تارهای مو و نقش آن در کاشت مو

تار مو یک ارگان پوست پستانداران است که مو را تولید می کند. تولید مو در مراحلی صورت می گیرد که شامل سه فاز است یعنی فاز رشد، فاز توقف رشد و فاز استراحت مو که این فازها در افراد مختلف مدت متفاوتی دارد. در واقع سلولهای ریشه ای مسئولیت تولید مو را بر عهده دارند. شکل تارهای مو بر شکل و بافت تک تک موها تاثیر می گذارد.

ساختار تار مو شامل پاپیل(یک ساختار بزرگ که مبنای تار مو است)، ماتریکس (اطراف پاپیل قرار دارد) . دیگر عناصر است.

نقش تارهای مو در بازسازی مو:

در روشهای نوین کاشت مو ار جمله FUE تارهای مو مبنای کار محسوب می شود چون این تارموها واحدهای فولیکولی را تشکیل می دهند که در هنگام کاشت این واحدهای فولیکولی زیر میکروسکوپ . به وسیله گیره های ظریف پزشکی برداشته می شود و در محل مورد نظر کاشت می شود. بنابراین این تارموها در کاشت مو به روشهای نوین بسیار اهمیت دارد. 


 

کاشت مو به روش Fue:

تکنیک کاشت موی FUE مدرنترین و بهترین روش کاشت مو، ریش و ابرو  در دنیاست که  در این روش دیگر نیازی به جراحی های طولانی و دراز مدت نیست و با انجام دادن کاشت مو  با استفاده از تکنیک FUE بیمار دیگر دوران نقاهتی را تجربه نمی کنند. زیرا در این روش، کار با ابزارهای ظریف پزشکی انجام می شود که زخم و جراحتی در محل موهای دهنده (معممولا موها از پشت سر و یا اطراف سر برداشته می شود) و یا در محل کاشت بجا نمی گذارد و چون کاشت تحت بی حسی موضعی انجام می شود بیمار می تواند پس از اتمام فرایند کاشت خودش به خانه بر گردد و به کارهای روزمره خود بپردازد اگرچه معمولا متخصصان به افرادی که کاشت مو انجام می دهند توصیه می کنند که تا یک هفته از انجام کارهای سنگین و ورزش حرفه ای خودداری کنند.

جالب است بدانید کاشت مو به روش FUE تنها در یک روز و در یک جلسه در مطب انجام می شود. 

یکی از ترین کلینیک های تخصصی مویی که در ایران کاشت مو را به روش های نوین FUE و SUT  انجام می دهند مرکز تخصصی موی رنسانس است که جا دارد بگوییم این مرکز روشهای مذکور را بصورت اختصاصی انجام می دهد. از سوی دیگر مشاوران این مجموعه به صورت آنلاین به متقاضیان مشاوره می دهند که این مشاوره ها بصورت کاملا رایگان انجام می شود.

البته کار مرکز تخصصی موی رنسانس تنها منحصر به کاشت مو نیست بلکه تیم مجرب کاشت مو رنسانس سابقه ای طولانی در ارائه خدماتی مانند تقویت موی بیمارانی که دچار ریش مو هستند دارند. 

در مواردی که فرد دچار ریزش موی خفیف و یا نازک شدگی مو می شود ممکن از پزشک متخصص از روشهای تقویتی استفاده نماید اما مرکز تخصصی موی رنسانس این افتخار را دارد که ترکیبی از روشهای توقیتی رایج در دنیا را به صورت یک پکیج کامل گرد هم آورده است و آنرا به مراجعان خود ارائه می دهد.

پکیج تقویتی مرکز تخصصی موی رنسانس چیست؟

پکیج ترکیبی-تقویتی موی ما شامل چهار بخش است که عبارتند از PRP، لیزر تراپی، مزوتراپی و ویتامین درمانی.

روش کار نیز به این صورت است که از PRP برای غربالگری خون و فعال سازی سلول های مرده  استفاده می کنیم. 

از لیزر تراپی نیز که درواقع تاباندن نور با دستگاهی به سر است و  باعث افزایش قطر مو می شود  برای جریان یافتن خون در زیر پوست سر و درنتیجه تقویت مو استفاده می کنیم.

از سوی دیگر ما در این پکیج مزون تراپی را نیز گنجانده ایم که یکسری آمپول ویتامین مفید برای مو زیر پوست سر تزریق می کنیم. آخرین عنصر پکیچ ترمیمی ما نیز ویتامین درمانی است که قرص های ویتامین برای بیمار تجویز می شود.

عزیزان علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص روشهای کاشت مو و روشهای تقویت مو در مرکز تخصصی موی رنسانس می توانید به سایت ما به آدرس www.suthair.comمراجعه کنید و ضمن بازدید از گالری عکسهای کاشت مو های انجام شده در این کلینیک از مشاوره آنلاین مشاوران این مجموعه نیز بهره ببرید. همچنین آن دسته از عزیزان که تمایل به اطلاعات تکمیلی  دارند میتوانند همه روزه به جز روزهای تعطیل با شماره های 02188909050 و 02188909051 تماس حاصل فرمایند یا عکس خود را از طریق تلگرام به شماره 09122115442 ارسال کنند تا مشاورین ما به بهترین شکل ممکن آن ها راهنمایی کنند.



جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید