کاشت ریش و سبیل به روش sut

کاشت ریش و سبیل به روش sut

در کاشت ریش و سبیل به روش sut می توان در تمامی مناطق از قبیل (چانه، پشت لب، خط ریش و ...) کاشت و پیوند مو را انجام داد. کاشت مو علاوه بر سر و ابرو در نواحی ریش و سبیل هم قابل اجرا می باشد. اصولا می توانیم بگوییم که در قسمت هایی از سر، ابرو، ریش و سبیل که خالی از مو می باشند می توان از تکنیک های پیوند مو استفاده کرد.
ریش و سبیل برای آقایان بسیار حائز اهمیت بوده و یکی از رکن های اساسی در زیبایی مردان به شمار می رود که نبود آن به نوعی آزار دهنده بوده و جلوه منفی در بردارد.
ریزش مو در نواحی ریش و سبیل به دو شکل می باشد که در نوع اول عموما به شکل مادرزادی بوده و از ابتدا فرد فاقد ریش و سبیل می باشد، اما نوع دوم ریزش ریش و سبیل به عوامل محیطی مربوط بوده است که ناشی از استرس، اضطراب و ... می باشد. 

در مرحله اول فردی که دچار ریزش ریش و سبیل شده است، سراغ داروها و درمان هایی نظیر قرص و آمپول می رود که متاسفانه این نوع درمان ها نه تنها باعث رویش مو نمی شوند بلکه برخی از آنها عوارض جانبی در برداشته و باعث می شود موهای موجود هم ریزش پیدا کنند.
کاشت ریش و سبیل بهترین و تنها راه حل برای کاشت ریش و سبیل می باشد که به روش های مختلفی انجام می شود در اینجا سعی بر این داریم جدیدترین تکنیک کاشت ریش که به نام کاشت ریش و سبیل به روش SUT است را به شما معرفی کنیم.

کاشت ریش و سبیل به روش sut


کاشت ریش و سبیل به روش SUT
کاشت ریش و سبیل به روش SUT بهترین و آخرین تکنیک کاشت ریش و سبیل است که در این روش دیگر نیازی به جراحی های طولانی مدت، خونریزی های شدید، درد، عوارض های جانبی، دوران نقاهت و ... نبوده و صفر تا صد پروسه برداشت با دستگاه انجام می شود. مزیت آن هم در این است اگر برداشت گرفت ها با دستگاه انجام شود اولا گرفت کاملا سالم برداشت شده و ثانیا آسیبی به گرفت های اطراف گرفت کاندید زده نمی شود. در نتیجه از تمامی و کلیت ظرفیت بانک مو می توان استفاده کرد. عزیزانی که تمایل به کاشت ریش و سبیل به روش SUT  را دارند، مطلع باشند که کاشت ریش و سبیل با تکنیک SUT  کاملا حساس و پیچیده بوده و انجام آن در یک جلسه میسر می باشد. 

کلینیک رنسانس این افتخار را دارد که با استفاده از بهترین وسایل و تجهیزات درجه یک و پیشرفته و همچنین بهره گیری از جدیدترین تکنیک های روز دنیا در زمینه کاشت مو رضایت کامل مراجعین خود را کسب کرده و مفتخر است که اکثریت مراجعین آن از طرف مراجعین قبلی معرفی شده اند. شما عزیزان می توانید جهت مشاوره با شماره های 02122088210 و 02188909050 تماس حاصل کرده و یا عکس خود را از طریق تلگرام به شماره 09122115442 ارسال فرمایید.


جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید