براورد هزینه کاشت مو

در تمام سالهایی که تجربه کاشت مو و ابرو را داریم با سوالات محتلفی از سوی مراجعین مواجه می شویم که یکی از اصلی ترین آنها در خصوص هزینه های کاشت است. تیم پزشکی مجرب مرکز تخصصی موی رنسانس به صورت انحصاری از روش FUT  و SUT برای کاشت مو، ابرو و ریش استفاده می کند و هزینه های استفاده از این روشها به عوامل مختلفی بستگی دارد. عواملی مانند: پیچیدگی کاشت مو (که با توجه به ویژگی های موی هرشخص متفاوت است)، وسعت ناحیه ای که قرار است در آن مو کاشت شود و... 

اما به طور کلی می توان گفت هزینه های کاشت مو عمدتا به میزان ریزش مو بستگی دارد. بنابراین پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از هزینه های کاشت مو از طریق شماره 09122115442 عکس های خود را تلگرام کنید و ضمن بهره گیری از مشاوره رایگان مشاوران ما از هزینه های کاشت موی خود نیز آگاه شوید.

مزایای پنهان کاشت مو: 

ما در مرکز تخصصی موی رنسانس با طیف وسیعی از مراجعین سرکار داریم که برخی با هدف کسب چهره ای جذابتر و برخی با این انگیزه که اعتماد بنفس از دست رفته شان را بازیابند به ما مراجعه می کنند. چون مردم دریافته اند که داشتن چهره ای جذاب و اعتماد بنفس بالاتر بر زندگی شخصی و کاری شان  تاثیر مستقیمی دارد و این در واقع از مزایای نهفته کاشت مو محسوب می شود.

 

آیا کاشت مو به صرفه است؟

وقتی درخصوص هزینه های کاشت مو و یا حتی ترمیم تحقیق می کنیم بهتر است مزایای آن را نیز با دیگر روشهای پنهان کردن ریزش مو مقایسه کنیم و سپس درخصوص زیاد بودن یا نبودن هزینه های کاشت تصمیم گیری کنیم. این در شرایطی است که در گذشته، مردم هزینه های زیادی بابت درمان ریزش مو می کردند اما روش های سنتی تقریبا منسوخ شده است و کارایی چندانی ندارد. از سوی دیگر برخی افراد هزینه زیادی صرف ترفندهای دیگری مانند استفاده از کلاه گیس می کردند که موقتی بود.

در حال حاضر در برخی کلینیک های تخصصی مو روش کاشت هزینه بر است چون در بیش از یک جلسه کار کاشت مو انجام می شود. با این وجود تیم پزشکی ما کاشت مو را در یک جلسه و بصورت اختصاصی هر فرد انجام می دهد تا هم هزینه ها کاهش یابد و هم بیمار نتیجه بهتری از کاشت بگیرد.

کاشت مو به روش SUT

در کاشت مو به روشSUT جدیدترین متد کاشت مو در دنیا می باشد که در این روش تا 14000 تار موی واقعی را می توان کاشت کرد. کاشت مو به روش SUT در یک جلسه انجام می شود و نیز تمامی مراحل برداشت آن با دستگاه اتوماتیک می باشد از دیگر مزیت های کاشت مو به روش SUT بدون جراحی ، بدون درد ، بدون خونریزی و بدون بیهوشی بوده همچنین شایان ذکر است که در کاشت مو به روش SUT دیگر شاهد دیدن خط اسکار و یا بخیه نمی باشیم زیرا در این روش برداشت به شکل خطی و نواری که همگام با جراحی است انجام نمی شود و از رکورد های کاشت مو به روش SUT می توان به کاشت 60 تار مو در 1 سانتیمتر اشاره کرد که با دیگر روش های کاشت مو این کار غیر ممکن می باشد.

مرکز تخصصی موی رنسانس بنیانگذار و  تنها مجری انحصاری کاشت مو به روش  SUT در ایران می باشد که تا به امروز بیش از 4200 نفر جهت انجام این روش به این مرکز مراجعه کرده و پس از انجام کاشت رضایت کامل را اعلام داشتند.


جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید