کاشت مو به روش FUE

تکنیکFUE   یا همان کاشت مو به روش Follicular Unit Extraction چیست؟

روش کاشت موی FUE یکی از تکنیک های  بروز و جدید کاشت مو حال حاضر در کشورهای پیشرفته می باشد. به نوعی می توان گفت که این تکنیک تکامل یافته روش قدیمی و سنتی FUT است.

طریقه انجام کاشت مو FUE  :

در روش رایج و سنتی FUT شخص کاندید کاشت مو تجربه ای طولانی همراه با درد و عوارض را تجربه می کرد و پس از انجام این عمل کاشت مو، بجا ماندن "اسکار" و یا همان بجا ماندن محل برداشت در پشت سر بیمار را شاهد بودیم  و در قسمت برداشت شده ظاهر نامناسبی را بجا می گذاشت.

ولی در این تکنیک جدیدFUE  دیگر شاهد این نوع عوارض نیستیم چرا که شخص کاندید پیوند مو، تجربه ای بدون درد و بدون بجا ماندن اسکار و تورم را در محیطی آرام تجربه می کند و علت برتری این تکنیک با روش FUT برداشت لایه رویی پوست سر که با ظرافت بسیار بالایی توسط تیم مجرب و متخصص این مرکز از پشت سر فرد برداشت می شود، بطوری که هیچ گونه آسیبی به پوست، گوشت، عصب ها وبه اصطلاح پزشکی ناحیه گالا نمی رساند.

از دیگر مزیت های این تکنیک کاشت مو می توان به تراکم بالا، انجام سریع کاشت مو، بجا نماندن خط اسکار پشت سر فرد و نداشتن هر گونه درد و عوارض بعد از عمل، اشاره کرد.

همچنین با تکنیکFUT  می توانیم تعداد بیشتری گرفت را از ناحیه پشت سر برداشت کنیم.

 این تکنیک برای کسانی که بانک موی کمی دارند و وسعت ریزش زیادی دارند، بسیار مناسب و ایده آل می باشد.

روش کاشت مو FUE

در این روش ما می توانیم از 2 الی 3 هزار گرفت که بطور میانگین معادل 9000 تار مو است، را برداشت کنیم  که در صورت نیاز می توانیم با ترکیب روش هایFUE  وSUT  به تراکمی در حدود 14000 تار مو برسیم.

لازم بذکر است با ترکیب این دو تکنیک تراکمی بالا و خط رویشی بسیار طبیعی را شاهد هستیم و با پیشرفت علم کاشت مو و تشخیص پزشک معالج دیگر افرادی با بانک موی کم و نازک نیز می توانند موهایی پر پشت و طبیعی داشته باشند.

مرکز تخصصی موی رنسانس هم اینک مژده انجام کاشت موی طبیعی برای افرادی که از بانک موی کمی در اطراف موهای خود برخوردار هستند را می دهد، که شما دوستان گرامی می توانید جهت اطلاع  و معاینه دقیق تر موهای خود در این مرکز با مشاوره رایگان حضور یابید و یا از طریق تلگرام با مشاوره آنلاین با شماره : 09122115442

عکس خود را از بالا و کنارهای موهای خود ارسال کرده تا با توضیحات دقیق و نوع تکنیک همراه با نمونه های انجام شده ، برایتان ارسال گردد.


فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط