فرآیندی گفته می شود که کلینیک تخصصی رنسانس طی آن ابتدا موها را از کناره های گوش یا همان بغل گوش (به دلیل اینکه موهای کناره گوش نرم تر و شبیه به موهای ابرو می باشد) برداشت می کنند و در امتداد ابروهای فرد کاشته می شود. همانطور که گفته شد اصول و قواعد کاشت ابرو طبیعی همانند کاشت مو می باشد یعنی پس از چند روز موهای ابروی کاشته شده ریزش پیدا می کنند و حدود 3 ماه موهای جدید ابرو جوانه زده و در نهایت در طول 9 ماه پس از کاشت ابرو موهای ابرو کامل در آمده و تکمیل می شود و بهتر است افراد از بهترین روش های کاشت مو برای کاشت ابرو استفاده نمایند تا بدون عوارض و مشکلی بهترین تراکم رشد ابرو را با ظاهری طبیعی در مدت زمان کوتاه تری تجربه نمایند.


روش های کاشت ابرو

اولین روشی که برای انجام کاشت ابرو معرفی شد کاشت ابرو به روش FUT بود که این روش کاشت مو به دلیل عوارض های بسیاری همانند جراحی ، درد ، خونریزی ، بخیه ، جلسات متعدد و ... داشت در زمان کوتاهی منسوخ شد و به تدریج در کشور های مختلف از این روش دیگر برای کاشت ابرو استفاده نکردند و روش هایی مانند FIT,FUT,FUE توصیه نمی شود و بهتر است افراد با انتخاب کلینیک های غیر تخصصی از این روش ها استفاده ننمایند.


بهترین روش کاشت ابرو در دنیا

در حال حاضر کاشت ابرو سوپر کاشت بهترین روش ارائه شده در کاشت ابرو و مو می باشد که روش تکمیلی کاشت مو بوده و می تواند بدون هیچگونه عوارض ، بدون نیاز به بخیه و برش سر بردشات فولیکول ها را از طریق سوزن های مخصوص انجام دهد و سپس فولیکول های به دست آمده را توسط سوزن های مخصوص لا به لای ابرو ها بکارد.


این روش در ایران به عنوان روش سوپر کاشت در کلینیک تخصصی کاشت مو رنسانس انجام می شود و افراد می توانند از این روش عالی برای درمان ریزش ابرو های خود استفاده کنند.


در کلینیک رنسانس کاشت سوپر کاشت ابرو توسط ماهر ترین متخصصان این زمینه انجام می گیرد ، به همین خاطر است که بدون آسیب به فولیکول های ابروی اصلی فرد و بدون آسیب رساندن به آن ها کاشت فولیکول های جدید انجام می گیرد و با حفظ رویش کاشت موها و ایجاد مدلی زیبا برای ابرو، ظاهری طبیعی و زیبا برای ابرو ها در مدت زمان کوتاهی پیدید خواهد آمد.


کاشت ابرو با لیزر

کاشت ابرو امری تخصصی و نیاز به تجربه و مهارت بالایی دارد که در کلینیک تخصصی رنسانس با بیش از ۲۰ سال سابقه و با بالاترین رضایت مراجعین توانسته ایم با بالاترین کیفیت و ظرافت در یک جلسه بدون درد و عوارض شاهد ابروهایی زیبا باشیم.


روش برداشت از بانک موهای فرد با دو تکنیک جدید و انجصاری انجام میشود که با برداشت از بانک موی شخص توسط فلپ و برداشت بصورت تار به تار قابل انجام‌ است. از دیگر مزایای کاشت ابرو در کلینیک رنسانس ظرافت بالا و پیوند ابرو با چهار زاویه و با خواب طبیعی ابروها می باشد. طراحی توسط دستگاه لیزر بوده که قرینه سازی بطور دقیق و با دقت بالایی انجام می شود. لازم به ذکر است مدل و طراحی ابروها به دلخواه فرد می باشد.


در اتمام کاشت ابروها توسط دستگاه انحصاری لیزر پلاسما، پیشگیری از التهاب و تقویت گرفت های تازه پیوند شده انجام می شود. لازم بذکر است پس از کاشت ابرو فرد می تواند به کارهای روزمره خود رسیدگی کند همانند قبل همچنین در اتمام کاشت ابروها شاهد بازگشت قاب چهره خود می باشد و با ابروهایی زیبا کلینیک را ترک می نماید.


ویژگی های کاشت ابرو طبیعی

کاشت ابرو از قوانین و ویژگی هایی تبعیت می کند که برخی از آن ها عبارتند از:

یکی از مهمترین ویژگی های ابرو جهت رشد موی ابرو می باشد.به طور کلی ابرو از 3 بخش سر ، تنه و دم تشکیل شده است که در هر قسمت از این 3 بخش جهت رشد مو متفاوت می باشد .هنگام کاشت ابرو طبیعی پزشک متخصص بر اساس جهت قرارگیری مو در این نواحی می بایست اقدام به کاشت ابرو نماید.


یکی دیگر از ویژگی های ابرو زاویه رشد موی ابرو می باشد.زاویه قرارگیری و رشد موی ابرو متفاوت با زاویه صورت بوده به گونه ای که ابرو بر روی صورت می خوابد.بهترین نوع مو برای پیوند زدن به ابرو موهای پشت گوش می باشد که زاویه آن ها با زاویه ابرو مطابقت دارد.علاوه بر این پزشک در هنگام کاشت ابرو طبیعی فولیکول های مو را با زاویه نسبت به پوست خواهد کاشت تا ظاهری طبیعی پیدا نماید.


هزینه کاشت ابرو طبیعی

کاشت ابرو همانند کاشت مو از سه مرحله برداشت، نگهداری و کاشت تشکیل شده است که نحوه انجام آن در روش های مختلف و همچنین مراکز مختلف متفاوت است لذا همین امر باعث شده که هزینه کاشت ابرو طبیعی در مراکز مختلف و همچنین روش های مختلف دارای نوساناتی باشد همانطور که گفته شد روش کاشت ابرو FUT و روش هایی از این قبیل در سطح دنیا منسوخ شده و دیگر انجام نمی شود. اما برخی از مراکز در ایران به دلیل کم هزینه بودن این روش برای کاشت ابرو طبیعی از روش کاشت ابرو FUT استفاده می کنند که نتایج بدی را برای عزیزان به همراه دارد.


کلینیک تخصصی رنسانس پیشگام در روش سوپر کشت مو از روش تخصصی و پیشرفته ی سوپر کاشت برای کاشت ابرو ها استفاده می کند که برای استفاده از آن از بهترین تکنسین و پرسنل و بهترین متخصص در این زمینه به کار گرفته است تا نتایج فوق العاده را برای مراجعین به همراه داشته باشد و علاوه بر این امکانات ارائه شده هزینه های منصفانه ای را نیز برای افراد در نظر گرفته است که متناسب با شرایط درمانی باشد و نمی توان سود زیاد را در هزینه های کلینیک رنسانس شاهد بود که همین مسئله رضایت مراجعین را به خود جلب کرده است.


عوارض کاشت ابرو:

از عوارض کاشت ابرو به روش FUT می توان به جلسات متعدد کاشت ابرو ، جراحی های طولانی ، بخیه های متعدد ، بیهوشی ، درد ، خونریزی ، تورم در صورت به ویژه چشم ها ، خط رویش و مدل مصنوعی و ... اشاره کرد اما با مطرح و اجرا شدن کاشت ابرو طبیعی به روش سوپر کاشت عوارض یاد شده رفع و بعضا برخی از آن ها همانند خط رویش و مدل ابرو به نقطه قوت تبدیل شده است. لازم به ذکر است که در کاشت ابرو با تکنیک سوپر کاشت شما دیگر شاهد عوارض یاد شده نمی باشید.

کاشت مو


کلینیک کاشت ابرو رنسانس بنیانگذار تکنیک کاشت ابرو به روش سوپر کاشت در ایران می باشد که تمامی مراحل کاشت ابرو طبیعی در این مرکز توسط تیم مجرب کاشت ابرو انجام می شود و همچنین انجام بیش از 1900 مورد کاشت ابرو در این مرکز باعث افتخار بوده که تمامی موارد با رضایت فرد به پایان رسیده است.مرکز تخصصی کاشت موی رنسانسبا بهره گیری از بروزترین امکانات و متد ها و همچنین به کار گیری پزشکان متخصص در خدمت شما عزیزان می باشد.

جهت معاینه و یا مشاوره در خصوص کاشت ابرو طبیعی می توانید با شماره 09122115442 از طریق واتساپ و یا تلگرام با ما در ارتباط باشید.

"بانک موی شما گرانبها می باشد ، ارزان آن را از دست ندهید"

توجه داشته باشید شما عزیزان به صورت شبانه روزی (24 ساعته) می توانید جهت مشاوره آنلاین در تلگرام با شماره 09122115442 در ارتباط بوده و به شکل آنلاین مشاوره شوید همچنین از شنبه تا پنجشنبه هر هفته (بجز ایام تعطیل) می توانید از ساعت 9 صبح الی 19 با شماره های 02188909050 و 02188909051 تماس حاصل کرده و جهت مشاوره حضوری نوبت بگیرید.



جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



 کلینیک رنسانس
درود،کاشت ابرو در این کلینیک با رویش طبیعی به روش sut و fue انجام می شود
 کلینیک رنسانس
درود برشما کاشت ابرو در این کلینیک با تکنیک sut و fue طی یک جلسه انجام می شود که بدون جراحی ،درد و دوران نقاهت می باشد
 ملیکا هاشمی
من خواهرم پیش شما کاشت ابرو انجام داده خیلی خوب و طبیعیه کارتون تکه واقعا
 هانیه معصومی
سلام خسته نباشید من شاغلم اگ کاشت ابرو انجام بدم تا چند روز نمیتونم سرکار برم؟
 نامدار
من 6 ماه پیش پیش شما کاشت ابرو انجام دادم واقعا راضی ام کارتون حرف نداره
اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید