کاشت مو در اصفهان

یکی از شهرهای بزرگ ایران با تاریخ فرهنگی بسیار غنی شهر اصفهان می باشد. اصفهان سومین شهر بزرگ ایران می باشد و از نظر تاریخی به پایتخت تاریخی ایران مبدل شده است. به همین جهت نیازهای افرادی که در این کلان شهر زندگی می کنند کمتر از افراد پایتخت نشین نمی باشد. یکی از نیاز های مهم که امروزه می توان به سادگی اقدام به درمان آن کرد کاشت مو می باشد. نیاز به مراکز کاشت مو در اصفهان امروزه بیشتر از قبل احساس می شود و متاسفانه بیشتر مراکز کاشت مو در این شهرستان و سایر شهرستان ها همچنان از روش های سنتی کاشت مو بهره می گیرند که این کار سبب بروز مشکلاتی می شود.


کاشت مو

یکی از روش های رایج برای درمان ریزش مو و یا پر پشت کردن مو کاشت مو به روش FIT و FUT می باشد. کاشت مو به روش FIT و FUT توسط پزشک متخصص و تحت نظر کلینیک های کاشت مو انجام گیرد. نتیجه کاشت مو به روش FIT و FUT ارتباط مستقیمی با انجام دقیق آن با روش ها و تکنیک های به روز و تجهیزات آن دارد. این بدین معنا می باشد که روش های سنتی درمانی این روش که عموما به علت عدم تجهیزات کامل در شهرستان ها انجام می شود کامل نبوده و استفاده از روش های سنتی برای انجام این کار سبب تراکم کم و نیاز به جلسات درمانی بیشتری می باشد. کاشت مو اصفهان و دیگر شهرستان های ایران از پیشرفت هایی در زمینه کاشت مو برخوردار شده اند اما در بیشتر این مراکز همچنان روش های قدیمی  مانند FIT و یا FUT مورد استفاده قرار می گیرد و تجهیزات لازم برای انجام این کار در بسیاری از این مراکز کاشت مو موجود نمی باشد. به همین سبب شما می توانید با یک سفر یک روزه و کم مسافت زیبایی را به چهره خود برگردانید که توصیه می شود تا با مراجعه به کلینیک تخصصی کاشت موی رنسانس از تمامی متد ها و ابزار های روز دنیا جهت کاشت مو به وسیله پزشکان متخصص در زمینه کاشت مو خیال خود را از نتیجه ی نهایی آن راحت نمایید.


کاشت مو پیشرفته

یکی دیگر از روش های موثر درمانی جهت رفع کم پشتی مو ، کاشت مو به روش SUT می باشد.این روش آخرین متذ ارائه شده از کاشت مو در دنیا می باشد که نواقص روش های قبل را برطرف کرده است و بدون نیاز به خونریزی ، برش ، بخیه ، استفاده از پانچ ، مقدار کم برداشت مو ، مقدار کم نتایج کاشت مو و... درمان را انجام می دهد.


کاشت مو به روش SUT سه برابر بیشتر از سایر روش های کاشت مو برداشت فولیکول ها را به همراه دارد و این کار توسط سوزن های ریز دستگاهی مخصوص انجام می شود که بدون خط اسکار و به صورت تصادفی اقدام به بردشات می نماید و پس از آن فولیکول های به دست امده به صورت تصادفی توسط متخصصین ماهر بر نقاط خالی از موی سر کاشته می شوند. این درمان نیز توسط بی حسی موضعی صورت می گیرد و افراد دردی را در حین درمان احساس نخواهند کرد.


بهترین کلینیک کاشت مو

کاشت مو اصفهان و سایر شهرستان های ایران امروزه بیشتر تکنیک های کاشت مو را برای درمان ریزش و کم پشتی مو انجام می دهند. اما نکته ی مهمی که درباره این موضوع وجود دارد این است که روش های انجام کاشت مو در شهرستان ها هنوز پیشرفت قابل ملاحظه ای نداشته و تکنیک های استفاده شده برای انجام کاشت مو به روش SUT در اصفهان و سایر شهرستان ها به صورت سنتی می باشد و ممکن است درمان با استفاده از این متد ها و تجهیزات سنتی از سرعت پایینی برخوردار باشد و طول دوره درمانی بیشتر باشد چرا که روشی مانند SUT ، نیازمند دستگاه مخصوص و پیشرفته می باشد و تنها توسط تکنسین دوره دیده و متخصصین ماهر می تواند آماده ارائه باشد در همین خصوص تها کلینیکی های محدود در کشور قادر به ارائه این روش می باشند که یکی از استاندارد ترین این کلینیک ها ، کلینیک تخصصی رنسانس می باشد که با تیم حرفه ای و متخصص ماهر خود توانسته است این روش را برای مراجعین ارائه دهد و رضایت تمامی مراجعین را از نتایج عالی درمان خود کسب نماید.


در کلینیک رنسانس با استفاده از بروز ترین متد ها و پیشرفته ترین روش های کاشت مو می تواند با انجام سوپر کاشت این مجموعه و کاشت مو به روش SUT ، موهای از دست رفته شما را تنها در یک جلسه به حالت اولیه خود بازگرداند بنابراین تنها با کمی تغیییر مسیر و مسافرت یک روزه از اصفهان به تهران می توانید زیبایی فوق العاده و اعتماد به نفس را به چهره خود بازگردانید و نیازی به انجام روش های پر ریسک نخواهید داشت . پس شما می توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی موی رنسانس در تهران تمامی مراحل روش های کاشت مو را به صورت تخصصی ، با استفاده از بروز ترین تجهیزات کاشت مو و زیر نظر متخصصین انجام داده و از نتیجه ی نهایی کاشت مو خود رضایت کامل داشته باشید.


همچنین به منظور رفاه حال عزیزان اهل شهر اصفهان همچنین مراقبت های ویژه و حساس بودن کاشت مو به روش SUT ، افرادی که از شهرستان وقت برای انجام کاشت مو با استفاده از این روش را گرفته اند می توانند اقامت یک روزه ای را برای سهولت در انجام امور خود در تهران از طرف کلینیک رنسانس داشته باشند که قطعا این ییک فرصت عالی و درخشان برای شما خواهد بود.


شما عزیزان می توانید جهت مشاوره حضوری با شماره های 02188909050 و یا 02188909051 تماس حاصل کرده و یا از طریق تلگرام با شماره 09122115442 به صورت آنلاین مشاوره های لازم را دریافت نمایید.


"بانک موی شما گران بهاست ، آن را ارزان از دست ندهید."



جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید