زمان مناسب برای کاشت مو

کاشت مو بهترین روشی است که می توان برای درمان ریزش مو و طاسی انتخاب کرد. امروزه با پیشرفت علم روشهایی بدون درد و با بهترین کیفیت بابا شده است. 

جالب این است که  بدانید هر زمانی نمی توان برای کاشت مو اقدام کرد چون گاهی اوقات برای کاشت مو زود است و گاهی دیر است که به آن خواهیم پرداخت.

در کاشت مو چه اتفاقی می افتد؟

·       ابتدا تیم پزشکی کاشت مو، موهای مناسب برای برداشت را انتخاب و می کنند و ناحیه گیرنده مو را علامتگذاری می کنند.

·       سپس موهای مورد نظر ر از پشت سر یا کنار سر بر میدارند.

·       پس از آن گرفتهای مورد نظر را از موهای برداشت شده استخراج می کنند

·       سپس تیم پزشکی کاشت مو؛ از بخشی از این گرفتها برای خط رویش جلوی سر استفاده می کنند و بخشی را در پشت خط رویش استفاده می کنند.

·       در ادامه، جایدهی گرفتها به طریقی انجام می شود که مانع رشد بیشتر موها نشود.

نکته:

پس از کاشت مو اگز به روشهای منسوخ و سنتی انجامش ده باشد فرد کمی دچار ورم در پیشانی می شود که بعد از چند روز رفع می شود همچنین ممکن است بیمار احساس درد کند چون موقع برداشت مو ها از پشت سر، در روشهای سنتی جراحت هایی ایجاد می شود که دردناک است. 

اما اگر کاشت به روش های نوینی مانند SUT و FUE انجام شده باشد هیچ درد و جراحتی را فرد احساس نمی کند.

در ادامه، بعد از چند هفته موهای کاشته شده کاملا می ریزد و وارد مرحله استراحت می شود البته جای نگرانی نیست چون این ریزش مو نشانه درست طی شدن فرایند کاشت مو است.بعد از مدتی موهای کاشت شده شروع به جوانه زدن می کند و پس از رشد کامل، دائمی می شود.

 

کاشت مو

چه کسانی نمی توانند کاشت مو انجام بدهند؟

در گذشته افرادی که موهای کافی در پشت سرشان نداشتند، نمیتوانستند کاشت مو انجام دهند اما روشهای جدید ، مناسبترین روش برای افرادی است که بانک موی ضعیفی دارند چون در این روشها (SUT  و FUE که در حال حاضر در مرکز تخصصی موی رنسانس بصورت انحصاری انجام میشود)، از تک تک گرفتهای برداشت شده استفاده می شود چون تیم پزشکی این گرفتها را فریز می کند در نتیجه هیچ آسیبی به آنها نمی رسد و به طور کامل از همه آنها استفاده می شود. 

چه زمانی می توان برای کاشت مو اقدام کرد؟

زمان مراجعه برای کاشت بسیار اهمیت دارد مثلا افراد زیر 25 سال نمی توانند برای کاشت مو اقدام کنند چون اگر در این سنین کاشت مو انجام شود موهای دیگر ممکن است بریزد و درنتیجه مجددا نیاز به کاشت مو باشد. به گفته پزشکان افراد زیر 25 سال که با ریزش مو مواجه هستند بهتر از روشهای تقویت مو استفاده کنند.

مرکز تخصصی موی رنسانس علاوه بر انجام کاشت مو به روشهای نوین برای جوانان زیر 25 سالی که با ریزش مو مواجه هستند نیز یک پکیج تقویتی در نظر گرفته است که این پکیج شامل 4 روش تقویتی است بطوری که تیم مجرب پزشکی ما  از روش PRP برای فعال سازی سلول های مرده و یا به اصطلاح به خواب رفته استفاده می شود.

از لیزر تراپی؛ برای افزایش قطر موهای سر و تقویت آن استفاده می کند.

همچنین از مزوتراپی که تزریق یکسری آمپولهای ویتامین در زیر پوست سر است برای این افراد استفاده می کند ، همچنین از ویتامین درمانی که درواقع تجویز یکسری قرص های ویتامین است نیز بهره می برد.

عزیزانی که خواهان کاشت مو یا تقویت مو هستند می توانند از طریق شماره های 02188909050 و 02188909051 با تیم پزشکی ما ارتباط بگیرید  و ضمن انجام مشاوره رایگان در خصوص روشهای نوین کاشت یعنی SUT و FUE اطلاعات کسب کنند و یا عکس از جلوی سر، بغل سر و پشت سر گرفته و از طریق تلگرام به شماره 09122115442 ارسال کنید.



جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید