با ترمیم مو بیشتر آشنا شوید

ریزش مو یکی از بیماری های است که با زیبایی فرد رابطه مستقیم دارد و امروزه بیش از یک معضل به حساب می آید و افراد به همین دلیل به دنبال استفاده از راهکارهایی همچون کاشت مو یا کاشت موی مصنوعی (ترمیم مو) هستند. ریزش مو غالبا از استرس و اضطراب ناشی از فعالیت های روزمره و همچنین مشکلات روزمره نشات می گیرد. محققان و دانشمندان استاندارد سن ریزش مو در دنیا را 31 سالگی تعیین کردند ولی در کشور ایران بنا به دلایل یاد شده سن ریزش مو سال به سال پایین تر آمده به طوریکه در سال 1395 این سن به 25 سالگی رسیده است. اما ریزش موی عادی را با ریزش مو ارثی نمی توان یکی کرد.


توجه داشته باشید که به طور عادی هر فردی حدود 70 تار مو خود را در روز از دست می دهد که این تعداد تار مو عادی می باشد ولی اگر این تعداد ریزش دو یا سه برابر باشد جای نگرانی دارد. ریزش موی ارثی بستگی به ارث بردن ژن ریزش مو از نسل گذشته و نسل سوم دارد که فرد به طور قطع تا سن میانسالگی موهایش به شکل ارثی ریزش پیدا می کند. یکی از درمان ها و راه هایی که می توان این عامل را برطرف کرد ترمیم مو یا کاشت موی مصنوعی می باشد.


ترمیم مو چیست؟

اگر به خواهیم تعریفی جامع و علمی از ترمیم مو داشته باشیم باید بگوییم که ترمیم مو عبارت است از جایگزین کردن مو و ترمیم آن در فضاهایی که موها ریزش پیدا کرده اند و خالی از مو می باشد. به عبارت دیگر در ترمیم مو دیگر نیازی به بانک موی شخص نیست و این بانک مو توسط مراکز مجری ترمیم مو تهیه می شود و توسط کراتین های گیاهی روی سر فیکس می شود. به همین دلیل برخی از افراد نام کاشت موی مصنوعی را بر روی این متد قرار داده اند. ترمیم مو در یک جلسه قابل انجام است و همچنین برای تمامی افرادی که به هر دلیلی فاقد مو می باشند مناسب است. ترمیم مو یک راه حل بسیار مناسب برای جایگزینی و بازگشت موها می باشد. همچنین روش کاشت موی مصنوعی در کلیه مناطق سر اعم از شقیه ها ، جلوی سر تا وسط سر قابل انجام است. در ادامه این مطلب با ترمیم مو بیشتر آشنا شوید:


روش های ترمیم مو یا کاشت موی مصنوعی:

ترمیم مو هم همانند دیگر فعالیت های زیبایی دیگر دارای روش های مختلف می باشد. شایان ذکر است الفبای ترمیم مو در تمامی روش هایی که آن ها را نام می بریم یکی است ولی نحوه انجام ترمیم مو و شرایط ترمیم مو در روش ها مختلف می باشد:


روش های کاشت موی مصنوعیعبارتند از:

✔ ترمیم مو به روش HRT

✔ ترمیم مو به روش سرجری تیپ

✔ ترمیم مو به روش SUT

✔ ترمیم مو به روش PRP مو

✔ کاشت موی مصنوعی به روش های فیکس

✔ ترمیم مو به روش micro point

✔ ترمیم مو به روش micro HRT

✔ ترمیم مو به روش HRP

✔ ترمیم مو به روش HRS

کاشت موی مصنوعی


هزینه ترمیم مو چقدر است؟

کاشت موی مصنوعی هم همانند دیگر روش های زیبایی هزینه دقیق و مشخصی ندارد زیرا فعالیت های زیبایی همگی شبیه به هم نمی باشند. ولی هزینه ترمیم مو به عواملی همچون جنس مو، رنگ مو، حالت مو، تراکم مو، بلندی مو، روشی که با آن ترمیم مو انجام می شود، مرکزی که در آن ترمیم مو انجام می دهید، خدمات پس از انجام ترمیم مو و ... بستگی دارد. همچنین کاشت موی مصنوعی اگر جنبه زیبایی داشته باشد و صرفا برای زیبایی استفاده شود و همچنین اگر ترمیم مو برای درمان و برای تسکین بخشی و یا راه حل یک بیماری انجام شود، هزینه و قیمت متفاوتی دارد. به طور کلی قیمت ترمیم مو را می توان از 1500000 تومان الی 2500000 تومان تخمین زد.


عوارض و معایب ترمیم مو:

هر فعالیت پزشکی و زیبایی به نوع خود دارای عوارض و معایبی می باشد حتی قرصی که جهت سردرد روزانه مصرف می کنید دارای عوارض خاصی است که در طولانی مدت گریبان گیر خواهد شد. عوارض ترمیم مو به انتخاب شما بستگی دارد. نکاتی درباره عوارض و معایب ترمیم مو متذکر می شویم که باید به یاد بسپارید:


اولین نکته ای که باید جهت انتخاب کاشت موی مصنوعی به آن دقت کنید این است که آیا واقعا شما نیازی به ترمیم مو دارید یا خیر؟ همه الگوهای ریزش مو نیازی به ترمیم مو ندارند. دومین نکته انتخاب مرکز ترمیم مو و کاشت موی مصنوعی است که باید دارای مجوز و همچنین با سابقه فعالیت در این امر باشد. آخرین نکته انجام روش مناسب ترمیم مو است. تنها روش ترمیم مو که دارای استاندارد می باشد ترمیم مو به روش HRT است و روش های دیگر کاملا ساختگی است که انجام این روش ها باعث امراض و مشکلات پوستی می شود که در آینده طولانی مدت گریبان گیر شما خواهد بود و حتی ممکن است شما را از انجام این کار به کل منصرف کند.


ترمیم مو به روش HRT

ترمیم مو به روش HRT نخستین و بهترین متد استاندارد ترمیم مو می باشد پس از آنکه این روش معرفی و استاندارد ها را کسب کرد مرکز تخصصی موی سینا (رنسانس) این روش را در ایران پایه گذاری و نهادینه کرد و به نوعی این مرکز بنیانگذار کاشت موی مصنوعی و همچنین ترمیم مو به روش HRT در ایران می باشد. همچنین ترمیم مو به روش HRT در ایران با شماره 37414 به ثبت رسیده و به عنوان تنها روش استاندارد ترمیم مو در ایران به شمار می رود. در این روش کاشت موی مصنوعی دیگر نیازی به بانک موی شخص نیست و بانک موی شما توسط ترمیم مو سینا تهیه می شود.


انتخاب بانک موی شما در روش HRT توسط تست موی دیجیتال انجام می شود که در جلسه اول مشاوره موهای شما تست می شود و با توجه به رنگ موی شما، جنس موی شما، حالت موی شما و ... این انتخاب صورت می گیرد. ترمیم مو به روش HRT معایب روش های قبلی کاشت موی مصنوعی را برطرف کرده است. یکی از این معایب ها خط رویش طبیعی و خط فرق طبیعی بود که در این روش از تکنیک بیلیچینگ برای طبیعی جلوه دادن موهای ترمیمی شما استفاد شده است. ترمیم مو به روش HRT در یک جلسه انجام می شود که انجام آن به دو شاخه است: شاخه اول انجام ترمیم مو به روش کراتین گیاهی و شاخه دوم ترمیم مو به روش بافت است. یکی از نگرانی های متقاضیان ترمیم مو استفاده از رنگ، مش، هایلایت، سشوار، استخر، سونا، جکوزی و ... است که این روش ترمیم مو تمام این قابلیت ها را دارد.


مرکز تخصصی ترمیم مو سینا(رنسانس) بنیانگذار ترمیم مو و همچنین ترمیم مو به روش HRT در ایران می باشد که مفتخر است پس از 14 سال سابقه و انجام 4800 مورد ترمیم مو رضایت تمامی مراجعین خود را کسب کرده است. شما عزیزان جهت پرسش و پاسخ در مورد کاشت موی مصنوعی و ترمیم مو با مشاورین این مرکز می توانید جهت مشاوره حضوری با شماره های 02188909050 و 02188909051 تماس حاصل کرده و نوبت بگیرید. همچنین مشاورین این مرکز به صورت شبانه روزی از طریق شماره تلگرام 09122115442 حاضر به پاسخ دهی به پرسش های شما عزیزان می باشند.



جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید