کاشت مو به روش PRP

کاشت مو در ایران با پیشرفت علم پیوند مو هم اینک در این مرکز با بهره گیری از سلول درمانی و مزوتراپی و لیزر درمانی صورت می گیرد. بطوری که با تکنیک های جدید مانند ترمیم مو به روش prp، توانسته ایم تراکم کاشت مو را به سه برابر نسبت به روش های سنتی و رایج برسانیم ، چرا که با این تکنیک ها و با کمک سلول درمانی یا همان prp، پیش گیری از ریزش موهای شخص و رشد کامل موهای کاشته شده با تزریق prp هرچه سریعتر شاهد باشیم.

لازم به ذکر است کاشت مو با prp هیچ گونه عوارضی نداشته و بلعکس مفید هم است و باعث تقویت فولیکولهای موی شخص و هر چه زخیمتر شدن آنها نیز می شود.

روش کاشت مو با prp شامل پلاسمای غنی شده از خون فرد کاندید کاشت مو می باشد که باعث نگهداری بافتهای قبل از پیوند مو نیز خواهد شد.

البته نوع تزریق و نوع روش کاشت بسیار مهم است.

کاشت مو به روش PRP

در این روش پس از مشاوره های اولیه و مراجعه فردی که دچار ریزش مو شده، آزمایش ها  و تحقیق مفصلی بر روی پوست سر و به خصوص ناحیه ای که دچار ریرش شده، صورت می گیرد سپس در صورت امکان، این روش برای متوقف کردن ریزش مو بکار گرفته می شود. توجه داشته باشید که روش prp یک روش کاشت مو نیست و در بعضی از تبلیغات روزمره در مجلات و یا برخی وب سایتها به اشتباه از عباراتی مانند "کاشت مو prp" استفاده می کنند.

این تکنیک که چند سالی بیشتر نیست ارائه شده، اصلا در آن هیچ یک از فولیکول ها یا تارهای مو جدا نمی شوند بلکه تزریق پلاسمای خون خود آن فرد به ناحیه ریزش انجام می شود. البته این نکته را هم به یاد داشته باشید که این تکنیک درمان ریزش مو، بیشتر به درد جوانان یا نوجوانانی می خورد که اخیرا دچار ریزش مو شده اند و معولا بر روی پوست سر افرادی که دچار طاسی و یا اصطلاحا ریزش موی سکه ای شده اند، جواب نمی دهد و برای درمان این افراد بهتر است از کاشت مو به روش SUT استفاده شود. 

مرکز تخصصی موی رنسانس با سالها تجربه و با انجام کاشت مو به روش sut و fue که بنیان گذار آن این مرکز می باشد، همراه با روش prp در یک جلسه با تراکمی بالا و خط رویشی طبیعی ، زیر نظر تیم مجرب و متخصص انجام خواهد شد.

 لذا جهت مشاوره حضوری و تعین وقت با شماره تلفنهای :02188909050-02188909051تماس گیرید و دوستانی که بطور حضوری امکان حضور ندارند، می توانند با شماره 09122115442 بطور مشاوره تخصصی آنلاین از طریق تلگرام عکس خود را از بالای سر و اطراف سر خود ارسال نمایند تا بطور کامل توضیحات برایشان ارسال شود.


جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید