شستشوی صحیح موها

آیا فکر می کنید روش صحیح شست و شوی مو را می دانید؟

موها را خیس کرده و پس از آن شامپو می کنیم و در مرحله آخر مو ها را آبکشی می کنیم؟

خیر این راه غلط است...

شستشوی صحیح موها

·       پیش از حمام موی خود را به صورت کامل شانه کنید. پس از خیس شدن مو شانه زدن آن آسیب شدیدی به مو خواهد زد.

·       موی خود را به هیچ عنوان با آب داغ خیس یا شست و شو نکنید. آب داغ باعث صدمه به ریشه ی مو می شود. موی خود را با آب ولرم شست و شو دهید تا از آسیب رساند آن جلوگیری شود.

·       پیدا کردن شامپو مناسب موی سرتان. پس از یافتن شامپوی ایده آل موی خود آن را به صورت مستقیم روی مو و سر نزنید. به جای این کار سعی کنید شامپو را به حالت کف در بیاورید و بعد روی مو می بزنید.

·       مو را از جهت بالا به پایین به آرامی شست و شو دهید. برای استفاده از نرم کننده ها پس از شست و شو باید زده شود و آن را فقط به قسمت انتهای مو بزنید. نرم کننده ها دارای موادی هستند که نباید هیچگاه با ریشه مو تماس پیدا کنند و با تماس آن ها به ریشه مو دچار ریزش می شود.

·       به مدت 2 الی 3 دقیقه مو ها را ماساژ داده و سپس آبکشی نمایید.

شست و شوی موی چرب:

اکثر مردم ( بالغ بر 95 درصد) دارای پوست سری چرب هستند. این مدل از مو ها باید یک روز در میان و آن هم بدون هیچ گونه چنگ زدن به مو و ماساژ دادن و ... شست و شو شوند. به این صورت که مو ها را در کف دست گذاشته و پوست سر خود را به حالت دورانی شست و شو می دهیم. (بدون تماس ناخن ها یا نوک انگشتان به پوست سر)

روش صحیح شستشوی موی خشک :

2 درصد مردم دارای پوست سر خشک می باشند.

شستن این نوع مو ها به مدت هر دو روز یکبار کافی است. مو های این دسته از افراد باید به صورت ماساژ بسیار ملایم باشد و از چنگ زدن و برس کشیدن آن خودداری شود.

شستشوی مرتب و درست موها یکی از راه هایی است که موجب می شود که در بسیاری از افراد کمتر دچار ریزش مو شده و کمتر نیاز به روش های مختلف ترمیم و یا کاشت موی سر پیدا کنند. 


جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید