کاشت مو در ایلام

ایلام یا به زبان کردی لیلام یکی از شهرهای غربی کشور می باشد که بیشتر هموطنان کرد زبان در این شهر سکونت دارند شهر ایلام مرکز استان ایلام می باشد اکثریت ساکنین شهر ایلام مذهب شیعه دارند و ایلام در میان کوهها و ارتفاعات کوهستانی قرار گرفته است ایلام یکی از شهر های مرزی ایران می باشد و زائرینی که به کربلا سفر می کنند از طریق ایلام می باشد .

کاشت مو به روش fut اولین روش کاشت مو بوده که در حال حاضر منسوخ شده است در این روش کاشت ابتدا نواری از پشت سر برداشت می کنند ، گرفت ها را از پشت سر برداشت می کنند و در جلوی سر کاشت می کنند این روش کاشت مو به دلیل جراحی ، برش ، بخیه  و .... منسوخ شده است و پزشکان کاشت مو به روش fut را توصیه نمی کنند .

دوستان ایلامی ، به جهت پیچیدگی کاشت مو به روش SUT  ، مرکز تخصصی موی رنسانس تصمیم دارد کسانی که وقت کاشت مو در تهران را دارند ، اقامت یک روزه در این شهر برای آن ها در نظر بگیرد تا با آسودگی خاطر مراحل کاشت موی خود را انجام دهند.

شما عزیزان ایلامی می توانید جهت مشاوره حضوری با شماره های 02188909050 و 02188909051 تماس حاصل کرده و یا از طریق تلگرام 09122115442 به شکل آنلاین مشاوره شوید.


جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید