چگونه بهترین مرکز کاشت مو را انتخاب کنیم

روش کاشت مو در دنیا در حال حاضر با توجه به پیشترفت علم و تکنولوژی تحولی شگرف را در بازگشت موهای از دست رفته و درمان طاسی سر رقم زده است. پزشکان و متخصصین مو روز به روز در زمینه های زیبایی به مهارت های جدیدی دست پیدا می کنند که یکی از آن ها پیوند موی طبیعی می باشد. به جز روش کاشت مو روش های دیگری همچون ترمیم مو یا همان کاشت موی مصنوعی ابداع شده است که در صورت عدم بانک موی مناسب برای پیوند بتوان از روشی جایگزین بهره برد.


از جمله پیشرفت هایی که در این زمینه امروزه شاهد آن هستیم می توان در زمینه لیزر و جراحی با لیزر و دستگاه های پیشترفته اشاره کرد که در چند جلسه چین و چروک های نواحی صورت را برطرف کرده که دیگر نیازی به عمل های طولانی مثل لیفت صورت و عوارض ناشی از جراحی های آن نیستیم. در زمینه کاشت مو هم اینک با تکنیک های جدید و بروزتر، دیگر شاهد جراحی و عوارض بعد از عمل آن مثل: برش، بخیه و بجا ماندن اسکار، درد و تورم در ناحیه صورت را شاهد نیستیم چرا که با دستگاه های پیشترفته و تجربه بالاتر پزشکان در این زمینه در دنیا را شاهد هستیم.

بهترین روش کاشت مو


روش های رایج کاشت مو در ایران:

در حال حاضر در ایران متأسفانه بیشتر مراکز همچنان از روش های سنتی و منسوخ شده کشورهای پیشترفته استفاده می کنند که چه از نظر سخت افزاری و چه از نظر نرم افزاری خود را بروز نکرده و همچنان مراجعین در نهایت پس از کاشت مو خود ناراضی از تراکم و ظاهر مصنوعی خود هستند.


بهترین مراکز کاشت مو کدام است؟

باید شما عزیزان در نظر داشته باشید، مرکزی را که برای انجام کاشت موی خود انتخاب می کنید ، دارای این چند نکته باشد:

1-تجربه لازم در زمینه کاشت مو

2- دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان جمهوری اسلامی ایران

3- انجام کاشت مو با تکنیک های بروز و بهره گیری از تجهیزات روز دنیا

4- دیدن نمونه کاشت برای مراجعین قبلی مراکز بعد از انجام کاشت مو خود و میزان رضایت آن ها

5- داشتن تیم پزشکی و مجرب کاشت مو

6- استریل بودن دستگاه ها و وسایل اتاق عمل

7- دادن مشاوره صحیح و صادقانه با توجه به بانک موی فرد

8- انجام آزمایشات لازم کاشت مو برای فرد کاندید


مرکز کاشت موی سینا (رنسانس)

مرکز تخصصی موی سینا (رنسانس) با بیش از 15 سال سابقه در زمینه کاشت مو، کاشت موی مصنوعی (ترمیم مو) و انجام بیش از 10,000 عمل موفق در این زمینه و عضو انجمن بین المللی پیوند مو ، بنیانگذار تکنیک های جدید و انحصاری FUE وSUT در ایران می باشد و هم اینک کاشت موی طبیعی را به بالاترین کیفیت و بهترین جایگاه خود در ایران همانند با علم روزه کشورهای پیشترفته رسانده است.

بهترین مرکز کاشت مو


بهترین روش کاشت مو روشی است که در صورت دارا بودن بانک موی مورد نیاز در اطراف سر شخص کاندید بدون نیازی به جراحی و با کمترین میزان عوارض کاشت مو، بصورت تک تک با دستگاه انحصاری این مرکز گرافت ها را با سرعتی بالا استخراج کرده و بدون آسیب دهی به بافت های برداشت شده و نگهداری مناسب بافت ها تا زمان پیوند مو، در یک جلسه تا 14000 تار مو را با شکاف های بسیار ظریفی و کالیبره تر از شکاف های رایج پیوند زده و تراکمی بالا را به شخص کاندید کاشت مو هدیه دهیم. لذا با توجه به نوع طراحی و مهندسی خط رویش شخص همانند با الگوی خط رویش دلخواه او و در نهایت نزدیکی بافت های کاشته شده به زیر یک میلی متر، می توانیم بگویم هیچ کس از دوستان واطرافیان فرد کاندید پس از رشد کامل موهای کاشته شده، متوجه کاشت موهای او نخواهند شد و ناباورانه بازگشت چهره او به قبل از ریزش موهایش را شاهد هستند.


کاشت مو به روش SUT و FUE

بهره گیری از کاشت مو به روش SUT و FUE رکورد بالاترین میزان تراکم کاشت مو تهران در خاورمیانه را به ارمغان آورده است و همین موضوع سبب شده است که از تمامی کشور های اطراف خلیج فارس جهت درمان طاسی سر به این مرکز مراجعه می کنند و از این تکنیک و تیم مجرب این مرکز بهره بگیرند. با توجه به نکات گفته شده می توان گفت روش های SUT و FUE جز بهترین روش کاشت مو در حال حاظر محسوب می شوند و به جز این دو روش، انجام کاشت موی مصنوعی با همان ترمیم مو، بهترین روش جایگزین برای درمان طاسی سر می باشد.


لازم بذکر است این تکنیک ها تنها در مرکز تخصصی موی سینا (رنسانس) انجام می شود که با شماره 37714 به ثبت رسیده است. در بعضی از مراکز، ادعای انجام کاشت مو با روش های انحصاری مذکور می شود که باید دقت لازم در انتخاب بهترین مرکز کاشت مو خود را داشته باشید و فریب چنین دروغ هایی را نخورد چرا که تنها یک الی نهایتاً دو بار در صورت بانک موی مناسب می توان از برداشت کرد و بیش از آن امکان پذیر نخواهد بود.


شما عزیزان می توانید جهت مشاوره عکس های خود را از نواحی بالا ، کناره ها و جلوی سرخود از طریق تلگرام با شماره زیر ارسال کرده تا در اولین فرصت پس از بررسی و معاینه پزشکان مرکز موی سینا پاسخ مناسب برای شما ارسال و پس از آن مشاورین بهترین روش کاشت مو بر اساس شرایط موهای شما را انتخاب نمایند.



جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید