دیگر مزایای کاشت ابرو به روش FUE

«اگر شما ابرو نداشته باشید در حقیقت شما چهره ندارید»، اگرچه این حرف ممکن است اغراق آمیز باشد اما نشان می دهد که ابرو چه عنصر مهمی در صورت است. در حقیقت دیدن یک فرد طاس چیز عجیبی نیست اما یک فرد بدون ابرو بسیار نگاه ها را به خود جلب می کند. فرد ممکن است به دلایل مختلفی ابروهایش را از دست بدهد که بر برخی از این علتها فرد هیچ کنترلی ندارد.

کاشت ابرو به روش FUE:

کاشت ابرو به روش FUE، روشی است که برای حفظ و شکل دهی دوباره دائمی ابرو استفاده می شود.این روش ظاهر ابرو را بهبود می بخشد و مشکلاتی که از لحاظ زیباشناختی در ابروی شخص وجود دارد را برطرف می سازد. کاشت ابرو به روش FUE برای نخستین بار توسط مرکز تخصصی موی رنسانس وارد ایران شده و به شکل انحصاری در این مرکز انجام می شود و در این روش دیگر نیازی به جراحی نبوده و از بیهوشی و بخیه های عمیق استفاده نمی کنیم. خواب یک دست و منظم مو و همچنین عروسکی نبودن آن از مزیت های منحصر به فرد این روش کاشت ابرو می باشد که این تکنیک را محبوب کرده است.

موی سر به روشی متفاوت از موی ابرو رشد می کند. در واقع موهای ابرو در مقایسه با واحدهای فولیکولی که شامل 1 تا 4 تار مو است، بصورت تک تک رشد می کند. بنابراین موهایی که از قسمت های دهنده برداشته می شود، را باید با استفاده از میکروسکوپ های قوی دو قسمت کرد. سپس هرکدام از این تارهای تقسیم شده را در محل های گیرنده قرار می دهند. از آنجایی که ابروها نسبت به موهای سطح پوست در زاویه ای تندتر رشد می کنند، انجام این کار مهارت و تجربه بالایی لازم است. همچنین انحنای طبیعی مو از نکته های حائز اهمیت است بطوری که هم راستا با انحنای ابروها باشد. همچنین ابرو نیز بایستی به طریقی مرتب شود که به صورت مورب رشد کند بخصوص در بخش میانی  تا ظاهر طبیعی ابرو را دنبال کند. تمام این مواردی که در بالا گفته شد بعنوان نقطه قوت در روش کاشت ابرو FUE می باشد که در انجام آن اعمال می گردد.

دیگر مزایای کاشت ابرو به روش FUE 

مزایای استفاده از روش کاشت ابرو FUE :

1-این روش، ظاهر تغییر شکل یافته ابروها را درست می کند.

2-به افرادی که مستعد از دست دادن ابرو هستند این امکان را می دهد تا ابروهایی با قوس پرپشت داشته باشند.

3-به افرادی که ابرویشان را به دلایلی مانند زخم شدگی، سوختگی، بالارفتن سن، کم کاری تیروئید و... از دست داده اند کمک می کند تا حس بهتری نسبت به ظاهر خود داشته باشند.

4-با این روش از موهای خود شما استفاده می شود و ابروهایتان طبیعی تر بنظر خواهد رسید.

5-این روش اصولا روشی با بیشترین ایمنی است.

6-این روش در مقایسه با روشهایی مانند تتو کردن ابرو، بهترین انتخاب است و به نتایج طبیعی تری از لحاظ ظاهری می رسند.

7-این روش نتایج طولانی مدتی دارد.

8-در این روش جای زخم بجا مانده قابل دیدن نیست و تنها چند روز پس از عمل جای زخم مشخص است که پس از چند روز محو می شود.

9-ابروهای جدید می تواند به چهره شما زیبایی بدهد.

یک حقیقت زشت در مورد کاشت ابرو به روش های رایج و سنتی :

1-در روش های رایج و سنتی مانند FUT خواب مو و مدل مو به شکل عروسکی می باشد.

2- استفاده از تکنسین های بی تجربه کاشت یکی از مواردی است که در انجام روش های رایج و سنتی بسیار دیده می شود.

3-کاشت ابرو به روش FUT دارای جراحی و بیهوشی بوده و همچنین از بخیه و برش های عمیق در آن استفاده می شود.

4-جلسات متعدد و همچنین با زمان های طولانی از معایب و مضرات استفاده از روش های سنتی و رایج کاشت ابرو می باشد.

کاشت ابرو به روش FUE، یک روش امیدبخش است که بیماران بسیاری که این عمل را انجام داده اند اظهار رضایت می کنند و استفاده از این روش اعتماد بنفس بالایی به آنها داده است چون با این روش ابروهایشان بسیار پرپشت شده است. درواقع انجام این عمل ارزش پول خرج کردن را دارد شما عزیزان می توانید جهت مشاوره حضوری با شماره های 02188909050 و 02188909051 تماس حاصل کرده و همچنین عکس خود را از طریق تلگرام به شماره 09122115442 ارسال کنید.


جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید