پروتز مو

از مهم ترین عوامل ضعف در زیبایی و ظاهر برخی از افراد، ریزش مو، طاسی مو و کم پشتی بیش از حد موها می باشد که هر کدام بر اثر دلایل بسیاری نمایان می شوند، اما نکته مهم این است که این مشکلات علاوه بر به وجود آوردن اختلال در  ظاهر و چهره افراد، متاسفانه بر روحیه و اعتماد به نفس افراد نیز تاثیرات منفی بر جای می گذارند. در همین خصوص همه افراد مبتلا به این مشکلات به دنبال راه درمان  مشکل خود می گردند، قطعا راه های درمان بسیاری وجود دارد اما نه قطعی و صحیح بلکه اکثرا بی نتیجه و یا بسیار پر هزینه و زمانبر می باشند. پروتز مو (hair prosthesis) یک درمان عالی برای ریزش مو می باشد که در ادامه مطلب به توضیحاتی درباره آن می پردازیم. 


پروتز مو: 

پروتز مو، درمانی آسان، کم هزینه، تضمینی و بدون اتلاف زمان می باشد.
این روش موهایی کاملا طبیعی را به افراد هدیه می دهد بدون اینکه قابلیت تشخیص پروتز مو بودن وجود داشته باشد. همانطور که می دانید، کاشت مو نیاز به جلسات مکرر دارد و تاثیر آن بعد از گذشت چند ماه نمایان می شود و از همه مهم تر اینکه برخی از عزیزان خصوصا افراد مبتلا به بیماری آلوپسی فاقد شرایط لازم برای پیوند مو می باشند و به دلیل نداشتن بانک مو نمی توانند از آن روش استفاه کنند که خوشبختانه با به وجود آمدن این روش، پروتز مو جایگزینی عالی برای کاشت مو گردید و تمام افراد بدون هیچگونه محدودیتی توانستند از این روش برای درمان ریزش موهای خود استفاده کنند. 


پروتز مو چیست؟

این روش طبیعی از طریق کاشتن موهای طبیعی (natural hair transplant) و یا مصنوعی (synthetic hair transplant) بر روی شبه پوست سر که کاملا با پوست سر انسان همانند سازی شده است و به صورت پروتزهای نانوئی (Nano prothese) می باشد به وجود می آید، لازم به ذکر است که پروتز های مربوطه در لابراتوارهای پزشکی بر طبق اندازه ناحیه طاسی، اندازه سر فرد، علت طاسی، جنس اصلی موی افراد و نوع رنگ آن ساخته می شوند. 


پروتز مو


پروتز مو بر انواع مختلف بر سر افراد فیکس می شود که بهترین نوع آن فیکس کردن آن به وسیله چسب و مواد مخصوص کراتینه می باشد که کاملا طبیعی و صد درصد تضمینی می باشد و بهترین نوع فیکس کردن به شمار می رود. در این روش نیاز به یک جلسه مشاوره جهت معاینه و مشخص کردن چگونگی ساخت پروتز می باشد و یک جلسه درمان نیز، جهت فیکس پروتز بر روی سر نیاز دارد که وقت بسیار محدودی را نیز به خود اختصاص داده است. این روش تضمینی و استاندارد بوده و مزایای بسیاری را به همراه دارد که در ادامه به این موضوع می پردازیم. 


مزایای پروتز مو: 

روش پروتز مو به دلیل مزایای بی شمار خود جزء بهترین روش های درمان ریزش مو در سرتاسر دنیا شناخته شده است و روشی تضمینی و کاملا استاندارد می باشد که نزد متخصصین مربوطه در مراکز استاندارد ارائه می شود. پروتز مو به دلیل طبیعی بودن خود جلوه ای صد درصد طبیعی داشته و مورد رضایت بی شمار اجرا کنندگان خود و همچنین علاقه مندان قرار گرفته است.

این روش به دلیل وجود پروتزهای نانوتکنولوژی که کاملا مانند پوست سر عمل می کند مانع وجود آمدن عفونت و قارچ در زیر پوست سر می شود زیرا امکان ورود و خروج هوا را داشته و از مشکلات احتمالی ناشی از تعریق سر جلوگیری می کند. در ضمن این روش هیچگونه محدودیتی نداشته و همه افراد می توانند آن را برای درمان ریزش موهای خود انتخاب کنند. همچنین پروتز مو قابلیت  تغییر مدل مو به هر شکلی را دارد و افراد بر طبق متد روز می توانند به طبیعی ترین شکل ممکن و بدون محدودیت موهای خود را مدل دار کنند. این روش هیچگونه نیاز به مراقبتی نداشته و پس از پایان پروتز مو انجام هیچ گونه فعالیت و یا ورزشی ممنوع نمی باشد و افراد می توانند به تمامی امور خود بدون هیچگونه نگرانی بپردازند. 


جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید