اثرات جانبی کاشت مو

برای هر فردی که با مشکل ریز مو درگیر است، کاشت مو می تواند موجب اعتماد بنفس وی شود. اغلب اوقات مردم مشتاق هستند  بدون اینکه در مورد اثرات جانبی احتمالی عمل چیزی بدانند تن به عمل کاشت بدهند.

در حالی که کاشت مو عملی آسان است یکسری اثرات جانبی به همراه دارد. توصیه میکنیم 10 اثر جانبی زیر را مطالعه کنید:

نازک شدن مو:

اگر عمل کاشت مو انجام داده اید، باید بدانید که موهای قدیم تان کمی نازک شده است که این بخاطر شرایط پس از عمل است و جای نگرانی نیست چون بعد از چندماه موها مجددا ضخیم می شود.

خونریزی:

خونریزی در عمل یک اتفاق طبیعی است که با فشار دادن جای خونریزی معمولا بند می آید، البته در برخی موارد نادر، پزشک مجبور می شود جای زخم را بخیه کند تا خونریزی متوقف شود.

درد:

عمل کاشت مو معمولا باکمی در همراه است اما در اغلب موارد برای تسکین درد نیاز به خوردن دارو نیست.

خارش:

خاریدن ناحیه ای که در آن عمل کاشت انجام شده اصلا غیرطبیعی نیست و معمولا تا چندروز می خارد که با شستشو دادن سر با شامپو طی چند روز خارش رفع می شود.

ورم کردن:

فردی که عمل کاشت انجام می دهد معمولا اطراف چشم و پیشانی اش ورم می کند که چند روز طول می کشد. البته در چهارمین روز اطراف چشم بیمار کبود هم می شود.

بی حسی:

اثر دیگر عمل کاشت، بی حس شدن است که معمولا چندهفته طول می کشد.

سکسکه:

حدود 5 درصد بیماران بعد از عمل کاشت دچار سکسکه می شوند که اگر بیش از چند روز طول بکشد مسلما مشکلاتی برای بیمار به وجود می آورد بنابراین باید از پزشک معالج کمک گرفت.

عفونت:

عفونت بندرت اتفاق می افتد چون معمولا قبل و بعد از عمل، پزشک برای بیمار آنتی بیوتیک تجویز میکند.

کیست:

در ناحیه کاشت شده مو ممکن است کیستهای کوچکی دیده شود که معمولا بعد از چند هفته از بین می رود.

زخم شدگی:

برآمدگی و زخم شدکی در سر بعد از عمل طبیعی است و بندرت پیش می آید که زخم ها شدید و نافرم باشد.

 

اثرات جانبی کاشت مو

کاشت مو به روش SUT :

کاشت مو به روش sut تنها روشی می باشد که بدون نیاز به جراحی ، بدون درد ، بدون خونریزی و بدون دوران نقاهت می در این روش می توانیم با روش SUT  تا 14000 تار مو را در یک جلسه کاشت کنیم که بدون خونریزی ، درد ، دوران نقاهت و ... می باشد  شایان ذکر است رکورد  60 تار مو در یک سانتی با روش SUT انجام شده است .

بنیانگذار این روش در ایران مرکز تخصصی موی رنسانس بوده و مجری آن بصورت انحصاری می باشد .

لازم به ذکر است مرکز تخصصی موی رنسانس با بهره گیری از آخرین تکنولوژی و با دستگاه های پیشترفته و تیمی مجرب چه از نظر سخت افزاری و چه از نظر نرم افزاری کاشت مو را با بالاترین سطح خود رسانده و با تکنیک های جدید و انحصاری SUT وFUE  این مرکز کاشت مو را کاملاً بدون عوارض و خطراتی که در سایر روش های رایج از آنها گفتیم کرده است.

شما عزیزان میتوانید از طریق تلگرام مجموعه با شماره 09122115442 عکس خود را از زاویه های بالای سر و اطراف سر خود ارسال نماید تا پس از بررسی، بهترین گزینه را برایتان ارسال و توضیح دهیم و یا جهت تعین وقت حضوری با شماره 02188943653 و 02188909050 تماس حاصل نماید.


جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید