کاشت مو به روش نانو

آیا موهای شما میریزد؟ آیا نگران هستید که کل سرتان طاس شود؟ نگرانی شما طبیعی است چون ظاهر زیبا باعث اعتماد بنفس میشود. اما جای نگرانی نیست چون با کاشت مو این مشکل برطرف می شود.وقتی سخن از کاشت مو به میان می آید گزینه های زیادی مطرح می شود یکی از این گزینه ها کاشت مو به روش نانو می باشد که به تازگی مطرح شده است .

روش پیوند نانویی به چه طریقی است؟

تفاوت کاشت مو به روش نانو با دیگر روش های کاشت مو در نحوه اجرای آن می باشد

در ابتدا باید عرض کنیم که کاشت مو به روش نانو یک روش تحقیقاتی بوده و در حال حاضر فعلا در مراحل اولیه پیشنهادی می باشد تمرکز این روش در ظرافت کار می باشد که در اینجا سعی شده است از ابزار و وسایلی که توسط علم نانو ساخته شده است استفاده گردد زیرا در این علم ظرافت بالا رفته و به نسبت آن کیفیت کار هم بالا می رود که دارای اهمیت بسیاری می باشد.  در حال حاضر تحقیقات تکمیلی درباره کاشت مو به روش نانو ادامه دارد و امید می رود که در سالهای آینده این روش تحولات چشمگیری در حوزه کاشت مو ایجاد می کند.

کاشت مو به روش نانو

توصیه های پس از کاشت مو:

بعد از کاشت  باید به توصیه ها عمل کنید تا زود بهبهود یابید و به اندازه کافی استراحت کنید و از ورزش سنگین، بلند کردن وزنه و سیگار کشیدن اجتناب کنید.همچنین چند روزی کار نکنید تا به حالت عادی برگردید. همچنین یکی از مواردی که شاید بسیار مهم باشد و باعث شود نتیجه بسیار خوبی را کسب کنید ورزش کردن است زیرا ورزش باعث می شود خون زیر پوست جریان پیدا کند همچنین دوری از استرس و اضطراب به بهبود هر چه سریعتر شما کمک می کند 

دوره رشد مو :

موهای کاشت شده ظرف چندهفته کاملا میریزد که به این ریزش، ریزش ناگهانی نیز میگویند چون فرق سر و تارهای مو در برابر ضربه هایی که حین عمل به سر وارد می شود واکنش نشان می دهند. 3 ماه بعد مجددا موها شروع به رشد می کنند. رسیدن به نتیجه نهایی حدود 1 سال طول میکشد و وقتی رشد مو کامل شد و بلند شد می توانید مدل موهایتان را هرطور که دوست دارید تغییر دهید.

 

برترین روش کاشت مو SUT:

جدیدترین و موفق ترین روش کاشت مو SUT می باشد که این روش آخرین متد کاشت مو به شمار می رود که تفاوت آن با روش های ریج و سنتی همانند FIT و FUT در این می باشد که در این متد تا 14000 تار موی واقعی را در یک جلسه می توان برداشت کرد و کاشت و اینکه برداشت در این روش با دستگاه اتوماتیک انجام می شود که بدون جراحی ، بدون درد ، بدون بیهوشی بوده و همچنین دوران نقاهت و عوارض ندارند .

مرکز تخصصی موی رنسانس بنیانگذار روش های کاشت مو SUTو ترمیم مو HRTبوده است که تا به امروز بیش از 10000 مورد کاشت مو و ترمیم مو انجام داده ، شما عزیزان جهت مشاوره رایگان و همچنین نوبت دهی آنلاین می توانید با شماره های 88909050 و 88909051 تماس حاصل فرمایید.


جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید