کاشت مو در دوره شیوع کرونا چگونه انجام می شود ؟

با وجود شیوع ویروس کرونا افراد بسیاری مایل به عمل کاشت مو می باشند. در این دوره پرتنش ممکن است ریزش مو شدیدتر شود. در خانه ماندن بسیاری از مردم در زمان شیوع ویروس کرونا باعث شده بسیاری از مردم رژیم غذایی سالمی نداشته باشند. همانطور که می دانید سبک زندگی ناسالم و عادات غذایی نیز می تواند بر روی ریزش مو تاثیر بگذارد. تقاضا برای عمل کاشت مو هنوز وجود دارد و در حال افزایش است. در حال حاضر آمریکا دارای بیشترین تقاضا برای کاشت مو می باشد و پس از آن آسیا و اقیانوسیه و اروپا در رتبه های بعدی قرار دارند. استرس، فشارهای اجتماعی، عوامل ارثی، عدم تعادل هورمونی، رژیم غذایی ناسالم، و سبک زندگی تنها یکسری از مواردی هستند که باعث ریزش مو می شوند.


ویروس کرونا چگونه بر هزینه های کاشت مو تأثیر می گذارد ؟

ویروس کرونا که به آن کووید -19 (Covid-19) نیز می گویند مناطق زیادی را در دنیا تحت تأثیر قرار داده است. با قرنطینه شدن بسیاری از شهر ها در روزهای ابتدایی انتشار ویروس کرونا زندگی در بسیاری از کشورها تقریباً متوقف شد. این وقایع همچنین کسانی را که می خواستند عمل کاشت مو انجام دهند تحت تأثیر قرار داد. بنابراین سوالی که پیش میاید این است که ویروس کرونا چگونه بر هزینه کاشت مو تأثیر می گذارد؟ آیا انجام عمل کاشت مو در این دوره مناسب است؟ در زیر به پاسخ همه این سوالات خواهید رسید.


آیا اکنون زمان مناسبی برای کاشت مو می باشد ؟

کاشت مو از نظر روانشناسی تأثیر بسیار مثبتی در روحیه فرد مراجعه کننده می گذارد. بنابراین می توانید در اسرع وقت و با رعایت نکات بهداشتی و توصیه های متخصص عمل پیوند مو را انجام دهید. بنابراین آیا تصمیم درستی است که در این دوره عمل کاشت مو انجام دهید؟


کووید - 19 در ماه های آخر سال 2019 ظهور کرد و در مدت زمان بسیار کوتاهی در سراسر جهان گسترش یافت. اگرچه مدت زمان زیادی از زمان مشاهده آن نمی گذرد اما متأسفانه این ویروس به طور کامل کنترل نشده است. کارشناسان پیش بینی شده کرده اند که کنترل ویروس کرونا ممکن است مدت زمان زیادی طول بکشد.


این یک واقعیت است که امروزه اقدامات لازم برای پشگیری از ابتلا به کویید - 19 همانند اوایل شیوع ویروس کرونا اجرا نمی شود. بسیاری از کشورها با انجام یکسری اقدامات به زندگی عادی برگشته اند. اگر در شهر شما و کشوری که کاشت مو انجام می دهید محدودیت خاصی وجود ندارد می توانید عمل کاشت مو را انجام دهید. در این مرحله به اظهارات کارشناسان و مسئولان توجه داشته باشید.

کاشت مو در دوره شیوع کرونا


در زمان شیوع ویروس کرونا عمل کاشت مو چگونه انجام می شود ؟

این ویروس در سراسر جهان وجود دارد، بنابراین باید به زندگی با این ویروس عادت کرده و یکسری نکات را رعایت کنیم. ازجمله :

• از دست زدن به دهان و بینی خودداری کنید.

• استفاده از مواد ضد عفونی کننده.

• فاصله اجتماعی را باید حفظ کنید.

• توجه به قوانین بهداشتی.


در طی روند همه گیری ویروس کرونا عمل کاشت مو نیز در چارچوب این قوانین انجام می شود. کلینیک های کاشت مو که در روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا بسته شده بودند، چند ماه پیش دوباره فعالیت خود را دوباره آغاز کردند. برخلاف گذشته کلینیک ها به طور مداوم ضد عفونی می شوند و افراد مراجعه کننده به آنها ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی اند. علاوه بر این ضد عفونی کننده های حاوی الکل در بسیاری از نقاط کلینیک موجود می باشند.


آیا در دوره ی شیوع ویروس کرونا عمل کاشت مو در داخل کشور بهتر است یا خارج ؟

به یاد داشته باشید که این شما هستید که باید به این سوال پاسخ دهید. با این حال کووید - 19 در سراسر جهان گسترش یافته است. هیچ کشور یا شهری وجود ندارد که ویروس کرونا وارد آن نشده باشد. در دوره شیوع ویروس کرونا با انجام اقدامات احتیاطی می توانید عمل کاشت مو انجام دهید.


همانطور که می دانید منشا و مرکز اولیه این ویروس چین می باشد. با این حال ویروس کرونا به سرعت در ایالات متحده آمریکا و کشورهای اتحادیه اروپا شیوع پیدا کرد. همچنین در کشورهایی مانند ایالات متحده آمریکا، انگلیس، ایتالیا و اسپانیا باعث مرگ و میر بسیار زیادی شده است. بنابراین با توجه به همه گیر بودن ویروس کرونا عمل کاشت مو در داخل نسبت به خارج از کشور بهتر می باشد. علاوه بر این کلینیک هایی که در داخل کشور کاشت مو انجام می دهند بسیار حرفه ای تر هستند. بنابراین با انجام پیوند مو در داخل کشور می توانید احتمال ابتلا به ویروس کرونا را به حداقل برسانید.


نتیجه گیری :

ویروس کرونا امکان دارد برای مدت زمان طولانی در زندگی ما وجود داشته و به احتمال زیاد به زودی از بین نخواهد رفت. بنابراین به تعویق انداختن عمل کاشت مو ضروری نخواهد بود. اگرچه هزینه های پیوند مو اندکی افزایش یافته، اما این هزینه ها در اکثر کلینیک ها هنوز منطقی بوده و می توانید با خیال راحت عمل کاشت مو را بدون اینکه از نظر بودجه مشکلی داشته باشید انجام دهید.


جهت اطلاع از هزینه کاشت مو و یا سایر خدمات در کلینیک تخصصی کاشت مو رنسانس می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. انجام کلیه فرآیند های کاشت مو و یا دیگر خدمات کلینیک رنسانس با توجه به پروتوکل های بهداشتی و ضوابط ستاد مبارزه با کرونا به منظور جلوگیری از همه گیری این بیماری انجام می گیرد.



جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید