درمان ریزش مو با گیاهان دارویی

از زمان ابوعلی سینا تا کنون درمانهای گیاهی و داروهای گیاهی از ارزش بالایی برخوردار بوده اند به طوریکه در گذشته زمانی که داروهای شیمیایی کشف نشده و رواج پیدا نکرده بودند افرادی که بیمار می شدند به طبیب یا حکیم مراجعه کرده و با داروهای گیاهی درمان می شدند. امروزه داروهای شیمیایی جای داروهای گیاهی را به طور کامل گرفته اند ولی باید بدانیم که تمامی داروهای شیمیایی (حتی قرص سرما خوردگی و سر درد) دارای عوارض های متعددی می باشند اما در درمان های گیاهی شاید حدود 24% از درمان ها دارای عوارض بوده اند البته توجه داشته باشید که داروهای دست ساز هیچ گونه ارتباطی به طب سنتی و یا طب اسلامی ندارند زیرا داروهای دست ساز در واقع ترکیبی از همان داروهای شیمیایی هستند با تفاوت اینکه هیچ نظارتی در ساخت این داروها نیست و همچنین طبق هیچ اصول و پایه ای ساخته نمی شوند صرفا به دلیل اینکه پزشک آن را تایید کرده و به نام آن پزشک می باشد.

درمان ریزش مو با گیاهان دارویی

یکی از مهمترین عوامل نام برده است که به طور مستقیم بر روی سلامتی موها اثرگذار است، موادغذایی دارای کلسیم (مانند کشک) استحکام بخش موها هستند و یا این که افراد با مزاج سرد و ضعیف می‌توانند از مخلوط پودر پسته و شکر یا نبات به عنوان تقویت کننده استفاده کنند و برخی رژیم‌های لاغری سنگین و غیر استاندارد نیز می‌تواند باعث کاهش کیفیت مو و ریزش آن شوند با توجه به این که مواد زائد موجود در بدن باعث رشد موهای زائد و کاهش کیفیت رشد موها و ریزش آنها می‌شود، پاکسازی بدن از این مواد زائد برای پیشگیری از عوارض ذکر شده لازم است و عوامل سبب‌ساز تجمع این مواد زائد غالباً عوارضی همچون یبوست، تعریق نامناسب، عدم تحرک، استرس و... هستند.

گیاه مورد به کف سر مالیده شود و پوست انار به صورت کوبیده و یا به همراه آب انار (افراد با موهای چربی به سر مالیده و یا سر را با این ماده شست‌وشو دهند)، باعث استحکام مو می‌شوند، (حنا) و (وسعه) نیز رنگ موی طبیعی و تقویت کننده مو برای پوست‌های حساس هستند و نکته قابل توجه اینکه، افراد باید سعی کنند از گیاهان دارویی با تجویز پزشک استفاده کنند و به هنگام استفاده از این گونه مواد، ابتدا آن را در یک بخش کوچک از پوست و موی خود امتحان کنند و در صورت عدم حساسیت اقدام به استفاده. آن برای کل موها کنند.

شایان ذکر است که ریزش موی ارثی یا همان آلوپسی آندروژنیک متاسفانه به دلیل اینکه ریزش مو را به ارث برده اند با داروهای گیاهی و با داروهای شیمیایی قابل درمان نیست زیرا این نوع داروها سبب رویش مو نمی شوند و صرفا موها را تقویت می کنند همچنین به تازگی دیده شده که شامپو های گیاهی که درمان قطعی ریزش مو هستند تبلیغات گسترده ای انجام شده است باید بدانید که نقش شامپو فقط یک پاک کننده و تمیز کننده است و هیچ نقشی در قبال رویش مو ندارند راه حلی که برای ریزش موی ارثی پیشنهاد می شود: اگر سن فرد متقاضی زیر 25 سال باشد و دچار ریزش مو شود پکیج prp، مزوتراپی، لیزرتراپی همراه با ویتامین درمانی توصیه می شود چراکه این پکیج ابتدا از ریزش مو جلوگیری کرده و سپس موها را تقویت می کند که دچار ریزش نشوند همچنین در صورتی که موهای فرد ریزش پیدا کرده باشد و بالای 25 سال سن داشته باشد بهترین راه حل برای اون  کاشت مو می باشد البته تمامی روش های کاشت مو مورد تایید نیستند مثلا کاشت مو به روش fit و کاشت مو به روش fut در سطح دنیا دیگر انجام نمی شوند و منسوخ شده اند جدیدترین و بهترین روش کاشت مو در حال حاضر کاشت مو با تکنیک SUT می باشد که این روش کاشت مو با دستگاه انجام شده و همچنین بدون جراحی ، بدون درد، بدون خونریزی ، بدون دوران نقاهت ، بدون عوارض جانبی و ... بوده که تا 14000 تار مو را می توان با استفاده از این روش کاشت کرد. 

شایان ذکر است روش هایی که برای فرد مناسب می باشد کاشت مو به روش sut و ترمیم مو به روش hrt است که شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاشت مو به روش SUT و ترمیم مو به روش hrt می توانید به سایت www.suthair.com مراجعه کرده و وارد منوی کاشت مو شوید. همچنین جهت مشاوره و تست رایگان حضوری می توانید با شماره های 02188909050 و 02188909051 تماس حاصل کرده و یا عکس خود را به شماره 09122115442 تلگرام کنید.


جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید