بایدها و نباید های کاشت مو

کاشت مو در واقع برداشتن مو از جایی و کاشتن آن در جای دیگری از سر است که دچار ریزش مو و یا نازک شدن مو شده است. کاشت مو اصولا بری افرادی که طاسی ارثی دارند و یا در سرشان به دلایلی مانند زخم، ضربه شدید و یا سوختگی دچار کچلی شده است، مناسب می باشد. انجام کاشت مو معمولا برای طاسی سکه ای پیشنهاد نمی شود.  کاشت مو معمولا بعنوان یک عمل زیبایی و آرایشی محسوب می شود. از آنجایی که اقدام به کاشت مو یک تصمیم بزرگ محسوب می شود و تغییری دائمی در چهره شما می دهد، بنابراین در مورد آن باید بسیار دقت کرد و کار کاشت مو را در مراکز تخصصی شناخته شده انجام داد. 

بایدها و نباید های کاشت مو

وقتی می خواهید تصمیم به کاشت مو بگیرید مسلما سوالاتی برایتان پیش می آید از جمله اینکه : 

هزینه کاشت مو چقدر است؟ به کجا باید برای کاشت مو مراجعه کنم؟ فرایند کاشت مو به چه صورت است؟ مدت زمان بهبود چقدر است؟ کاشت مو چه خطراتی می تواند برای من داشته باشد؟ عوارض جانب نیز دارد؟ اگر بعد از کاشت مو مشکلی برایم پیش آمد چه باید بکنم؟ بعد از کاشت چه مراقبت هایی باید انجام بدهم؟

برای رسیدن به سوالاتی از این قبیل می توانید با شماره های 02188909050 و 02188909051 تماس حاصل کرده و جهت نوبتگیری حضوری اقدام کنید همچنین می توانید عکس های خود را از طریق تلگرام  به شماره 09122115442 ارسال کرده و به صورت آنلاین مشاوره شوید .



جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید