داروی فیناستراید

داروی فیناستراید یکی از داروهایی می باشد که برای بیماریهای مختلفی همچون طاسی مردانه (آلوپسی آندروژنیک) یا همان ریزش مو با الگوی مردانه و برای بیماری همچون پروستات تجویز شده و کاربرد دارد.


در بدن آنزیمی بنام آلفا دوکتاز وجود دارد که داروی فیناسترایدآنزیم 5 آلفا دوکتاز را مهار می کند. لازم به ذکر است این آنزیم تستوسترون را به هیدرو تستسترون DHTتبدیل می کند.


پکیج PRP ، لیزرتراپی و ویتامین درمانی یکی از بهترین راه حل ها برای ریزش موی مردانه یا همان طاسی سر می باشد.


PRP غربالگری خون می باشد که باعث رشد موها و پر پشت شدن موها می شود همراه با پی آر پی لیزرتراپی جهت خون رسانی بیشتر به سطوح خالی از مو و کلفت شدن قطر موها می باشد و در انتها ویتامین هایی که پیش زمینه را برای جلوگیری از ریزش مو و درمان آن بوده تجویز می شود مرکز تخصصی موی رنسانس ارائه دهنده این پکیج می باشد که شما عزیزان جهت مشاوره می توانید با شماره های 88909050 و 88909051 تماس حاصل کرده و با مشاورین ما در ارتباط باشید.


چرا داروی فیناسترایدتجویز می شود ؟

داروی فیناستراید

همانطور که گفته شد داروی فیناسترایدبرای بیماری همچون پروستات یا بعبارت دیگر بزرگ شدن پروستات تجویز می شود علت این تجویز هم مهار کردن آنزیم الفا 5 دوکتاز می باشد. همچنین افرادی که ریزش مو دارند از داروی فیناستراید استفاده می کنند.


تذکر: داروی فیناستراید برای خانم ها و کودکان تجویز نمی شود.


مردانی که دچار طاسی سر می باشند از دارویفیناسترایداستفاده می کنند زیرا این دارو غالبا ترشح هون های مردانه در بدن باعث توقف رشد موها و ریزش موها می شود که داروی فیناستراید این ترشح را جلوگیری می کند.

طریقه مصرف دارو

داروی فیناسترایدبه شکل قرص می باشد که از طریق دهان وارد بدن می شد معمولا پزشکان تجویز دارو را روزی یکبار همراه با غذا و یا بعد از غذا کرده و توصیه می کنند توجه داشته باشید که این دارو را حتما از داروخانه های معتبر خریداری کرده و به هیچ وجه ممکن سراغ فرد و یا فروش آزاد نروید.


نکته ای که قابل توجه است مصرف دارو باید حتما در ساعتی معین باشد که نقش به سزایی برای تاثیر دارو دارد.


عوارض جانبی داروی فیناستراید چیست؟

• عدم نعوذ و حفظ حالت نعوذ از اولین عوارض داروی فیناسترایدمی باشد

• مصرف داروی فیناستراید از میل جنسی را می کاهد

• از دیگر عوارض داروی فیناسترایدمی توان به کاهش انزال اشاره کرد

• داروی فیناستراید و باعث درد در ناحیه بیضه می شود

• افسردگی از دیگر عوارض جانبی این دارو می باشد



جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید