فرم های برگشت پذیری مو

اگر قدرت متوقف کردن ریزش مو را داشتید آیا این کار را می کردید؟

ریزش مو یک موضوع رایج جامعه است که برای افراد مختلف جنبه های متفاوتی دارد مثلا برخی مردان معتقدند کچلی نشانه مردانگی است و به فرد جذابیت می دهد . همچنین برخی زنان اگر دچار ریزش مو شوند اصلا به خود استرس نمی دهند و برایشان اهمیتی ندارد چون می توانند با گریم کردن و عوض کردن مدل موهایشان آن را کاملا طبیعی جلوه دهند. اما در عوض، برخی به دنبال درمان ریزش مو می روند. البته باید دانست ریزش مو همیشه دائمی نیست بنابراین سوال پیش می آید  که چطور می توان فهمید چه وقت و چگونه باید به درمان آن پرداخت؟ برای پاسخ به این سوال بگذارید به برخی از ریزش های موقت مو اشاره کنیم.

نازک شدگی مو: 

نازک شدگی مو اغلب در بانوان مشاهده می شود این نوع نازک شدگی ناگهانی و به یک باره رخ نمی دهد بلکه تدریجی است. در این مواقع باید رژیم غذایی فرد توسط پزشک بررسی شود و مواد مغذی کافی ، پروتئین ها و ویتامین ها ضروری برای بدن و رشد مو در آن گنجانده شود. از سوی دیگر معمولا پزشک در این مواقع برای سنجش اختلالات هورمونی فرد را ملزم به انجام برخی آزمایشات می کند. 

نکته جالب توجه در خصوص ریزش مو و نازک شدگی مو بخصوص در بانوان این است که اغلب به علت رژیم های نادرست غذایی بانوان رخ می دهد ، درنتیجه باید از رژیم های سرخود و بی پایه ای که اساس پزشکی ندارند اجتناب شود.

برخی از انواع طاسی رایج

فرم های برگشت پذیری مو

طاسی کششی:

این نوع طاسی که اصولا به دلیل تحت فشار بودن موها به وسیله کش های مو ، کلیپس و گلسر رخ می دهد در بین بانوان بسیار رایج است بخصوص در افرادی که موهای فر دارند. گاهی اوقات نیز در برخی افراد وسواس کشیدن مو وجود دارد که فرد به اصطلاح با موهایش ور می رود و باعث آسیب زدن به ریشه مو و در نتیجه ریزش آن می شود که معمولا در افراد زیر 17 سال رایج است.

طاسی سکه ای:

طاسی سکه ای را معمولا پزشک از روی ظاهر آن سریعا تشخیص می دهد چون روی سر، ابرو یا ریش فرد، تکه های کوچکی به اندازه یک سکه ریزش مو داشته است. تعداد این تکه ها متغیر است و گاهی ممکن است تنها یک تکه باشد هرچند تعداد بیشتر این تکه های افتاده نشانه وخامت ریزش نیست.

طاسی ارثی:

ریزش موی ارثی به مسائل ژنتیکی فرد مرتبط است و اگر فرد در خانواده ای با سابقه طاسی زندگی می کند احتمالش زیاد است که دچار این نوع ریزش مو شود. 

راه ای درمانی ریزش مو:

برای برطرف کردن یا کاهش دادن ریزش مو و به تبع آن طاسی، راه های زیادی از گذشته باب بوده  و رواج داشته راه هایی مثل تجویز ماینوکسیدیل ، گیاهان دارویی، ماساژ دادن فرق سر، و... . اما یکی از کارآمدترین راه های درمانی کاشت مو است که وقتی پزشک متخصص از بقیه راه های موجود برای درمان ریزش مو نا امید می شود کاشت مو را پیشنهاد می دهد.

از گذشته تا بحال، روش های کاشت مو نیز بسیار تغییر کرده است و هرچه به جلوتر آمده ایم روشهای کارآکدتر با نتایج مطلوبتری باب شده است. در حال حاضر از نویترین روشهای کاشت مو می توان به روش SUT اشاره کرد. 

کاشت مو به روش SUT :

کاشت مو به روش  SUT به این ترتیب است که کاشت توسط یک تیم پزشکی انجام می شود و در آن از روشهای نوین فریز کردن واحدهای فولیکولی جهت حفظ سلامت تمام گرفتها استفاده می شود تا از حداکثر گرفتها برای کاشت استفاده شود و در واقع مانند روشهای سنتی هیچ هدر رفتی نداشته باشد.

یکی از محاسن این روش برتر؛ این است که بر خلاف روشهای سنتی در این روش نیازی به برش دادن و برجا ماندن زخم و جراحت در سر بیمار نیست و بیمار هیچ دردی را حس نمی کند و درواقع پس از کاشت مو به راحتی می تواند به زندگی روزمره خود بازگردد.

تراکم بالا و خط رویش طبیعی از خصوصیات اصلی این روش کاشت است بطوری که موها کاملا طبیعی بنظر می رسد.

روش SUT در حال حاضر موفق ترین روش کاشت مو در دنیا است که جایگاه ویژه ای در بین متقاضیان کاشت مو دارد.

جالب است که بدانید بنیانگذار این روش نوین در ایران، مرکز تخصصی موی رنسانس است که سالیانه تعداد زیادی از افراد متقاضی با مراجعه به این مرکز خواهان بهره گیری از تجربه تیم مجرب پزشکی این مرکز هستند.

شما می توانید با مراجعه به بخش گالری سایت تخصصی موی رنسانس از نمونه کاشت های انجام شده به روش نوین SUT بازدید کنید و آنرا با روشهای سنتی مقایسه کنید. و همچنین جهت نوبت دهی برای مشاوره رایگان می توانید همه روزه با شماره های 02188909050 و 02188909051 تماس حاصل کنید و یا عکس خود را از طریق تلگرام به شماره 09122115442 ارسال کنید.


جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید