مقایسه روش های کاشت مو FIT و FUE

FIT جزو روشهای منسوخ شده کاشت مو در دنیا محسوب می شود که در چندین جلسه انجام می شود و در مجموع جلسات حدود 2هزار 400 تا 10 هزار مو برای کاشت، برداشته می شود. بنابراین افرادی که طاسی شدید دارند اگر از این روش استفاده کنند باید به فاصله یکسال بعد مجددا کاشت مو را تکرار کنند. در این روش منسوخ شده، بخشی از پوست سسر برداشته می شود و زیر میروسکوپ های قوی تکه تکه می شود و تارهای مو به صورت انفرادی یا دسته ای بدست می آید. اندازه پوستی که از سر جدا می شود به تعداد گرفت های مورد نیاز، سستی پوست و ضخامت موهای دهنده بستگی دارد در این روش سعی می شود به موهای اطراف آسیبی نخورد تا در کاشت بعدی بتوان از انها نیز استفاده کنند. بعد ازبرداشت پوست، پوست را بخیه می زنند و سپس تارهای موی بدست آمده را در مسیر و زاویه مناسبی می کارند. در این روش طراحی و تعیین ناحیه گیرنده بسیار ضروری است چون موهای کاشت شده باید طبیعی بنظر بیاید بخصوص وقتی در جلوی سر باشد.

روش FUE:

در روش FUE که روشی نوین و پیچیده محسوب می شود در یک جلسه کاشت مو انجام می شود و در همان یک جلسه هزاران تار مو را می توان کاشت کرد.

در این روش که در حال حاضر به طور انحصاری در مرکز تخصصی موی رنسانس استفاده می شود، جراحت و زخم شدگی بسیار کمی وجود دارد  و در ناحیه دهنده بخیه ای زده نمی شود. روش FUE  برای افرادی که بانک موی کمی دارند بسیار مناسب است.

 

روند کاشت مو به روش FUE:

در این روش ابتدا موی سر بیمار کاملا شستشو داده می شود و سپس اصلاح می شود تا از عفونت های احتمالی جلوگیری کند. سپس سر بیمار توسط تیم مجرب پزشکی به صورت موضعی بی حس می شود. در این روش تیم پزشک ی از گیره ها ظریفی برای برداشتن تارهای مو بصورت تک تک استفاده می کند تا جراحتی برجا نماند و خونریزی رخ ندهد. 

همچنین در این روش سعی می شود به تارهای موی اطراف صدمه ای وارد نشود.

بعد از برداشت تارهای مو، گرفت ها یکی یکی آماده می شود. سپس در ناحیه گیرنده با سوزن های طریفی سوراخ های ایجاد می شود و این گرفت ها در زاویه، مسیر و عمق مناسبی کاشت می شود و بیشترین سعی می شود که موهای کاشت شده طبیعی به نظر رسد برای همین منظور، تیم پزشکی ابتدا تک تارهای مو را برای کاشت در خط جلویی مو انتخاب می کند و می کارد و سپس در پشت آن تعداد تارهای بیشتری کاشت می کند تا طبیعی جلوه کند. شکل انحنای خط مو نیز در طبیعی بودن موها موثر است. 

در روش FUEگرفت ها را در عمقی می کارند که جریان خون زیر پوست به آنها برسد و از آن طریق تغذیه شوند. 

مرکز تخصصی موی رنسانس مفتخر است که با استفاده از بهترین و مجرب ترین تیم کاشت مو و همچنین بهره گیری از روش های نوین و به روز توانسته است تا به امروز بیش از 10000 مورد کاشت مو و ترمیم مو را در ایران  به روش FUE انجام دهد.بنابراین عزیزانی که از ریزش مو رنج می برند و تمایل به انجام کاشت مو و ترمیم مو در مرکز تخصصی موی رنسانس را دارند می توانند همه روزه به جز روزهای تعطیل با شماره های 02188909050 و 02188909051 تماس حاصل کرده و یا عکس خود را از طریق تلگرام به شماره 09122115442 ارسال کنند .


جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید