کاشت مو به روش سیفر (safer)

کاشت مو چیست ؟

کاشت مو یا پیوند مو به تکنیکی گفته می شود که در آن ریشه های مو (گرفت مو) به طرق مختلف از ناحیه دهنده یا اهدا کننده به ناحیه گیرنده یا فضایی که خالی می باشد کاشت مو شود که معمولا پس از مدت خاصی بعد از کاشت مو (حدودا 3 ماه) موهای کاشته شده جوانه می زنند و بعد از حدود 1 سال پس از کاشت مو پر می شوند.

کاشت مو به روش fut  وfit

کاشت مو به روش fut نخستین روش کاشت مو می باشد که یک فلپ را از پشت برداشت می کنند و موها را از آن برداشته و در قسمت جلوی سر که خالی از مو می باشد کاشت می کنند. از معایب این روش می توان به جراحی ، بخیه ، تراکم کم ، بیهوشی و ... نام برد دیگر روش سنتی کاشت مو ، کاشت مو به روش fit می باشد که در این روش برداشت نواری یا همان فلپ حذف شده است. اما این روش هم معایبی را دارد که از معایب آن می توان به درد ، خونریزی ، کم پشتی پشت سر و ... اشاره کرد که در این روش یک روش قدیمی و سنتی می باشد.

کاشت مو به روش safer سیفر :

کاشت مو به روش سیفر یکی از روش های کاشت مو می باشد  که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد. باید توجه داشته باشید که علاوه بر اینکه روش هم برای انجام کاشت مو مهم می باشد و دارای اهمیت است به همین اندازه بانک موی فرد هم برای انجام کاشت مو شرط است که فرد متقاضی کاشت مو دارای بانک موی مناسبی باشد  تا شاهد بهترین نتیجه ممکن باشد.

کاشت مو به روش سیفر

کاشت مو به روش SUT :

کاشت مو به روش SUT از جدیدترین و موفق ترین روش کاشت مو می باشد که  جدیدترین و بهترین تکنیک کاشت مو به شمار می رود. در این روش می توان تا 14000 تار موی واقعی را برداشت کرده و سپس کاشت همچنین این روش کاشت مو بدون جراحی ، بدون در ، بدون خونریزی و ... بوده  و در یک جلسه انجام می شود.

مرکز تخصصی موی رنسانس ارائه کننده بهترین و جدیدترین روش کاشت مو SUT می باشد که شما عزیزان می توانید عکس خود را به شماره 09122115442 ارسال کرده و با مشاورین ما در ارتباط باشید.



جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید