کاشت مو در مشهد

شهر مشهد پس از تهران بزرگ ترین کلان شهر ایران به شمار می رود و به نوعی شهر مهم ایران هم می باشد این شهر در سالهای اخیر مرکز استان بزرگ خراسان بود که بعد ها این استان به سه استان خراسان شمالی خراسان رضوی و خراسان جنوبی تقسیم بندی شد که در حال حاضر مشهد مرکز استان خراسان رضوی می باشد . کلان شهر بودن شهر مشهد باعث شده که فعالیت های پزشکی بیش از پیش در این شهر افزایش یابد ساخت بیمارستان ها و کلینیک ها در سال های اخیر سطح علم پزشکی شهر مشهد را بالا برده است.

کاشت مو به روش sut بهترین و به روز ترین متد کاشت مو در دنیا می باشد که در این روش دیگر شاهد جراحی ، درد ، خونریزی ، دوران نقاهت ، عوارض پس از کاشت و .... نیستیم و همچنین تمامی مراحل کاشت از 0 تا 100 در یک جلسه انجام می گردد.

عزیزان مقیم مشهد که برای انجام کاشت مو با روش SUT در کلینیک تخصصی رنسانس وقت قبلی گرفته اند، به منظور رفاه حال آنها و اینکه کاشت با این روش تخصصی است و نیازمند مهارت است و فقط در کلینیک انجام می پذیرد، کلینیک رنسانس برای این دوستان اقامت یک روزه در شهر تهران را در نظر خواهد گرفت.  

شما عزیزان مشهدی می توانید جهت مشاوره حضوری با شماره های 02188909050 و 02188909051 تماس حاصل کرده و یا از طریق تلگرام 09122115442 به شکل آنلاین مشاوره شوید.


جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید