مقایسه روش های کاشت مو

 از آنجایی که ریزش مو تبدیل به معضلی جهانی شده، پس از گشت و گذار در اینترنت و یا در ویکی پدیا در قسمت توضیحات عبارات کاشت مو به روش FUT ، کاشت مو به روش FIT ، کاشت مو روش BHT  و کاشت مو روش Sut دیده می شود.

یکی از مهم ترین مطالب برای کسانی که دچار ریزش مو شده اند، مقایسه روش های کاشت موی سر است. در حال حاضر متاسفانه ریزش مو تبدیل به معضلی فراگیر و حاد شده که روز به روز گریبان افراد زیادی به ویژه جوان ها را گرفته است. از این رو بسیاری از این جوانان علاقه مندند که بدانند از بین روش ها و تکنیک های کاشت مو، کدامیک بهتر و دارای مزایای بیشتری است.

در این مقاله هر کدام از این روش های کاشت مو را بصورت مختصر و مفید توضیح می دهیم:

مقایسه روش های کاشت مو

انواع کاشت مو:

1- کاشت مو به روش FUT :

یکی از قدیمی ترین تکنیک های کاشت مو به روش بوده FUT که در این روش جهت کاشت مو، فلپ از پشت سر برداشته می شود. این نوع عمل امروزه دیگر قدیمی شده و از عوارض این روش کاشت مو می توان به باقی ماندن خط بخیه ، الزام به جراحی و ... را نام برد.

2- کاشت مو به روش : FIT 

مدتی پس از استفاده و فراگیر شدن تکنیک های اولیه کاشت مو (مانند کاشت مو به روش ،(FUTتکنیک دیگری به نام کاشت مو به روش FIT معرفی شده که البته در این روش، فلپ برداری انجام نمی شود ولی با این وجود در این نوع روش کاشت مو هم عوارضی همچون درد، خونریزی ، بی نظمی موهای کاشته شده و ... دیده می شود.

3- کاشت مو به روش BHT :

در کاشت مو به روش FUT و کاشت مو به روش FIT موها از پشت سر برداشته می شود که به آن بانک مو می گویند اما در موارد خاصی پیش می آید که بانک مو فرد کم است و موهای تکمیلی را از صورت و بدن برداشت می کنند این روش کاشت مو را BHT می گویند.

4- کاشت مو به روش : SUT 

جدیدترین و موفق ترین روشی که تا کنون جهت برطرف کردن و درمان ریزش مو، معرفی شده کاشت مو به روش SUT است. در این روش تا 14000 تار مو را در یک جلسه می توان کاشت و دارای مزایای فراوانی می باشد از جمله اینکه در این تکنیک کاشت مو، دیگر نیازی به عمل جراحی نیست و تمام مراحل کاشت با استفاده از دستگاه اتوماتیک انجام می شود و فرد داوطلب درد و یا مشکلات دیگری را پس از عمل احساس نخواهد کرد.

یکی از تفاوت های دیگر تکنیک SUT با سایر روش های کاشت مو، حذف دوران نقاهت پس از کاشت مو به روش SUT است بطوری که پس از این عمل، شاهد تورم و عوارض جانبی نخواهید بود.


جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید