ترمیم مو آقایان

ترمیم مو که با نام هایی از قبیل کاشت موی مصنوعی نیز شناخته می شود، روشی است که در آن تمامی افراد با داشتن هر شرایطی می توانند آن را انجام دهند مثلا افرادی که دارای بانک موی کم بوده و بانک مویشان مناسب کاشت مو نمی باشد می توانند از روش ترمیم مو استفاده نمایند زیرا در روش کاشت موی مصنوعی دیگر نیازی به بانک موی شخص نمی باشد یا افرادی که طاسی سرشان عریض و طویل بوده به عبارت دیگر وسعت ریزش موهایشان زیاد باشد زمانیکه کاشت مو انجام دهند بانک مویشان تمام وسعت ریزش یافته را پوشش نمی دهند و باعث می شود فضاهای خالی در کاشت مو وجود داشته باشد اما در ترمیم مو اینطور نیست. در این روش با هر وسعت ریزشی می توان ان منطقه را پر کرده بدون اینکه هیچ کجای آن خالی از مو باشد یا افرادی که دارای بیماری خاصی هستند مثلا نوعی از بیماری های خود ایمنی که سیستم ایمنی به خود بدن حمله کرده و یا تحت درمان خاصی هستند که موهای خود را از دست داده اند تنها راه حل این افراد ترمیم مو می باشد.


ترمیم موی آقایان

به طور میانگین ریزش مو شدید در آقایان شایع تر از خانم ها می باشد. ریزش موی مردانه، نوعی از متداول ترین ریزش موی سر در بین آقایان است و این معضل در آقایان معمولاً در سن کم آغاز و با روند ادامه منجر به طاسی می شود. البته امروزه می توان با استفاده از روش هایی همچون کاشت مو، ترمیم مو و.... اقدام به درمان طاسی سر در آقایان نمود.


اصلی ترین فاکتور و عامل ریزش موی مردانه معمولا آندروژن ها هستند. آندروژن ها به هورمون هایی که به وجود آورنده خصوصیات مردانه هستند، نسبت داده می شود. دلیل اصلی و عمده به وجود آمدن آندروژن ها افزایش سن، وجود عوامل ارثی و وجود دی هیدروکسی تستسترون هستند.

ترمیم مو به روش HRT


اصلی ترین علل ریزش مو در آقایان

• عوامل ارثی جز شایعترین علت ریزش مو در آقایان می باشد.

• مشکلات روحی و یا استرس.

• بیماری های تیروئیدی از قبیل پرکاری و یا کم کاری تیروئید.

• الگوی ریزش مردانه.

• کم خونی، کمبود آهن، کمبود مس و...

• کمبود ویتامین، پروتئین، رژیم های مضر و کاهش وزن ناگهانی.

• و...


ترمیم موی آقایان به روش HRT

ترمیم مو به روش HRT که یکی از بهترین روش های درمان طاسی سر می باشد، در کشورهای کانادا ، اکراین و ... بعنوان روش استاندارد ترمیم مو و کاشت موی مصنوعی شناخته شده و از سازمان های مختلف کشورهای فوق نشان استاندارد را گرفته است. این روش که در حال حاضر پیشرفته ترین روش ترمیم مو در دنیا می باشد توسط مرکز تخصصی ترمیم مو سینا (رنسانس) در ایران پایه گذاری شد و سر انجام با شماره 17414 به ثبت رسید و همچنین به دلیل تخصصی بودن آن اجرای ترمیم مو HRT به این مرکز واگذار شده که به شکل انحصاری انجام می شود.


در ترمیم مو به روش HRT ابتدا یک لایه نازک شبیه سازی شده از پوست سر شما تهیه می شود و موهای شما را برای مطالعات بیشتر (رنگ ، جنس ، حالت) بررسی می کنند. همچنین برای افرادی که به دلیل بیماری فاقد مو می باشند با توجه به رنگ چشم ها و فرم صورت بهترین و نزدیک ترین رنگ ، جنس ، حالت را برای آن فرد تهیه می کنند. یکی از دلایلی که نام این روش را برخی از افراد کاشت موی مصنوعی نامیده اند به همین موضوع بر می گردد. در ترمیم مو به روش HRT به شکل فوق حرفه ای به خط رویش و خط فرق توجه شده بطوریکه که هیچ کسی نتواند موهای ترمیم شده شما را تشخیص دهد همچنین موهای ترمیم شده به روش HRT قابلیت رنگ ، مش ، فر ، و ... را داشته و می توان از استخر ، سونا ، حمام استفاده کرد. با توجه به موارد اشاره شده می توان به جز روش کاشت مو و استفاده از بهترین روش کاشت مو که روش SUT می باشد، در صورت عدم بانک موی مناسب یا دلایل دیگر، انجام ترمیم مو به روش HRT یکی از بهترین گزینه ها برای درمان طاسی سر در آقایان می باشد.

ترمیم مو آقایان


مزیت های ترمیم مو آقایان به روش HRT

✔ عوارض جراحی مانند : دوران نقاهت، خونریزی، درد، جای زخم، جای اسکار و... ندارد. عوارض کاشت مو در روش های قدیمی بسیار زیاد بوده و بسیاری از افراد روش کاشت موی مصنوعی را به جای پیوند مو انتخاب می نمایند.

✔ به دلیل بی خطر بودن این متد تمامی افراد بدون محدودیت سنی می توانند از این روش استفاده نمایند.

✔ ترمیم مو آقایان نهایتا در 1 روز و 1 جلسه انجام می شود.

✔ ترمیم مو آقایان بسیار راحت و آسان توسط خود فرد قابل انجام بوده و نیازی به جلسات مکرر نمی باشد. (انجام ترمیم پس از اجرای این روش)

✔ استفاده از مواد رنگ کننده، دکلره، فیکس و حالت دهنده های گوناگون مثل تافت، ژل، و... بع از انجام ترمیم مو به روش HRT

✔ دارای خط رویش و خط فرق بسیار طبیعی می باشد.

✔ به قدری موها طبیعی است که تشخیص آن با موی فرد برای اطرافیانش غیر ممکن می باشد.


در کلینیک کاشت و ترمیم موی سینا (رنسانس) علاوه بر خدمات کاشت مو، ترمیم مو با روش HRT و یا کاشت موی مصنوعی، بدون نیاز به بانک مو فرد با بالاترین تراکم موهای کاملا طبیعی انجام می شود. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص روش ترمیم مو و یا سایر روش های درمان طاسی سر، جهت مشاوره به صورت تلفنی با شماره 02122088210 و 02188909050 تماس حاصل کرده و  یا عکس خود را به شماره تلگرام 09122115442 ارسال فرمایید.



جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید