معایب و عوارض کاشت ابرو چیست

یکی از موارد آزار دهنده و مشکل زا در ظاهر افراد ریزش ابرو و موهای کم پشت این ناحیه به دلایل مختلف می باشد.این موضوع سبب تضعیف روحیه افراد شده و ممکن است این موضوع سبب افسردگی و گوشه گیری افراد به خصوص بانوان شود.با توجه به مشکلات امروزی دلایل ریزش ابرو متفاوت است .عدم تغذیه مناسب ، فشار های عصبی و استرس های روزمره و یا مشکلات وراثتی و... برخی از دلایل ریزش ابرو ا محسوب می شوند.پزشکان همواره سعی بر حل این مشکل داشته اند تا به امروز که شاهد روش های نوین هستیم. یکی از این روش ها کاشت ابرو می باشد.در این مقاله شما را با این روش و عوارض کاشت ابرو بیشتر آشنا خواهیم نمود.


کاشت ابرو

یکی از بهترین روش های بازگشت موهای از دست رفته در ناحیه ابرو کاشت ابرو می باشد. این روش با استفاده از موهای طبیعی خود فرد و بر اساس نوع خواب و جهت ابروها انجام می گیرد تا طبیعی ترین حالت ممکن را داشته باشد. بنابراین پس از کاشت ابرو هیچ فردی قادر به تشخیص انجام این کار بر روی ابروهای شما نخواهد بود.

کاشت ابرو


بهترین روش کاشت ابرو

همانند کاشت مو که امروزه به شیوه های مختلفی انجام می شود ، در کاشت ابرو نیز شاهد تغییر و تحولات اساسی در نحوه انجام آن هستیم که با پیشرفت علم صورت گرفته است. کاشت ابرو به روش SUT و یا FUE از جمله جدیدترین روش های کاشت مو محسوب می شود که امروزه در مراکز و کلینیک های تخصصی کاشت مو انجام می شود. بهره گیری از این روش دارای مزایای بسیار زیادی از جمله انجام بدون هرگونه درد یا خونریزی ، سرعت انجام کاشت ابرو(این روش تنها در یک جلسه قابل انجام است) ، بالاترین میزان طبیعی بودن و تطبیق با موهای ابرو و بر اساس خواب ابروها ، عدم نیاز به کوتاه کردن موهای ابرو و... می باشد.مراقبت های بعد از کاشت ابرو در این روش نسبت به سایر روشها بسیار کمتر بوده و دوران نقاهت خاصی ندارد.


آنچه که درباره کاشت ابرو مطرح است دقت در نحوه انجام و ظرافت کار پزشک متخصص برای برخورداری از طبیعی ترین حالت ممکن کاشت ابرو می باشد. اما در صورتی که انجام این کار توسط کلینیک های غیر معتبر و افراد غیر متخصص انجام گیرد احتمال آسیب های جدی به ابرو ها و عدم نتیجه دلخواه وجود دارد. معایب و عوارض کاشت ابرو با استفاده از روش های جدید همچون کاشت ابرو به روش SUT دارای هیچ گونه عارضه و معایب خاص نبوده اما در صورت انجام این کار توسط تیم غیر حرفه ای ممکن است مشکلاتی را در افراد ایجاد نماید.به دلیل مشکلات و عوارضی که در روش های قدیمی شاهد آن بوده این ، امروزه بهترین کار برای انجام کاشت ابرو بهره گیری از جدیدترین روش ها می باشد.


معایب و عوارض کاشت ابرو چیست؟

معایبی که باید قبل از انجام کاشت ابرو به روش FUT و FIT که جز روش های قدیمی و منسوخ شده هستند بدانید عبارت است از:از معایب و عوارض کاشت ابرو به روش های FUT و FIT می توان به خط بخیه، برش های عمیق، بیهوشی، درد، جلسات متعدد، عفونت و ... اشاره کرد که هر یک از آن ها به خودی خود یک مشکل و معضل اساسی به شمار می رود. در اینجا به معایب و عوارض کاشت ابرو به روش FUT و FIT اشاره می کنیم.


کاشت ابرو به روش FUT و FIT چیست؟

به طور کلی اگر بخواهیم کاشت ابرو به روش FUT و FIT را بیان کنیم تعریف خاصی نداریم زیرا مراحلی که در کاشت مو به روش های FUT و FIT عینا در کاشت ابرو تکرار می شود یعنی تمام معایب از جمله تراکم کم کاشت، برداشت به صورت غیر اصولی و غیر حرفه ای، خونریزی های شدید، خط های بخیه و ... در کاشت ابرو هم آمده است و به همین دلیل است که حتی یک نمونه موفق از کاشت ابرو به روش های FUT و FIT را نداریم.

عوارض کاشت ابرو


عوارض کاشت ابرو به روش های FUT و FIT

• جراحی در بغل سر

• خونریزی شدید در حین کاشت ابرو

• بیهوشی در مواقع حساس کاشت ابرو

• درد های شدید

• استراحت کامل پس از کاشت ابرو

• تورم های صورت ، چشم ، پیشانی

• بخیه

• نداشتن خواب یکسان موهای ابرو پس از کاشت

• تراکم کم کاشت ابرو و ...


عوارض کاشت ابرو به روش SUT و FUE

شما پس از انجام کاشت ابرو به روش SUT و بعث هیچ دوران نقاهت و عوارض خاصی را متحمل نمی شوید به طوری که در فردای همان روز کاشت ابرو می توانید به راحتی تمام فعالیت های روزمره خود را انجام دهید. بنابراین در صورت انجام صحیح و اصولی کاشت ابرو با استفاده از این دو روش ، عوارض کاشت ابرو به حداقل خواهد رسید.توجه داشته باشید در این روش موهای ابرو قابل رشد بوده و کاملا با خواب و زاویه طبیعی ابروها کاشت می شود به طوری که با ظاهری طبیعی هیچ کس متوجه کاشت ابروی شما نخواهد شد.


شما عزیزان می توانید جهت مشاوره آنلاین درباره کاشت ابرو به روش SUT و FUE عکس خود را به شماره 09122115442 ارسال کرده و با مشاورین ما در مرکز تخصصی موی رنسانس در ارتباط باشید.



جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید