بهترین روش ترمیم مو چیست

بهترین روش ترمیم مو چیست؟


ترمیم مو


یکی از راههای درمان ریزش موی افرادی که به هر دلیلی نمی توانند کاشت مو انجام دهند، ترمیم مو می باشد.

یکی از مهمترین مزایای ترمیم مو نیاز نداشتن به بانک موی شخص می باشد که از هر جهت حائز اهمیت بوده و به خصوص مناسب برای خانم ها می باشد.
به طور کلی کاشت مو محبوبترین و همچنین بهترین راه حل برای درمان ریزش موی ارثی به شمار می رود. اما کسانی که بانک مویی ندارند متاسفانه نمی توانند کاشت مو را انجام دهند زیرا در پشت سر مویی ندارند که از آنجا برداشت و در ناحیه مورد نظر کاشت انجام شود.
همانطور که قبلا گفته بودیم یکی از ویژگی های ترمیم مو عدم نیاز به بانک موی شخص است و اینکه شخص کاندید تا هر تراکمی را که بخواهد می تواند به راحتی آنرا به دست آورد.

ترمیم مو چیست؟


ترمیم مو به روش HRT چیست؟
ترمیم مو به روش hrt برای آقایان، خانم ها، بیماران و حتی کودکان هم قابل انجام است همچنین تنها روشی است که در جهان به عنوان روش استاندارد و دارای تاییدیه های سازمانی همچون fda  و ... را دارد. مرکز تخصصی موی رنسانس اولین و تنها مرکزی بود که این روش استاندارد را نهادینه و وارد کشور کرده که بسیاری از افراد مشهور همچون بازیگران، خوانندگان، مجریان صدا و سیما و ... از آن بهره برده اند. این روش بهترین انتخاب برای کسانی که به هر علتی نمی توانند کاشت مو انجام دهند مناسب می باشد. اگر بخواهیم توضیحاتی در مورد ترمیم مو به روش hrt بدهیم باید بگوییم که در این تکنیک شبکه ای شبیه سازی شده از پوست سر انسان توسط کراتین های گیاهی روی پوست سر فرد قرار می گیرد که در یک جلسه انجام می شود. همچنین این تکنیک بدون جراحی، درد، خونریزی، دوران نقاهت و ... بوده و این عوارض را ندارد.
شایان ذکر است افرادی که موهای خود را با تکنیک فوق ترمیم می کنند، می توانند از حمام، استخر، سونا و ... استفاده کرده و موهای ترمیمی قابلیت رنگ، ژل، تافت، سشوار و ... را نیز دارد.

  شما می توانید جهت آشنایی و اطلاعات بیشتر از ترمیم مو به روش hrt می توانید به کانال رسمی این مرکز در شبکه آپارات مراجعه کنید. همچنین در وب سایت فوق در قسمت ویدیوها می توانید نحوه انجام این روش را مشاهده کنید و جهت مشاوره کاملا رایگان و آنلاین با شماره های 88909051 و 88909050 تماس حاصل فرمایید.


جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



 کلینیک رنسانس
با درود، در این کلینیک دو روش قابل رسد و غیر قابل رسد انجام میشود، و روش قابل رشد را کاشت مو و غیر قابل رشد را ترمیم مو میگویند که البته در این روش ترمیم مو که توضیحات در بالا داده شده است نیازی به رشد نبوده چراکه در روش ترمیم موی اچ ار تی،،، با هر مدل و حالت داخواه قابل انجام بوده و حمام ، استخر ، سشوار و رنگ و غیره،،،، نیز قابل انجام است و کاملا با ظاهره و خط رویش طبیعی در یک جلسه انجام میشود
 azari
آیا قابل رشد هستش؟
اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید