طاسی ارثی

در تعریف طاسی ارثی می توان گفت طاسی ارثی اصولا به تبدیل تدریجی موهای مرتب و یکدست به موهای نامعین و نامشخص و همچنین تنک گفته می شود که در نهایت تبدیل به کچلی می شود. طاسی ارثی بین زنان و مردان بسیار رایج است.

نشانه های طاسی ارثی:

 طاسی ارثی نشانه هایی مانند ریزش تدریجی مو، نازک شدگی موها، تغییر در اندازه موها و ضخامت آن، و تنک شدن موهای کل نواحی سر که البته در بیماران مختلف متفاوت است، دارد.

جالب است بدانید نحوه گستردگی طاسی سکه ای تا حدودی شبیه به طاسی ارثی است.

طاسی ارثی در مردان:

در ابتدا مردان متوجه ریزش جزئی در خط موی پیشانی شان می شوند. همچنن دچار نازک شدگی مو در برخی از نواحی سر می شوند و در این شرایط مدل موی خود را در خط موی پیشانیشان تغییرشکل می دهند.

طاسی ارثی در زنان:

در زنان، موهای جلوی سر بتدریج آشفته می شود و کم کم این آشفتگی و تنکی به فرق سر هم کشیده می شود البته در مورد زنان اغلب خط موی پیشانی حفظ می شود. موهای قسمت شقیقه ای در زنان معمولا برمیگردد اما در مردان کمتر این اتفاق می افتد.

تشخیص طاسی ارثی: مطالعات آزمایشگاهی

مهمترین جنبه تشخیص طاسی ارثی در بیماران، بررسی از طریق انجام یکسری آزمایشات است که برخی از این آزمایشها عبارتند از : آنالیز تستوسترون، آزمایش خون و آزمایش تیروتروپین.

برای درمان طاسی ارثی در مردان و زنان، معمولا یکسری دارومثل مینوکسیدی تجویز می شود.

 

نتاج حاصل شده از کاشت مو در خصوص طاسی ارثی معمولا ازنظر زیبیی شناختی نتایج راضی کننده ای است بخصوص با روشهای نوینی مانند FUE که روشی است که نیازی به بی هوشی ندارد و از جراحی استفاده نمی شود. این روش در یک روز انجام می شود.

موهایی کاشته شده معمولا بین 20 روز الی یک ماه کاملا می د کرده و 3 ماه بعدجوانه میزند و در نهایت بعد از  7تا 9 ماه رشد می کند و به حالت عادی در می آید.

مرکز تخصصی موی رنسانس با استفاده از بهترین و مجرب ترین تیم کاشت مو به روش FUEدر خدمت شما عزیزان است برای بهره گیری از مشاوره رایگان این مرکز می توانید با شماره تلفن های 02188909050 و 02188909051 تماس حاصل کرده و یا عکس خود را از طریق تلگرام به شماره 09122115442 ارسال کنید.


جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید