نقش بیماری خوره در پوست و ریزش مو

لپروسپی یا همان خوره و جزام چیست؟

خوره یا جزام یک نوع عفونت باکتریایی پیش رونده است که در ابتدا به عصبها و سیستم تنفسی فرد آسیب می رساند.

خوره باعث جراحت های پوستی ، تخریب عصب ها و ضعف عضلانی نیز می شود. از سوی دیگر خوره انواع مختلفی دارد که وقتی سیستم ایمنی بدن قوی است اثرات کمی بر فرد می گذارد اما وقتی سیستم بدنی فرد ضعیف است اثرات مخربی به جای می گذارد.

در برخی از انواع خوره، اثراتی مثل آسیب زدن به پوست و ریزش مو مشاهده می شود در نتیجه گاهی اوقات افرادی که دچار ریزش مو می شوند بعلت بیماری خوره یا همان جزام است!

خوره به وسیله تماس با مخاط فرد مبتلا به عفونت شدید گسترده می شود بخصوص وقتی فرد دچار سرماخوردگی شده است. البته امروزه این بیماری در کشورهای معدودی شیوع دارد و علائمی مانند ضعف عضلانی، بی حسی دست بازو پا و رانها و جراحت های پوستی دارد بطوری که پوست زخم شده حساسیتش را نسبت به گرما و درد از دست می دهد.

شناسایی بیماری خوره در لابراتوار و توسط پزشکان متخصص ممکن می شود. راه های درمانی این بیماری نیز اصوولا استفاده از چند نوع آنتی بیوتیکی است که توسط متخصصین تجویز می شود.

نقش بیماری خوره در پوست و ریزش مو

راه پیشگیری از ابتلا به خوره، عدم تماس نزدیک و طولانی مدت با افرادی است که دچار عفونتهای شدید شده اند زیرا همانطور که گفتیم این بیماری اثرات مخربی بر روی کل سیستم بدن می گذارد و حتی می تواند باعث ریزش مو و تخریب لایه های پوست شود.

البته مشکلات پوست و مو به هر دلیلی که باشد باید تحت نظر پزشکان متخصص درمان شود چون امروزه راه های درمانی موثری برای مشکلاتی مانند ریزش مو و طاسی در دنیا رایج شده است از جمله روش درمانی دائمی کاشت مو.

در تعریف کاشت مو می توان گفت کاشت مو در واقع جابجا کردن مو از ناحیه ای به ناحیه دیگری است که دچار ریزش مو شده است که این جابجایی به روشهای مختلفی انجام می شود به طوری که امروز شاهد هستیم در روشهای نوینی مانند SUT این جابجایی به طریقی انجام می شود که کمترین آسیب را به موهای فرد می زند و از سوی دیگر نتایج فوق العاده را در بر دارد و از این رو جایگاه ویژه ای در بین افرادی که مبتلا به طاسی و یا ریزش مو هستند پیدا کرده است. در کشور ایران نیز مرکز تخصصی موی رنسانس به عنوان بنیانگذار این روش نوین شناخته شده است و سالها است علاوه بر خدماتی همچون مشاوره های رایگان به مراجعین خود، از روش SUT همگام با دیگر کشورهای اروپایی و آمریکایی برای درمان ریزش مو و طاسی مراجعین خود استفاده می کند.

 اگر می خواهید تفاوت های اساسی روش SUT را با دیگر روشهای سنتی کاشت مو دریابید می توانید به بخش گالری سایت مرکز تخصصی موی رنسانس به آدرس www.suthair.com مراجعه کنید و نمونه کاشت های انجام شده با این روش جدید را در این مرکز مشاهده و مقایسه نمایید.


جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید