کاشت مو در افراد مشهور

کاشت مو افراد مشهور شاید یکی از جالب ترین و پرطرفدارترین نکاتی باشد که بسیاری از افراد به ویژه آنهایی که می خواهند درباره تکنیک های کاشت مو و مزایای آن بیشتر بدانند، در این مورد نیز گاه جستجو و تحقیق می کنند. 

کاشت مو افراد مشهور و یا به اصطلاح سلبریتی ها (celebrities) در واقع نشان دهنده این است که میزان زیبایی پوست و مو و همچنین درمان ریزش موهای سر تا چه اندازه اهمیت دارد. مراجعه افراد معروفی از جمله مجریان تلویزیونی، بازیکنان ورزشی (به ویژه فوتبالیست ها)، هنرمندان (از جمله هنرپیشه ها و خوانندگان) به یک کلینیک کاشت مو جهت برطرف کردن طاسی و یا کم پشت شدن موهای سر به خوبی نشان می دهد که آنها تا چه اندازه برای ظاهر خود در هنگام برقراری روابط اجتماعی و به ویژه هنگام حاضر شدن در محیط کار خود، ارزش قائلند. از طرف دیگر با کمک به پر پشت شدن موهای سر افراد چهره ای جوان تر و جذاب تر پیدا می کنند. 

همانطور که بارها نوشته ایم در واقع ریزش موهای سر و یا ابرو یک عارضه و مشکل جدی است که بهتر است هر چه سریعتر برطرف شود. از آنجایی کاشت مو نسبت به بسیاری از روش های درمانی دیگر از جمله ترمیم مو، استفاده از داروهای شیمیایی مانند ماینوکسیدیل و یا فیناستراید برتری زیادی دارد، امروزه بسیاری از افراد جهت انجام آن به کلینیک های کاشت و ترمیم مو مراجعه می کنند. 

از طرف دیگر از آنجایی که بسیاری از سلبریتی ها و افراد مشهور جامعه مدام زیر ذره بین رسانه ها و حتی کاربران شبکه های اجتماعی هستند، معمولا بیشتر آنها سعی می کنند تا با ظاهری آراسته و زیبا در اجتماع ظاهر شوند. این مسئله به آنها کمک می کند تا اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند و محبوبیت بیشتری نیز در بین طرفداران خود پیدا کنند. به همین جهت این افراد در صورت دچار شدن به ریزش مو، تلاش می کنند تا با مراجعه به بهترین کلینیک ها و بهترین پزشکان متخصص با بهره گیری از جدیدترین روش های کاشت مو این مسئله را به راحتی برطرف کنند. 

در ادامه تعدادی از مشهورترین افرادی که در ایران و یا کشورهای خارجی، تاکنون از این عمل زیبایی استفاده کرده اند را نام می بریم: 

- کاشت مو در افراد مشهور ایران:

از آنجایی که متاسفانه کم پشت شدن، ریزش موها و طاسی سر در کشورهایی مانند ایران شایع است، بسیاری از افراد معروف کشورمان هر یک به دلایلی سعی می کنند تا این عوارض را برطرف کنند. از جمله کسانی که در سالهای اخیر دچار این معضل شده و اقدام به کاشت مو کرده اند، می توان از یحیی گل محمدی (مربی فوتبال و بازیکن سابق تیم های پرسپولیس و تیم ملی کشورمان) و همچنین احسان علیخانی (مجری معروف تلویزیون) نام برد. 

کاشت مو افراد مشهور ایرانی

با یک نگاه ساده می توان دریافت که تا چه اندازه عمل کاشت مو به احیای چهره آنها و جوان تر شدن ظاهر آنها کمک کرده است. 

کاشت مو اشخاص مشهور ایرانی

- کاشت مو در افراد مشهور خارجی:

در کشورهای خارجی بسیاری از افراد مشهور و معروف از جمله هنرپیشه های هالیوود، خوانندگان، ورزشکاران و حتی چهره های سرشناس تلویزیونی تاکنون اقدام به کاشت مو کرده اند. کافی است نگاهی به تصاویر آنها قبل و بعد از کاشت مو بیندازید تا متوجه شوید که چهره و ظاهر آنها پس از انجام این عمل زیبایی چه اندازه تغییر کرده و بهتر شده است. معمولا سلبریتی ها و افراد مشهور به دنبال استفاده از بهترین امکانات و درمان ها در زندگی خود هستند و اغلب در این زمینه حساسیت زیادی دارد. اگر روش هایی مانند کاشت مو مفید و موثر نبودند، مسلما این افراد جهت انجام آن اقدام نمی کردند و به پزشکان متخصص این حوزه مراجعه نمی کردند. 
از مشهورترین افراد غیر ایرانی که تاکنون کاشت مو بر روی آنها اجرا شده می توان از این اشخاص نام برد:

- دیوید بکهام (David beckham) :

بازیکن معروف تیم ملی انگلستان و تیم های مطرحی در دنیای فوتبال از جمله منچستر یونایتد، رئال مادرید، پاریسن ژرمن و... شاید باور این مسئله سخت باشد اما از سالهای جوانی و اوج معروفیت این بازیکن در فوتبال جهان به مرور ریزش موهای دیوید بکهام افزایش پیدا کرد تا جایی که بخش های جلوی سر وی در حال خالی شدن و کم پشت شدن بود. تا اینکه در یکی از کلینیک های کاشت مو در انگلستان وی اقدام به کاشت مو کرده و پس از مدتی براحتی موهای از دست رفته سرش جایگزین شدند. امروز این بازیکن سابق تیم ملی انگلستان که همچنان به همراه همسرش معروف است، دیگر از چنین مشکلی رنج نمی برد و در عکس هایی که از وی از آن زمان تاکنون گرفته شده، همراه لبخند بر لب داشته و چهره ای شاد و جذاب دارد. 

کاشت مو دیوید بکهام

- وین رونی (Vein roni) :

یکی دیگر از بازیکنان مطرح دنیای فوتبال و تیم ملی انگلستان. وین رونی از اوایل جوانی دچار ریزش موهای سر شد بطوری که بخش های زیادی از موهای جلوی سرش را به تدریج از دست داد و سرانجام با استفاده از کاشت مو توانست این مشکل را بطور کامل برطرف کند. 

کاشت مو وین رونی

- متیو مکاناهی (Matthew Mcconaughey) :

یکی از هنرپیشه های سرشناس سینمای هالیوود که البته علاوه بر فیلم های سینمایی هالیوود و حتی صداپیشگی انیمیشن ها، در چندین سریال معروف تلویزیونی نیز به ایفای نقش پرداخته است. وی از سالهای دهه 1990 دچار ریزش مو شده بود و مدتها این مسئله را پنهان می کرد تا آنجا که سرانجام جهت کاشت مو اقدام کرد. وی یکی از مشهورترین افرادی است که از این عمل بهره برده و نتایج آن بسیار طبیعی و مناسب بوده است. 

کاشت مو متیو مکاناهی

- جیمز نسبیت (James Nesbitt) :

هنرپیشه و مجری معروف تلویزیونی در ایرلند شمالی. وی یکی از معروف ترین چهره هایی است که در بریتانیا اقدام به کاشت مو کرده است. 

کاشت مو سلبریتی ها جیمز نسبیت

- نیکولاس کیج (Nicolas Cage) :

نیکولاس کیج هنرپیشه ایتالیایی آمریکایی هالیوود و برادرزاده کارگردان معروف سینمای هالیوود فرانسیس فورد کاپولا. 

کاشت مو نیکلاس کیج

- جان تراولتا (John Travolta) :

هنرپیشه معروف هالیوود. وی از سالهای 2000 به مرور دچار ریزش مو و کم پشت شدن موهای سر شد و سرانجام اقدام به کاشت مو کرد. 

کاشت مو جان تراولتا

- کوین کاستنر (Kevin Costner) :

هنرپیشه معروف سینمای آمریکا و برنده جوایز سینمایی مختلفی از جمله اسکار. وی از جمله افرادی مشهوری است که تفاوت چهره وی قبل و بعد از عمل پیوند مو کاملا مشهود است. 

کاشت مو کوین کاستنر

- جانی دپ (Johnny Depp) :

شاید باور نکنید اما جانی دپ هنرپیشه معروف فیلم هایی مانند سری فیلم های دزدان دریایی کارائیب نیز جزو کسانی است که بالاخره پس از مدتها دست و پنجه نرم کردن با مسئله ریزش مو سرانجام اقدام به کاشت مو کرده است. وی از معروفترین چهره های هالیوود است که این عمل بر روی وی انجام شده. 

کاشت مو جانی دپ

- گوردون رمزی (Gordon Ramsay) :

گوردون رمزی یکی مجریان معروف تلویزیونی است که با برنامه های آشپزی خود مشهور شده. وی در مصاحبه هایی که پس از عمل پیوند موی وی انجام شده اعلام کرده که جهت بدست آوردن موهای ریخته شده از دو عمل کاشت مو و روش پی آر پی استفاده کرده است. 

کاشت مو گوردون رمزی

- آدام لوین (Adam Levine) :

آدام لوین که خوانند اصلی گروه معروف "مارون فایو" (Maroon 5) است یکی از خوانندگانی است که عمل پیوند مو را با موفقیت انجام داده است. 

کاشت مو آدام لوین

در پایان بد نیست اشاره کنیم که افراد زیادی در دنیای ورزش، علم و هنر و یا اجرای برنامه های تلویزیونی اقدام به مراجعه به پزشکان متخصص پوست و مو کرده و از روش های جدید کاشت مو استفاده کرده اند که فرصت معرفی و بررسی تک تکم آنها را نداریم (از جمله مل گیبسون، کریس مارتین، جیسون گاردینر، التون جان، بیلی باب تورنتون و ...). لطفا توجه داشته باشید که موارد نام برده در بخش های بالا، صرفا تعدادی از مشهورترین این افراد بوده اند. 

اگر شما هم دچار ریزش مو و طاسی موهای سر هستید توصیه می کنیم هر چه زودتر جهت برطرف کردن این مشکل با همکاران ما در کلینیک کاشت و ترمیم موی رنسانس تماس بگیرید. 


جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید