درمان جدید طاسی

درمان قطعی طاسی سر و جلوگیری از ریزش موها همچون افرادی که با چنین مشکلاتی مواجه اند، از دغدغه های متخصصین و پزشکان پوست و مو بوده است. از این رو پیدا کردن جدیدترین روش درمان طاسی سر و مطالعه و تحقیقات در این زمینه در طول دهه های گذشته در برنامه دانشمندان و متخصصین این زمینه قرار داشته به طوری که امروزه شاهد روش های مختلفی از درمان طاسی سر همچون کاشت مو، ترمیم مو یا کاشت موی مصنوعی و... در دنیا هستیم.


روش های درمان طاسی سر

اکنون خبر خوش اینکه ظاهرا دانشمندان توانسته اند به بهترین و جدیدترین درمان طاسی سر دست پیدا کنند. تا قبل از کشف این درمان، متخصصین به کسانی که دچار ریزش مو شدید و طاسی شده بودند، توصیه می کردند که در صورت امکان از کاشت مو جهت برطرف کردن این مشکل برای آن ها استفاده شود و یا در مواردی که فردی به هر دلیلی شرایط مناسبی جهت کاشت و پیوند مو را نداشت (مواردی از قبیل نداشتن بانک مو مناسب، سن بالا، کسانی که هنوز ریزش موهایشان ادامه دارد، افراد زیر 21 سال، کسانی که دچار برخی بیماری های خاص هستند و...) از بهترین روش ترمیم مو یا همان کاشت موی مصنوعی، پزشکان اقدام به ترمیم موهای افراد می کردند. البته در مواردی هم استفاده از داروهایی مانند ماینوکسیدیل و یا فیناستراید جهت جلوگیری و یا توقف ریزش مو تجویز می شد.

درمان طاسی سر


روش نوین درمان طاسی سر

اما اکنون دیگر کسانی که دچار طاسی شده اند، نیازی به نگرانی و استرس ندارند. مطالعات نشان می دهد نوعی دارو که تا پیش از این صرفا جهت درمان پوکی استخوان بکار می رفت، می تواند جهت درمان طاسی سر نیز بکار رود.


پژوهشگران با آزمایش های خود متوجه شدند که این دارو موجب تحریک فولیکول مو می شود و موجب رشد مجدد پیاز مو می شود. این تحقیقات و کشف جدید بسیاری از دانشمندان و محققین را به وجد آورده و بسیاری از آن ها امیدوارند که با ورود این دارو به بازارهای جهان و استفاده از آن برای کسانی که دچار مشکل طاسی و ریزش موی شدید شده اند، این مسئله بطور کامل برطرف شود.


تحقیقات جدید بر روی درمان طاسی سر

نکته جالب اینجاست که این دارو بر روی یکی از پروتئین های بدن تاثیر می گذارد که که مانع رشد مو می شود و در طاسی مردان نقش دارد. این تحقیقات در آزمایشگاه با استفاده از فولیکول های موی بیش از 40 مردی که دچار ریزش موی شدید و در نتیجه طاسی شده بودند، صورت گرفته است. نتایج این تحقیقات در چندین نشریه و وب سایت های خبری اینترنت منتشر شده و موجب امیدواری بسیاری از افرادی که دچار این مشکل هستند، شده است.


دکتر "ناتان هاکشاو" مدیر این پروژه از دانشگاه منچستر انگلستان، می گوید: "این که این دارو که تا پیش از این به عنوان درمان ریزش مو، استفاده نمی شد، به رویش مجدد موهای انسان کمک می کند، بسیار هیجان انگیز است و می تواند تغییری واقعی در افرادی ایجاد کند که از ریزش مو ناراضی اند. روزی این دارو تغییر جدی در موهای افرادی که دچار ریزش مو هستند، ایجاد خواهد کرد."


وی در ادامه اعلام کرد: "من نسبت به عملکرد این دارو بسیار خوش بین هستم، این دارو موجب رشد فولیکول های مو در مدت دو روز شده است. ما اکنون به دنبال راهی جهت عرضه آن بصورت شامپو و همچنین ژل سر هستیم بطوری که به فولیکول های مو برسد" نکته جالب اینجاست که به گفته وی خوشبختانه تاکنون هیچ عوارض جدی از این دارو دیده نشده.

جدیدترین روش درمان طاسی سر


ناگفته نماند که این دارو بصورت شامپو تهیه و تهیه شده و استفاده از آن برای کسانی که می خواهند آنرا مصرف کنند، بسیار ساده خواهد بود. این دارو فعلا با کد WAY-316606 شناخته می شود و امید می رود که به درمان طاسی سر منجر شود. طاسی و ریزش مو اکنون دامنگیر بسیاری از مردان در جهان شده به خصوص با بالاتر رفتن سن و به هر یک از دلایل ریزش مو بسیاری از افراد دچار این معضل شده اند. از این رو استفاده از جدیدترین روش های درمان طاسی سر از اهمیت بالایی برخوردار است.


انتخاب بهترین روش درمان طاسی سر

لازم به ذکر است تا اتمام انجام تحقیقات لازم بر روی این روش درمان طاسی سر، همچنان روش هایی از قبیل کاشت مو و کاشت موی مصنوعی (ترمیم مو) با استفاده از متد های پیشرفته و جدید همچنان بهترین روش های درمان طاسی سر در دنیا شناخته می شوند که امروزه کلینیک های معتبر در سراسط دنیا از این روش ها استفاده می نمایند. اگر قصد انجام هریک از روش های ذکر شده را با متد روز دنیا داشته باشید می توانید با کارشناسان ما در مرکز کاشت مو سینا (رنسانس) در ارتباط باشید. پزشکان متخصص با ما در این مرکز با توجه به نوع و میزان ریزش موهای شما و همچنین انجام آزمایشات مورد نظر بهترین روش کاشت مو یا ترمیم مو را برای شما انتخاب خواهند نمود.



جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید