فیناسترید و ریزش مو

فیناستراید یکی از داروهای خوراکی است که برای درمان مشکلات ادراری که به دلیل غده پروستات (BPH) به وجود آمده است استفاده می شود. همچنین خطر جراحی برای درمانBPHرا کم می کند. فیناسترید موجب کاهش مقدار هورمون دی هیدروتستستروندر بدن می شود. همچنین غده پروستات را کوچکتر می کند که به درمان مشکلات ادراری کمک می کند.از فیناسترید برای درمان ریزش مو و طاسی نیز استفاده می شود.


از فیناسترید در موارد زیر استفاده نکنید:

•اگر به تمام مشتقات فیناسترید آلرژی دارید.

•اگر باردار هستید.


قبل از مصرف فیناسترید با دکتر خود درمورد داروهای که مصرف می کنید صحبت کنید چون فیناسترید با برخی داروها همخوانی ندارد.

نکاتی در مورد استفاده از فیناسترید:

فیناسترید دارویی خوراکی است و با غذا یا بدون غذا می توان آن را مصرف کرد. حتی اگر احساس بهبودی کردید مصرف فیناسترید را قطع نکنید و دوره آن را کامل کنید. فیناسترید را هر روز و سر وقت بخورید.اگر یک روز خوردنبه موقع آن را فراموش کردید در آن روز دیگرفیناستریدنخورید.


درمان ریزش مو با قرص فیتاستراید


عوارض جانبی مصرف فیناسترید:

هر داروی می تواند عوارض جانبی داشته باشد پس اگر در مصرف فیناسترید با مشکلی روبرو شدید با پزشک خود در میان بگذارید. برخی عوارض جانبی مصرف فیناسترید عبارت است ازکاهش توانایی جنسی،آلرژی شدید،تنگی نفس،درد در قفسه سینه،ورم کردن دهان صورت لب و یا زبان،افسردگی و درد عضلانی. البته این لیست کامل عوارض جانبی نیست و تنها بخشی از رایج ترین آنها می باشد.


همانطور که گفتیم یکی از کاربردهای فیناسترید، استفاده در مواردی است که فرد دچار ریزش مو شده است البته یکی از نقاط ضعف این دارو این است که بعد از قطع مصرف، ریزش مو مجددا شروع می شود. از این رو افرادی که مشکل ریزش مو دارند خواهان روشهای درمانی هستند که موقت نباشند و به طور دائمی دوام داشته باشند.


در این موارد به این افراد اصولا کاشت مو توصیه می شود. بخصوص با روشهای جدید کاشت که دیگر مانند روشهای سنتی و منسوخ عوارض جانبی همچون درد و ورم کردگی سر ندارد.


از روشهای جدید کاشت مو که امروزه بسیار استفاده می شود روشهایFUEوSUTاست که با توجه به نوع چیدمان تارهای مو کنار هم طبیعی ترین موها را به فرد ارائه می دهد.


مرکز تخصصی موی رنسانس در حال حاضر از دو روش مذکور برای درمان ریزش موی مراجعین خود استفاده می کند و توانسته است از این طریق رضایت بالای مراجعین خود را داشته باشد. اگر مشکل ریزش مو دارید و خواهان استفاده از این دو روش هستید می توانید با مراجعه به سایت مرکز رنسانس به نشانیwww.suthair.comدر قسمت گالری عکس افرادی که تحت این نوع روش کاشت انجام داده اند را مشاهده نمایید و تفاوت آنرا با روشهای سنتی بسنجید.


همچنین اگر امکان حضور فیزیکی در این مرکز را ندارید می توانید همه روزه بجز روزهای تعطیل با شماره تماس ها 02188909050 و 02188909051 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان تیم پزشکی این مرکز استفاده نمایید و یا عکس خود را از طریق تلگرام به شماره 09122115442 ارسال کنید.



جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید