روش های ترمیم مو

ترمیم مو چیست؟

ترمیم مو به فرآیندی گفته می شود که طی آن شبکه ای شبیه سازی شده از پوست سر انسان  تهیه می شود و بر روی فضاهای خالی از موی فرد متقاضی گذاشته می شود و موها روی این شبکه شبیه سازی شده از پوست سر انسان سوار می شود. این شبکه به وسیله کراتین های گیاهی فیکس سر شده که باید هر 20 روز یکبار این کراتین ها تعویض گردند.

ترمیم مو برای چه افرادی مناسب می باشد؟

افرادی که دچار ریزش مو حاد هستند ابتدا سعی و تلاش می کنند که ریزش موی خود را کنترل کرده و حتی متوسل به مصرف قرص و دارو می شوند که احیانا موهای از دست رفته دوباره به بدست بیایند. در بعضی از موارد ممکن است قرص و داروهای تقویتی اثر کند ولی این اثر مدت کوتاهی داشته و همیشگی نیستند به همین دلیل به سراغ راه دوم می روند یعنی کاشت مو.

کاشت مو  به فرآیندی گفته می شود که طی آن موها را از ناحیه پشت سر (بانک مو) برداشت می کنند و در فضاهایی که خالی از مو می باشد کاشت می کنند. اما اولین شرط انجام کاشت مو بانک موی مناسب می باشد که ابتدا باید فرد بانک موی مناسبی داشته باشد که بتواند کاشت مو انجام دهد. متاسفانه افرادی هستند که بانک موی مناسبی ندارند و نمی توانند کاشت مو انجام دهند به همین دلیل بهترین گزینه برای آن ها ترمیم مو می باشد. چرا که در ترمیم مو نیازی به بانک موی شخص نبوده و بانک مو تهیه می شود.

روش های ترمیم مو

انواع روش های ترمیم مو:

تنها روش استاندارد ترمیم مو که به ثبت رسیده است ترمیم مو به روش hrt می باشد که این روش را برای شما شرح می دهیم:

در این روش دیگر نیازی به بانک موی شخص نیست این روش با شماره 37414 به ثبت رسیده است که در ایران توسط مرکز تخصصی موی رنسانس اجرا می شود . یکی از ویژگی های این روش خط رویش و خط فرق کاملا طبیعی آن می باشد که منحصر به فرد است. شایان ذکر است این روش مناسب بیماران عزیزی که تحت شیمی درمانی هستند، بیماران آلوپسی، بیماران سوختگی و ... قابل انجام می باشد همچنین پس از انجام این روش شما می توانید از استخر، سونا، استحام، فعالیت های ورزشی و ... را انجام داده و نیز از رنگ مو، مش، سشوار و ... نیز استفاده کنید.

مرکز تخصصی موی رنسانس تنها مجری انحصاری روش ترمیم مو hrt در ایران بوده و تا کنون بالای 4000 مورد ترمیم مو انجام داده است. شما عزیزان می توانید جهت مشاوره و نوبت دهی رایگان با شماره های 02188909050 و 02188909051 تماس حاصل فرمایید.


جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید