پیوند موی طبیعی

پیوند مو چیست؟ و چرا اهمیت دارد؟ می دانید که ظاهر انسان تا حدود بسیار زیادی به موی فرد بستگی دارد و برای زیبایی چهره آقایان و خانم ها  حیاتی عمل می کند. موی انسان ممکن است به دلایل ژنتیکی کم پشت و یا خالی باشد و یا بر اثر عوامل بیرونی چون کمبود ویتامین ها، مواد غذایی نا سالم، رژیم های نا مناسب، مشکلات هورمونی خصوصا در خانم ها و یا بر اثر استرس ریزش پیدا کند و یا طاسی را برای افراد به همراه آورد.

با به وجود آمدن این مسئله ظاهر افراد جذابیت لازم را ندارد و در نهایت اعتماد به نفس و روحیه  شخص خدشه دار می شود  به طوری که  فرد در روابط اجتماعی و محیط  بیرون از خانه، احساس راحتی ندارد. این مسئله در مورد خانمها و یا جوانان معمولا حساس تر است. البته امروزه درمان های جهت درمان و برطرف کردن این معضل وجود دارد که عوارض بسیاری را با خود همراه دارند و یا موجب می شوند مو، شروع به برگشت حالت قبلی خود کند. در حال حاضر بهترین روش درمان برای طاسی سر و ریزش مو روش پیوند مو و پیوند موی طبیعی است که امروزه با پیشرفت علم تکامل یافته به طوری که  بالاترین  رتبه را به خود اختصاص داده است.


پیوند مو و پیوند موی طبیعی 

در دنیای امروز، تخصصی ترین روش و بهترین تکنیک برای جبران موهای از دست رفته و مناطق خالی سر، روش پیوند مو است که این راه حل پر طرفدار در دنیا و ایران می باشد.
در این روش در ابتدا متخصص مربوطه و تیم پزشکی ناحیه سر را بی حسی موضعی می کنند و از قسمت پشت سر یا پشت گوش که موها مقاومت بیشتری به خود اختصاص داده اند (در اصطلاح پزشکی: بانک مو) را با ظرافت تمام، موهای این قسمت سر را برداشت می کنند و بعد به صورت جدا جدا، فولیکول موها را از طریق میکروسکوپ برداشت می کنند، بعد از این مرحله نوبت به مرحله کاشت مو می رسد، در این مرحله فولیکول های مو برداشت شده را با ظرافت تمام و بدون ایجاد آسیبی به فولیکول ها، آن ها را بر قسمت های خالی سر به صورت جداگانه پیوند می زنند.

تیم مجرب پزشکی در انجام کاشت مو اهمیت بسیاری دارد و باید بتواند با مهارت و تجربه خود پیوند موی طبیعی را برای فرد داوطلب این عمل، با کمترین برش اسکار و بخیه بر  سر وی انجام دهد.
مسئله مهم دیگری که در پیوند موی طبیعی وجود دارد، استفاده از روش های آن است.
زیرا پیوند مو روش های مختلفی را به خود اختصاص داده است که ما معتبرترین و جدیدترین روش را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

پیوند موی طبیعی


پیوند مو با تکنیک SUT

کاشت مو به روش sut ، جدید ترین، بهترین و کامل ترین روش در پیوند موی طبیعی می باشد. این روش و تکنیک تکامل یافته روش های ما قبل خود بوده و کاربردی جهانی دارد به گونه ایی که سرتاسر جهان و ایران از این روش جهت درمان طاسی سر استفاده می کنند.
این روش بر خلاف روش های دییگر محدودیت برداشت را ندارد و می توان از تمامی ظرفیت بانک مو جهت پیوند مو بهره برد. نکته قابل توجه این روش این است که خوشبختانه هیچ گونه خط برش و خونریزی برای بیماران را به همراه ندارد و بیمار هیچ گونه دردی را احساس نمی کند و همینطور این روش بی هوشی را به خود اختصاص نداده است و در همین خصوص روش تضمینی در دنیا به شمار رفته است و خود را روشی معتبر در آمریکا و اروپا قرارداده است.
از دیگر قابلیت های این روش این است که تنها در یک جلسه صورت می گیرد و بدون دوران نقاهت و عوارض جانبی می باشد. به طور کلی این روش، بهترین روش در پیوند موی طبیعی شناخته شده است و در سر تا سر دنیا حرف اول را می زند. این روش هیچگونه عوارضی برای بدن و ظاهر بیمار در بر ندارد و خوشبختانه خیال همه بیماران را از این بابت راحت کرده است.


عوارض پیوند موی طبیعی به روش SUT

خوشبختانه پیوند مو با پیوند موی طبیعی با پیشرفت علم و به وجود آمدن تکنیک sut ، تمام عوارض جزئی خود از قبیل سوزش و خونریزی و برجای ماندن اسکار و خط بخیه را از بین برده است و هیچگونه عوارضی را در کارنامه خود ثبت نکرده است. باید توجه داشت که پیوند موی طبیعی کامل ترین و تضمینی ترین روش برای جبران موهای از دست رفته می باشد 


هزینه پیوند مو به روش SUT 

در ارزیابی هزینه پیوند مو و پیوند موی طبیعی، نمی توان یک قیمت کلی را بیان کرد زیرا هزینه ها به مقدار موهای برداشت شده و پیوند شده بستگی دارد و این که در چه وسعتی پیوند صورت گرفته باشد و نکته مهم اینکه با کدام روش پیوند مو انجام گرفته باشد. زیرا هر روش قیمت مخصوص به خود را دارد که برای هر شخصی بسته به شرایط فرد، قیمت متغیری در نظر گرفته می شود. 

پیوند مو


اقدامات لازم پیش از پیوند مو:

پیش از انجام عمل، فرد د اوطلب باید خود را آماده کند. به مین جهت تعدادی از اقدامات لازم را باید در این زمینه انجام دهد تا در نهایت در روز عمل پیوند موی طبیعی، این کار به بهترین نحو ممکن صورت گیرد و بعدا کوچکترین مشکلی بوجود نیاید. البته لازم به ذکر است که معمولا پزشکان و متخصصین کلینیک های کاشت مو از قبل این موارد را به فرد یادآوری و به او در این باره اطلاعات لازم (از جمله باید ها و نبایدهای قبل و بعد از پیوند مو) را به وی گوشزد می کنند. 

البته ما نیز در بخش مقالات بارها در بخش های مختلف در این زمینه مطالبی را نوشته ایم از جمله: نکات قبل از کاشت مو و یا 10 کاری که باید پیش از کاشت مو انجام بدهیم که در صورت نیاز می توانید به آنها مراجعه و مطالعه بفرمایید. 


شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و برآورد هزینه پیوند موی طبیعی با شماره های 02122088210 و 02188909050 تماس حاصل کرده و یا عکس خود را از طریق تلگرام و واتساپ به شماره 09122115442 ارسال فرمایید تا مشاورین ما به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کنند.


جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید