جدیدترین روش کاشت مو در ایران

جدیدترین روش کاشت مو و درمان طاسی سر در ایران و جهان، کاشت مو به روش SUT می باشد. این تکنیک اکنون نه تنها در سطح ایران و بلکه در جهان به عنوان بهترین روش درمان ریزش مو شناخته می شود و درصد بالای موفقیت بالای عمل با این روش و همچنین میزان رضایت مراجعین و داوطلبان کاشت مو به این روش، همه موجب شده که با افتخار بتوانیم کاشت مو SUT را به عنوان بهترین روش کاشت مو در کشورمان ارائه دهیم.


این روش توسط سازمان های علمی جهانی، مدتهاست که مورد تایید قرار گرفته و امروزه بطور انحصاری توسط مرکز کاشت و ترمیم مو سینا (رنسانس)، مورد استفاده قرار می گیرد. این روش نسبت به روش های قدیمی کاشت مو از جمله کاشت مو به روش های FIT ، FUE، FUT، BHT و یا سایر روش هایی که قبلا مورد استفاده قرار می گرفتند، مزایای زیادی دارد.شایان ذکر است برای درمان طاسی سر افرادی که نمی توانند به هر دلیلی اقدام به کاشت مو نمایند روش های دیگری همچون ترمیم مو که بعضا با کاشت موی مصنوعی معروف شده است وجود دارد که می توان از آن استفاده نمود.


بهترین روش کاشت مو


مزایای کاشت مو به روش SUT:

✔ امکان پیوند مو با قرار دادن بیش از 14000 گرافت در نواحی دریافت کننده مو

✔ نداشتن درد، خونریزی و عدم نیاز به بخیه و سایر عوارض کاشت مو به روش های منسوخ شده

✔ تایید شده توسط سازمان ها و مراکز معتبر علمی جهان

✔ استفاده از دستگاه های اتوماتیک و پیشرفته

✔ نتایج ماندگار و کاملا طبیعی

✔ خط رویش طبیعی در کاشت مو (Hair Line)

✔ هزینه مناسب

✔ نداشتن خطای انسانی

✔ سرعت بالای انجام عمل

✔ ماندگاری نتیجه نهایی کاشت مو در این روش

✔ شرایط کاشت مو به مراتب راحت تر نسبت به دیگر روش ها

✔ مراقبت های بعد از کاشت مو با استفاده از این روش آسان تر خواهد بود.


اینها همه موجب می شوند که بسیاری از جوانان و افراد میانسال و حتی افراد مسن، علاقه مند به استفاده از این روش جهت بدست آوردن موهای از دست رفته خود بشوند. اینکه در جهان، در حال حاضر جدیدترین روش کاشت مو Sut است و ما هم مدتهاست که با موفقیت توانسته ایم از این روش استفاده کنیم، موجب افتخار و سربلندی ماست.


در تکنیک های قدیمی که بالاتر برخی از معروف ترین های آنرا نام بردیم، علاوه بر درد، استفاده از پانسمان، بخیه و داشتن خونریزی و همچنین نیاز به استراحت طولانی مدت و دوره نقاهت طولانی و... همه از معایب تکنیک های قدیمی بودند اما در روش Sut ، خوشبختانه این مشکلات و عوارض دیگر بروز نمی کنند و شما یک عمل جراحی بسیار آسان و راحت را در پیش خواهید داشت.


خط رویش مو در کاشت مو SUT:

خط رویش بعد از عمل کاشت مو SUT آنقدر طبیعی بنظر می رسد که کسانی که برای نخستین بار با شما برخورد می کنند، متوجه اینکه شما پیوند مو انجام داده اید نخواهند شد و همین نکته یکی از دلایلی است که افرادی که از این تکنیک استفاده کرده اند، با اعتماد به نفس کامل و انرژی مثبت در جامعه ظاهر می شوند و به امور روزمره خود می رسند.در کل در روش های کاشت مو چند فاکتور مهم و کلیدی است:


جدیدترین روش کاشت مو


فاکتورهای مهم برای کاشت مو

• طبیعی درآمدن خط رویش مو

• تعداد گرافت های استخراج شده

• مدت زمان عمل

• داشتن و یا نداشتن هر گونه خونریزی، درد و نیاز به بی حسی و داروهای مسکن آرام بخش (در طول عمل و یا بعد از آن)

• هزینه عمل

• استفاده و یا عدم استفاده از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته عمل

• تخصص و مهارت پزشک و تیم همکاران وی

• تعداد جلسات مورد نیاز

• سالم ماندن فولیکول های مو استخراج شده

• تکنیک مورد استفاده و قدمت آن

عوارض کاشت مو

هر یک از این موارد به تنهایی جهت ارزیابی اینکه بهترین روش کاشت مو کدام است، اهمیت دارد. برای مثال هر چه مدت زمان عمل کوتاه تر باشد و یا از طرف دیگر دوره نقاهت بعد از عمل کوتاه تر باشد، افراد سریع تر بهبود پیدا کرده و به زندگی روزمره خود مشغول می شوند. در تکنیک های قدیمی کاشت مو، گاهی نیاز به یک یا دو هفته بستری و استراحت افراد بود اما خوشبختانه در روش SUT که جدیدترین روش درمان طاسی سر و ریزش مو به شمار می رود، فرد با استراحتی چند دقیقه ای و کمتر از یک ساعت براحتی می تواند به سر کار خود بازگردد که مزیت بسیار بزرگی است. به خصوص برای افراد شاغل. مراقبت های بعد از کاشت مو در این روش بسیار راحت تر از سایر روش ها می باشد.


عدم از بین رفتن فولیکول ها در روش SUT:

اما مسئله دیگر سالم ماندن فولیکول های خارج شده از ناحیه اهدا کننده در زمان پیوند به ناحیه دریافت کننده است. این مسئله اهمیت زیادی دارد که هر چه تعداد بیشتری از فولیکول های مو سالم بمانند، بازدهی عمل در نهایت بیشتر است. در متدهایی که در گذشته استفاده می شد، تعدادی از فولیکول های مو در این مرحله از دست می رفتند که البته بخشی از آن به دلیل خطای انسانی بود. اما امروزه با استفاده پیوند مو SUT براحتی با استفاده از تجهیزات مدرن و استاندارد استخراج گرافت ها صورت می گیرد و به دلیل استفاده از نرم افزارهای پیشرفته در طول این عمل، دقت انجام آن بسیار بالاست و حتی می توان از طریق این نرم افزارها گرافت ها را به خود داوطلب نشان داد تا از جزئیات کار به بهترین شکل ممکن مطلع شود.


تعداد بیشتر برداشت بدون از بین رفتن بانک مو

ضمنا این نکته را هم بد نیست که اشاره کنیم موهایی که از پشت سر برداشت می شوند بصورت تک دانه ای و یا چند دانه ای هستند. هر چه تعداد این واحدهای تشکیل دهنده فولیکول های مو بیشتر باشد، می توان تعداد بیشتری مو کاشت. اینجاست که بانک موی فرد هم مهم است و افرادی که بانک موی مناسب و کافی برای عمل کاشت مو SUT دارند، نتایج بهتری را هم در نهایت خواهند داشت.


البته همانطور که قبلا در بخش های مختلف نوشته ایم و تاکید کردیم، در هر صورت اگر شما دچار ریزش موی سر شده اید و به دنبال درمان طاسی سر هستید، در ابتدا باید مشکل شما توسط پزشک متخصص پوست و مو مورد آزمایش و بررسی قرار بگیرد و سپس درمان های لازم توسط وی تجویز شود. مسئله مهم اینجاست که کاشت مو SUT (و یا سایر روش ها و متدهای پیوند مو) شرایط خاصی را دارد که بطور خلاصه می توان گفت فرد باید حداقل 21 سال داشته باشد، بانک موی کافی و مناسب داشته باشد، دچار برخی بیماری های خاص نباشد، ریزش موهایش به پایان رسیده باشد و بالاخره اینکه به تشخیص پزشک مربوطه بهترین روش برای درمان ریزش موهای وی، کاشت مو باشد.


در پایان اگر قصد انجام کاشت مو و یا سایر روش های درمانی از جمله ترمیم مو ( کاشت موی مصنوعی ) و.. را دارید ، در هر زمانی که تمایل داشتید می توانید جهت بهره مندی از جدیدترین و بهترین روش کاشت مو و به منظور مشاوره با همکاران ما در کلینیک مو سینا (رنسانس) تماس بگیرید و از خدمات ما در این زمینه بهره مند شوید.



جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید