کاشت مو در بندرعباس

بندرعباس شهری بندری واقع در جنوب کشور که  یکی از بنادر مهم ایران به شمار می رود که نام قبلی آن "بندر گمبرون" است همچنین می توان گفت بندر عباس بزرگترین بندر ایران هم می باشد بالای 78% از ترانزیت های کشور از طریق این شهر بندری و از طریق بنادر رجایی و باهنر انجام می شود که سهم به سزایی در اقتصاد کشور نیز دارد شهر بندر عباس در ادوار مختلف جمعیتش متفاوت است 

کاشت ریش و سبیل به روش sut پس از کاشت ریش و سبیل به روش های fit و fut  مطرح و اجرا شده از ویژگی این روش می توان به خواب دلخواه ریش و سبیل ، بدون خونریزی ، بدون درد و .... اشاره کرد که در حال حاضر این روش کاشت به صورت انحصاری در مرکز تخصصی موی رنسانس انجام می شود .

عزیزان شهر بندر عباس  که برای انجام کاشت مو در کلینیک تخصصی رنسانس به روش  SUT وقت گرفته اند، به منظور رفاه حال آن ها و اینکه کاشت با این روش تخصصی است و فقط در کلینیک انجام می پذیرد، کلینیک برای این دوستان اقامت یک روزه در شهر تهران را در نظر خواهد گرفت.  

شما عزیزان شهر بندر عباس می توانید جهت مشاوره حضوری با شماره های 02188909050 و 02188909051 تماس حاصل کرده و یا از طریق تلگرام 09122115442 به شکل آنلاین مشاوره شوید.


جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید