پیوند ابرو

ابرو بخش مهمی از تقارن صورت است و به زیبایی بخشیدن چهره مردان و زنان کمک می کند.ابرو به چشم ها قاب می دهد و یکی از اولین ساختارهای صوری است که به چهره ما نظم می دهد. در صورتی که با ریزش ابرو مواجهه باشیم با انجام کاشت ابرو می توان ابروها را حفظ کرده و ظاهری جوان به چهره خود بخشید.

یک فرد در طول زندگی خود ممکن است که دچار نقص و یا ریزش در ابروهای خود شود که حالت پر و طبیعی ابروها را از دست بدهد  مانند:  «ضربه، سوختگی، تصادفات، سوختگی با مواد شیمیایی و برقی، پرتو افشانی، شیمی درمانی، موارد پزشکی، بیماری های جسمی، وسواس کندن مو ،  بالا رفتن سن و ... .

پیوند موی ابرو با استفاده از روش FUE

برای آن دسته از زنان و مردانی که ظاهرا طبیعی ابروی خود را از دست داده اند، استفاده از روش کاشت ابرو  FUE بهترین  روش کاشت برای پیوند سریع و ساده ابرو است. در مقایسه با روش FUT استفاده از روش FUE بهتر است و سریعتر بهبود می یابد. همچنین هیچ جای زخمی به جا نمی ماند و در نهایت زمان انجام این عمل بسیار کمتر است.

در مرکز تخصصی موی رنسانس ، از پیوندهای تک مویی یا برگه های مویی از بخش عمودی ناحیه سر استفاده می کنند زیرا آنها حاوی بیشترین تعداد واحدهای فولیکولی تک مویی با کمترین قطر ممکن هستند. با ارزش ترین جنبه این امر که کلینیک ما این روش را چگونه انجام می دهد این است که ما از روش کاشت ابرو FUE استفاده می کنیم که در این روش دیگر شاهد جراحی های طولانی مدت ، بخیه های عمیق ، دوران نقاهت و عوارض جانبی.


جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید