کاشت ابرو مناسب چه کسانی است؟

شاید با شنیدن عنوان کاشت ابرو، در ابتدا کنجکاو شوید که بدانید چرا چنین عملی و برای چه کسانی باید صورت بگیرد؟ اصلا آیا نیازی به چنین عملی هست و یا نه؟ اینکه آیا ترمیم ابرو بیشتر مناسب چه افرادی و با چه سنینی است؟ 

عمل کاشت ابرو (که به آن ترمیم ابرو هم گفته می شود) در زبان انگلیسی تحت عنوان Eyebrow restoration  از آن صحبت می شود و در واقع پروسه بازگرداندن و یا پرپشت تر کردن موهای ناحیه ابرو است. اما دلیل آن چیست؟ با افزایش سن تغییرات مختلفی در بدن انسان رخ می دهد و یکی از این تغییرات تغییر در عملکرد هورمون هاست. همچنین از طرف دیگر در صورت عدم رعایت اصول بهداشتی از طرف افراد، ممکن است که موهای بدن دچار ریزش شود. عموما وقتی صحبت از ریزش مو می شود ، عموما  بلافاصله افراد، ریزش موهای سر را به یاد می آوردن در صورتی که همیشه اینطور نیست و ریزش مو گاهی در نواحی دیگر بدن از جمله ابرو، مژه ها، ریش و سبیل هم رخ می دهد. که این امر گستردگی و حساسیت قضیه را دو چندان می کند. 

مسئله ریزش موهای ابرو بسیار جدی است. ابرو نقش مهمی در زیبایی صورت انسان – به خصوص خانمها – دارد. در زمان ریزش موهای ابرو، معمولا تارهای این دسته موها کم کم نازک شده و می ریزند و گاهی این مشکل تا آنجا ادامه پیدا می کند که فقط یک خط نازک از ابروها باقی می ماند. دلیل این امر هم می تواند هر یک از عوامل زیر باشد:
- ناراحتی های پوستی
- خارش ابرو
- بیماری 
- افزایش سن
- عدم رعایت بهداشت فردی
- مسائل ارثی و ژنتیکی
- سوختگی
- مواد شیمیایی

این نکته را هم توجه داشته باشید که بسیاری از خانمها امروزه جهت برطرف کردن این مشکل بطور ظاهری، از مواد آرایشی استفاده می کنند و به اصطلاح می خواهند که خط ابرو بکشند. این کار شاید زمانی که آن فرد بخواهد در یک مراسم رسمی –مانند جشن عروسی – شرکت کند، بطور موقت ظاهر او را کمی تغییر دهد و بنظر برسد که مشکل تا حدودی برطرف شده، اما این کار، یک راه حل واقعی نیست. 

راه حل بهتر و بادوام تری که ماندگار شده و زیر نظر پزشک متخصص صورت می گیرد استفاده از تکنیک های جدید و مدرن کاشت و ترمیم ابرو است. در این روش (پس از مشاوره با پزشک متخصص و یا مراجعه به یک کلینیک کاشت و پیوند مو) پس از بررسی مقدار ریزش در ناحیه ابرو، پزشک مربوطه در مورد بهترین روش و معمولا نوع عمل جراحی مورد نیاز برای کاشت ابرو ، متقاضی را راهنمایی می کند. 

امروزه خوشبختانه روش های متعددی جهت این گونه عمل ها وجود دارد، که بهترین آنها تکنیک های FUE و SUT هستند. به خصوص روش SUT که روش جدیدتر و پیشرفته تری است و مزایای زیادی دارد از جمله اینکه علاوه بر اینکه بدون درد است، بسیار سریع و ظرف چند ساعت صورت گرفته و معمولا بطور میانگین ظرف یک هفته جواب می دهد. این امر به خصوص برای جوانانی که به کاشت ابرو علاقه مند هستند، مسلما خبر خوشی است. 
معمولا زمان این عمل (به روش SUT ) بین 2 الی 5 ساعت است. یکی دیگر از مزایای آن این است که در صورتی که فرد شاغل و یا مشغول به تحصیل باشد، روز بعد از عمل براحتی می تواند به سر کار یا محل تحصیل خود بازگردد. همچنین امروزه با وجود تیم های حرفه ای جراحی، ابروهای کاشته شده بعد از مدتی قابل تشخصیص از موهای اصلی ابرو نبوده و کسی متوجه استفاده شما از کاشت ابرو نخواهد شد. 

مراحل این عمل نیز - همانطور که در مقاله ها و بخش های دیگر آوردیم - در چند مرحله انجام می شود:
برداشت تارهای مو 
نگهداری تارهای مو
کاشت مو در ناحیه ابرو
 

همانند روش های کاشت موی سر، تارهای مو از ناحیه ای از بدن (معمولا پشت سر) برداشته و بعد از آماده سازی نهایی، در ناحیه ابرو پیوند زده می شود.

در حال حاضر کلیه این مراحل توسط متخصصین حرفه ای و همچنین با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها و تجهیزات این کار صورت می گیرد که دقت بالایی دارد و خود همین امر نیز کیفیت بالای عمل کاشت ابرو را تضمین می کند. بنابراین هیچ جای نگرانی نیست و کسانی که به هر دلیلی تمام و یا بخشی از ابروهایشان را از دست داده اند، براحتی می توانند خود را جهت عمل SUT در ناحیه ابرو، آماده کنند. 

  و در پایان اینکه امروزه به دلیل اینکه میلیون ها نفر در جهان دچار ریزش و یا کم پشت شدن موهای ابرو شده اند، این نوع عمل روزبروز در حال گسترش و محبوب شدن نزد مردم (به خصوص اشخاص معروف مانند ورزشکاران و هنرمندان) شده است. 


جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید