خط رویش طبیعی در کاشت مو

خط رویش در واقع ترسیم خط فرضی کاشت مو در جلوی سر است که کاشت مو طبق الگوی آن انجام می شود. کاشت مو با خط رویش طبیعی بصورتی که کاشت مو قابل تشخیص نباشد نیاز به تخصص و تجربه فراوانی دارد. از طرفی ترسیم خط رویش نامناسب و غیر تخصصی، حالتی عروسکی به موهای کاشته شده می دهد و اصلا قابل قبول و رضایت بخش نخواهد بود.





جالب است بدانید که شکل خط رویش در کاشت مو برای افراد مختلف متفاوت است و پزشک و متخصص کاشت مو با توجه به مو و ظاهر هر فرد خط رویش مو را ترسیم می کند. از همین رو لازم است متخصصی که برای کاشت مو انتخاب می کنید دارای تجربه کافی بوده با اصول زیبایی شناسی آشنایی کافی داشته باشد زیرا یکی از مهمترین قسمت ها و مراحل کاشت مو همین ترسیم خط رویش طبیعی است که اگر بدرستی انجام نگیرد کاملا چهره فرد را پس از عمل پیوند مو تحت تاثیر قرار می دهد.



کاشت مو با خط رویش طبیعی



خط رویش مو در جلوی سر در روابط اجتماعی در معرض دید ترین بخش از سر و موها محسوب می شود و به همین سبب می تواند کل روند کاشت مو را تحت تاثیر قرار دهد. هرچه دیگر فاکتورهای کاشت مو به خوبی رعایت شوند ولی خط رویش طبیعی و مناسب نباشد عملا کاشت موی موفقی محسوب نخواهد شد.

برخی از نکاتی که هنگام طراحی خط رویش مو باید در نظر گرفت :

·         کاشت مو باید به گونه ای باشد که کاملا طبیعی به نظر برسد و از اصول زیبایی شناسی پیروی کند.

·         خط رویش طبیعی هیچگاه بصورت خطی نیست، هر خط رویشی که بصورت کاملا خط کشی شده و خیلی منظم طراحی شود و طبق آن کاشت مو انجام شود خط رویشی طبیعی نخواهد بود.

·         بهتر است از واحدهای فولیکولی و گرفت های تکی یا دوتایی برای انجام کاشت مو در منطقه خط رویش استفاده شود

·         یک خط رویش طبیعی خیلی نزدیک ابروها و یا خیلی با فاصله از آنها ترسیم نمی شود.

·         هنگام طراحی خط رویش برای کاشت مو لازم است به سن فرد نیز توجه شود. لازم است تفاوت خط رویش موی یک فرد 30 ساله با یک فردی که مثلا 50 سال دارد در نظر گرفته شود.

کلینیک کاشت مو و ترمیم موی رنسانس با سالها تجربه و استفاده از آخرین متدهای روز دنیا برای کاشت و ترمیم مو بهترین کیفیت و نتیجه را به شما هدیه خواهد داد. همچنین با تکنیک جدید کاشت مو به روش SUT علاوه بر تراکم بسیار بیشتر موهای کاشته شده نسبت به روش های دیگر، خط رویش موها نیز کاملا طبیعی و متناسب با چهره شما با روش هایی جدید و کاملا علمی طراحی می شود به گونه ای که هیچ فرد دیگری متوجه عمل کاشت موی شما نخواهد شد. جهت ارتباط بامشاوران مرکز موی رنسانس با ما تماس بگیرید.



جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید