کاشت موی خانم ها

کاشت موی خانم ها در ایران تا به امروز یا انجام نمی شد و یا با روش های قبلی و قدیم کاشت مو انجام می شد.

لذا با گذشت زمان و بروز شدن علم پیوند موی طبیعی این نوع کاشت با تکنیک های روز دنیا و با تکنیک جدید و انحصاری SUT و FUE همراه با بالاترین کیفیت انجام می شود و مانند سایر روش های رایج و قدیمی تر از قبیل کاشت مو به روش های fit و fut هیچ نیازی نیست که فرد داوطلب موهایش را کوتاه کرده و با استفاده از این عمل ها، بدست آوردن تراکم بالای موها و همچنین خط رویشی بسیار زیبا و طبیعی بدست می آید.

البته کاشت موی خانم ها در شرایطی خاص انجام می شود که باید بطور تخصصی بررسی شوند. پس از معاینات تخصصی و آزمایشات لازم در زمینه هورمونی و سونوگرافی کیست تخمدانها و غیره... می توان کاشت مو خانمها را انجام داد.

معمولا ریزش موی خانمها به دلایل مختلفی اتفاق می افتد از جمله: بارداری، شیمی درمانی، بیماری های پوستی، استرس شدید و یا شوک های روحی روانی، پیری، ارث و ژنتیک، کمبود ویتامین، مشکلات تیروئید و غیره. در هر صورت بهترین حالت این است که عامل اصلی ریزش موی آن خانم به دقت بررسی و سپس اقدام به درمان ریزش موی آن خانم شود.   

کلینیک تخصصی موی رنسانس با سالها تجربه و با بنیان گذاری تکنیک های جدید کاشت مو در ایران توانسته است کاشت موی خانم ها را در یک جلسه ، با ظاهر و خط رویش طبیعی انجام دهد ، بطوری که اطرافیان فرد کاندید متوجه کاشت موی او نخواهند شد و خانم ها بتوانند با استفاده از جدیدترین تکنیک ها و متدهای جدید کاشت مو، براحتی بار دیگر موهای از دست داده در ناحیه سر و یا ابرو هایشان را بدست آورده و از زندگی لذت بیشتری ببرند.

شما می توانید در صورتی که در شهرستان هستید از طریق تلگرام عکس خود را با شماره 09122115442 ارسال کنید تا نتایج آن خدمتتان ارسال شود و یا بطور حضوری با مشاوره رایگان در مرکز حضور بعمل آورید و جهت تعین وقتتان می توانید با شماره  0218890905 تماس گیرید.

کاشت موی خانم ها

 لطفا توجه داشته باشید که خانمها جهت درمان ریزش مو و استفاده از کاشت مو باید حتما به پزشک متخصص و یک کلینیک کاشت مو جهت مشاوره مراجعه کرده و بطور خوسرانه از داروهای تقویت مو استفاده نکنند.

نکته جالب اینجاست که هورمون های زنانه اصولا بطور طبیعی موجب رشد موها می شوند و به همین دلیل هم از قدیم ریزش مو در زنان کمتر از مردان بوده ولی بدلایل متعددی، متاسفانه در دهه های اخیر بسیاری از خانمها هم دچار این عارضه شده اند ولی خوشبختانه با پیشرفت روش های کاشت مو، مشکل بیشتر آنها براحتی برطرف می شود.

در کلینیک های کاشت مو در ابتدا طی جلساتی مشکل ریزش موهای سر آن خانم بطور کامل بررسی شده و پس از پیدا شدن بیماری و یا دلیل اصلی ریزش مو، پزشک مربوطه و تیم همکاران وی، بهترین درمان را به او معرفی خواهند کرد. همانطور که می دانید متاسفانه در دهه های گذشته بسیاری از خانمها - از جمله دختران جوان - هم در بسیاری از کشورهای جهان دچار مشکل ریزش مو شده اند. اما خوشبختانه به لطف علم پزشکی و تحقیقات گسترده و نتایج بدست آمده آنها با استفاده از روش هایی مانند کاشت مو به روش SUT و یا کاشت مو به روش PRP می توان بدون نیاز به دارو، ظرف یک یا چند جلسه براحتی این مشکل را برطرف کرده و خیال خانمها برای یک عمر از ریزش مو راحت شود.

به ویژه روش SUT که روشی جدید و بر خلاف تکنیک های قدیمی کاشت مو، کاملا بدون معایب و اثرات جانبی بوده و قویا به خانمهایی که به هر دلیلی دچار ریزش  مو شده اند، استفاده از این عمل توصیه می گردد.

خانمهای محترمی که دچار طاسی و یا ریزش مو شده اند، جهت مشاوره و استفاده از خدمات ما از جمله کاشت مو به روش SUT می توانند با همکاران ما تماس بگیرند و از راهنمایی و خدمات ما در جهت رفع این مشکل کمک بگیرند.


جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید