هزینه ترمیم مو

زمانی که صحبت از از درمان ریزش مو و جبران طاسی (آلوپسی آندروژنیک) می آید عامه مردم حرف از محلول های مختلف ، پماد های گوناگون و حتی کاشت مو هم می آید.

اما باید توجه داشته باشید یکی از راه حل هایی که برای درمان ریزش مو و جبران طاسی سر وجود دارد ترمیم مو است.

هزینه ترمیم مو

در ترمیم مو دیگر نیازی به بانک موی شخص نمی باشد و موها غیر قابل رشد می باشد و به این شکل است که لایه شبیه سازی شده از پوست سر انسان استفاده می شود که موها روی آن سوار می شود و ترمیم می شود افراد جهت انجام ترمیم مو ابتدا به اینترنت مراجعه می کنند و در آنجا مراکز را ارزیابی می کنند. در کنار این ارزیابی ها باید به نکات زیر هم توجه کنید:

1-مراکز غیر مجار ترمیم مو در فضاهای مختلفی قادر به انجام این کار هستند که طبق قانون فضای ترمیم مو اداری می باشد.

2-اولین و مهمترین موضوع داشتن مجوز است ، که مراکز باید مجوز داشته باشند.

3-مراکز معتبر ترمیم مو دارای سابقه  از قدیم گفته اند که هیچ ارزانی بدون دلیل نمی باشد . این مثال در هزینه ترمیم مو هم صدق می کند.

قالبا و طبیعتا هزینه ترمیم مو مشخص است و هزینه هایی که به گفته بیماران پایین است، غیر طبیعی می باشد زیرا مراکز غیر مجاز برای پایین آوردن هزینه ترمیم مو از الیاف های درجه 2 استفاده می کنند و این الیاف ها را جای موهای طبیعی معرفی می کنند.

این مراکز از دیگر فعالیت هایی که برای پایین آمدن هزینه ترمیم مو استفاده از تکنسین های کارورز و آرایشگرهای تازه کار به جای گریمور است .

مهمترین کارهایی که مراکز غیر مجای جهت پایین آمدن هزینه ترمیم مو می کنند استفاده از ابزار و وسایل تقلبی و درجه 3 است که این موضوع رابطه مستقیم با سلامتی فرد دارد که بسیار خطرناک است.

در پایان باید عرض کنیم که پایین بودن هزینه ترمیم مو یعنی پایین آمدن کیفیت کار و در اصل این پایین آمدن ترمیم مو بسیار زیان آور است .

هزینه ترمیم مو به شکل متوسط از یک میلیون و پانصد الی دو میلیون پانصد هزار تومان می باشد.


جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید