کاشت مو قابل رشد

امروزه به یقین می شود گفت که یکی از افراد در هر خانواده ای دچار ریزش مو شده است و متاسفانه سن ریزش مو روز به روز پایین و پایین تر می آید.

سن رشد مو بشکل طبیعی بین 35 تا 40 سال در استاندارد جهانی می باشد و متاسفانه سن در ایران هر ساله پایین تر می آید.

آخرین اطلاعاتی که از آمار گیری گذشته منتشر شده است، سن ریزش مو به عدد 24 رسیده است که متوجه تعداد زیادی از افراد جامعه شده است.

کاشت مو قابل رشد

کاشت مو قابل رشد چیست؟

کاشت مو قابل رشد به پروسه ای گفته می شود که دارای سه مرحله می باشد: مرحل اول برداشت است که با تکنیک ها و ابزار های خاص از قسمت پشت سر یا ناحیه اهدا کننده مو ها را برداشت می کنند. تعداد این تار موها بسته به بانک شخص مربوط می باشد. یعنی اگر شخص دارای بانک موی قوی باشد، بالطبع موهای بیشتری می توان از قسمت اهدا دهنده آن برداشت کرد. دومین مرحله تعبیه فولیکول ها یا همان تار موها می باشد که باید در جایگاهی کاملا بهداشتی و ضد عفونی شده قرار گیرد. آخرین مرحله و حساس ترین مرحله کاشت مو است که باید تار موها به ناحیه گیرنده انتقال یابند. در کاشت مو تکنیک های و روش های متفاوتی استفاده می شود.

بهترین روش کاشت مو قابل رشد کدام است؟

در حال حاضر بهترین و جدیدترین روش کاشت مو قابل رشد کاشت مو به روش sut می باشد. در این روش تا 14000 تار مو را در یک جلسه کاشت می توان کاشت. این روش کاشت مو کاملا بدون دوران نقاهت و همچنین درد و عوارض و تورم می باشد. علاوه بر این که کاشت مو به روش sut با دستگاه اتوماتیک برداشت شده و در هر یک سانتی متر 60 تار مو را می توان کاشت.

همچنین لازم به ذکر است که این پروسه کاشت مو جدای از کاشت موی سر برای کاشت ابرو و کاشت ریش و سبیل و کاشت مژه انجام می شود که امروزه با استقبال بسیار زیادی مواجهه شده است.

مرکز تخصصی موی رنسانس نخستین مرکزی می باشد که کاشت مو قابل رشد به روش sut را در ایران نهادینه و اجرا کرد. برای اولین بار جهت سهولت کار برای عزیزان شهرستانی مشاوره آنلاین تلگرامی در این مرکز که توسط مشاورین رنسانس انجام می شود راه اندازی شد.

مشاوره آنلاین تلگرامی : 09122115442



جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید