رنگ کردن ابرو بعد از کاشت طبیعی

کاشت ابرو روشیست که برای بازگرداندن طبیعی موهای در حال رشد در ناحیه ابرو و به دلیل آنکه این عضو اهمیت بسیاری در زیبای ظاهری صورت دارد، انجام آن مستلزم دقت بسیاری می باشد. ابروها نه تنها برای برقراری ارتباط و بیان چهره بسیار مهم هستند، بلکه عملکردهای کاربردی برای دور نگه داشتن بقایا، کثیفی و عرق را از چشم دارند. پیوند ابرو بهترین راه برای درمان ریزش ابرو به دلایل مختلف می باشد که مراقبت های بعدی مانند جلوگیری از برخورد ضربه و تابش آفتاب، زمان اصلاح و رنگ کردن ابرو بعد از کاشت طبیعی و ... تاثیر مستقیمی در نتیجه نهایی دارند. کاشت ابرو مناسب افرادیست که دچار ریزش شدید یا طاسی لکه ای در ابروی خود هستند که در قسمت پایین دلایل ریزش ابرو شرح داده شده است:


دلایل ریزش ابرو

• از طریق ارث

• استفاده نامناسب از لیزر در ناحیه ابرو

• برخی بیماری ها مانند نقص تیروئید و مشکلات هورمونی

• سوانح و سوختگی


علاوه بر افرادی که از کاشت ابرو طبیعی برای رفع نواقص ابرو استفاده می کنند، برخی دیگر هستند که برای پرپشت شدن ابرو و ضخیم تر شدن خط رویش ابرو نیز از این روش استفاده می کنند.


رنگ کردن ابرو بعد از کاشت طبیعی

اصلاح و رنگ کردن ابرو برای دستیابی به شکل و رنگ دلخواه مخصوصا در بین خانمها بسیار معمول است، این روند بعد از پیوند ابرو نیز می تواند ادامه پیدا کند. برای کاشت ابرو طبیعی معمولا فولیکول های مورد نیاز از قسمت های پشت سر برداشته می شوند که طبیعتا رشد سریعتری نسبت به موهای ابرو دارند. بین دو تا چهار هفته بعد از پیوند ابرو، احتمال ریزش موهای کاشته شده وجود دارد که امری کاملا طبیعیست و سپس از ماه دوم یا سوم فولیکول های پیوند شده مجددا شروع به رشد کرده و تا ماه دهم دوره رشد خود را کامل می کنند. اما همانطور که گفته شد سرعت رشد مو و ابرو با هم متفاوتند و قطعا موهای پیوند شده از ابروها بلند تر می شوند. هیچ مشکلی برای اصلاح و تمیز کردن ابروها پس از پیوند (حدودا بعد از دو تا سه هفته) وجود ندارد و بعد از مدتی اصلاح ابروهای کاشته شده با ناحیه خود هماهنگ شده و رفتاری مشابه با سایر تارهای ابرو خواهند داشت.

رنگ کردن ابرو پس از کاشت ابرو


در ابتدا باید گفت که اگر فردی قصد رنگ کردن ابروهایش را دارد، باید حداقل 4 یا 5 روز پیش از کاشت مو این کار را انجام دهد. معمولا در حالت طبیعی رنگ ابرو و موها شباهت بسیار زیادی بهم دارند و در صورتی که آنها را رنگ کنید ریشه ها و موهای جدید در حال رشد رنگ طبیعی خود را خواهند داشت. به همین دلیل اگر ابروها رنگ داشته باشند، ریشه های مو که برای پیوند ابرو استفاده شده اند به همان رنگ اصلی مو بوده و پس از رشد با ابروها تفاوت خواهند داشت. برای رنگ کردن ابرو بعد از کاشت طبیعی بهترین کار مشاوره با پزشک متخصص می باشد تا در انتخاب بهترین زمان و روش درست برای رسیدن به نتیجه بهتر کمک کند.


زمان مناسب رنگ کردن ابرو بعد از کاشت طبیعی

تمامی رنگ موها حاوی مواد شیمیایی هستند که استفاده مداوم از آنها برای مو ضرر دارند و موهای ابرو که ظریف تر هستند نیز توسط رنگ کردن زیاد ضعیف می شوند. مخصوصا پس از کاشت ابرو طبیعی که فولیکول های موی پیوند شده حساس هستند، با رنگ کردن خطر آسیب به آنها وجود دارد، پس بهتر است تا زمان مناسب برای رنگ کردن صبر کرد. این زمان حداقل پس از گذشتن از دوران نقاهت و رشد طبیعی ابروها می باشد، زیرا در این دوره افراد باید از ابروهای کاشته شده خود مراقبت کنند تا پذیرش پیوند توسط بدن قطعی شود. البته با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی روش های کاشت ابرو بسیار ارتقاء یافتند و عوارض کاشت و دوران نقاهت این پیوند را به حداقل رسانده اند.


حداقل زمان مناسب رنگ کردن ابروها بعد از کاشت حدود سه هفته می باشد اما زمان دقیق آن با توجه به وضعیت سلامت جسمی و نظر پزشک هر فرد متفاوت می باشد زیرا روش کاشت و میزان تارهای پیوندی در هر کس متفاوت می باشد. البته با توجه به اینکه استفاده زیادی از مواد شیمیایی و رنگ ها برای موها و ابروها توصیه نمی شود، بهتر است به دفعات کم و با فاصله زیاد به انجام رنگ کردن پس از کاشت ابرو بپردازیم.


شما عزیزان جهت مشاوره در خصوص کاشت ابرو و یا دیگر خدمات می توانید با کارشناسان کلینیک تخصصی کاشت مو رنسانس در ارتباط باشید.



جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید