مراقبت های قبل از کاشت مو

اگر تصمیم دارید برای کاشت مو به کلینیک رفته و برای همیشه از موهای کم پشت و یا طاس خودتان راحت شوید قطعا سوالاتی برای شما درباره عمل و ومراقبت های لازم آن برایتان پیش خواهد آمد. ما در این مقاله قصد داریم اصلی ترین نکاتی که برای نحوه مراقبت از کاشت مو قبل از عمل لازم است را برای شما شرح دهیم.

مراقبت های قبل از کاشت مو

1. پیش از عمل به منظور چک آپ نیاز به آزمایش خون می باشد تا وضعیت سلامتی فرد معین شود.

2.  10روز قبل از عمل کاشت مو استفاده از موارد زیر ممنوع می باشد:

دارو های مسکن مانند آسپیرین و بروفن و... (استومینوفن مانعی ندارد)، قرص ویتامینE ، دارو های جلوگیری کننده از انعقاد خون مانند وارفارین، سیگار، مشروبات الکلی و سیر.

3. اگر از دارویی استفاده می کنید و یا بیماری خاصی دارید آن را با پزشک خود مطرح کنید به این دلیل که پزشک باید برگه ای به منظور اینکه عمل برای شما بلامانع است صادر نماید. توجه به این موضوع که بعضا داروهایی هستند که با روند کاشت مو تداخل دارند و می بایست پیش از عمل پیوند مو از خوردن آن ها اجتناب کنید.

سعی کنید تمامی سوالات و مشکلات خود را پیش از شروع عمل به دکتر خود اعلام کنید تا نسبت به این عمل دید کافی داشته و با اطمینان خاطر عمل را آغاز کنید.

4. قبل از روز عمل موی خود را به طور کامل با شامپو (چند بار) شسته و از خوردن غذا های سنگین جلوگیری کنید. سعی کنید وعده مقوی استفاده کرده باشید و از نوشیدن مایعات به صورت زیاد جلوگیری کنید.

در ضمن به هنگام عمل تمامی وسایل تزیینی، ساعت و زیورآلات خود را از بدن جدا کنید.

5. اگر موهای شما سفید یا جو گندمی می باشد، روز قبل از عمل مو های خود را با رنگ مو به رنگ مشکی یا قهوه ای سوخته رنگ کنید.

6. پیش از کاشت مو و شروع عمل تمام موی سر با نمره دو کوتاه می شود. کوتاه کردن مو باعث افزایش کیفت عمل نیز می شود و شست و شو را بعد از روز عمل راحت تر خواهد کرد. (در روشFUT  می توان مو را کوتاه نکرد)

7. از پیراهن های یقه دار مانند تی شرت ها در روز عمل استفاده نکنید و به جای آن پیراهن های دکمه دار بپوشید تا در هنگام پوشیدن لباس هیچگونه برخوردی با موهای شما نداشته باشد.


جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید