ترمیم مو چیست

ترمیم مو به روشی می گویند که در آن از بانک موی شخص استفاده نمی شود ، چرا که شخص کاندید به دلایلی نمی تواند از کاشت مو استفاده کند. بطور مثال اگر شخصی که بزودی داماد میشود و زمان رشد موهای پیوندی را ندارد و یا در سن پایین موهای خودرا از دست داده است و همچنان ریزش موهایش ادامه دارد ، نمی توانیم برای آن شخص پیوند مو را انجام دهیم. چرا که پس از کاشت مو مجدد ریزش ارثی موها ادامه داشته و پس از چند سال نیاز مجدد به آن خواهد بود. برای این موارد است که ترمیم مو بهترین گزینه برای افرادی که توضیح دادیم است.

از دیگر دلایل ترمیم مو مواردی از جمله سوختگی است و انجام آن برای بیماران خاص و یا افرادی که دارای بانک موی کمی هستند انجام می شود.

ترمیم مو در ایران هم اینک متأسفانه در مراکزی انجام می شود که دارای مجوز و پروانه نیستند و انجام ترمیم مو در محیطی غیر بهداشتی و غیره حرفه ای که با روش های ترمیم مو چند سال پیش انجام می شود که حتماً در آشنایانتان و یا در خیابان دیده اید که خط رویش و ظاهر بسیار مصنوعی دارند که این نوع ترمیم مو عوارض زیادی نیز به همراه دارد و مراجعات بعدی آن شخص به مطب های ترمیم مو ، شخص کاندید برعکس بجای گرفتن روحیه و اعتماد بنفس دچار تضعیف روحیه می شود.

لذا شما عزیزان دقت لازم را در انتخاب نوع مرکز و سابقه کاری آن مرکز ترمیم مو داشته باشید.

ترمیم مو چیست

مرکز تخصصی ترمیم موی رنسانس با 15 سال تجربه و با انجام بروزترین تکنیک ترمیم مو HRT که بنیان گذار ان می باشد را در اختیار هموطنان عزیزمان گذاشته است ، بطوری که انجام آن توسط متخصصین و کارشناسان برتر ترمیم مو در ایران انجام می شود.

این مرکز افتخار دارد برای افراد مشهور، بازیگران سینما و خوانندگان و هنرمندان ترمیم موهای آن افراد را انجام داده که پس از انجام ترمیم موی آنها هیچ کس متوجه انجام ترمیم مو بر روی آنها نشده است.

با این تکنیک جدید ترمیم مو، فرد کاندید ، پس از انجام با این روش HRT ، ناباورانه شاهد بازگشت چهره خود در یک جلسه به قبل از ریزش موهای خود خواهد بود.

انجام استحمام هر روزه ، انجام هر نوع ورزش و از شنا و بدنسازی گرفته تا ورزش های سنگینتر مثل فوتبال و کشتی و غیره...  بلامانع بوده و پس از ترمیم مو خود شخص با هر مدل و استایلی می تواند موهای خود را شانه و سشوار و ژل زند.

برای همین است که این تکنیک ترمیم مو با سایر روش های ترمیم مو متمایز است.


جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید