هزینه تقریبی کاشت ابرو

یکی از عمل های مهم زیبایی و ترمیم مو کاشت ابرو است. این عمل جراحی در اصل نوعی عمل کاشت مو است که بجای پوست سر، بر روی ناحیه ابرو انجام می شود و به این ترتیب پیوند موها به ناحیه ابرو صورت گرفته و ترمیم ابرو انجام می شود.


در ابتدا بهتر است ببینیم که این عمل چگونه صورت می گیرد و از چه تجهیزاتی استفاده می شود تا دلیل هزینه های آن را بهتر متوجه شویم. این کار به دلیل حساس بودن، نیاز به تیم های حرفه ای و با تجربه و همچنین دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته مخصوص این کار دارد. یکی از خدمات مرکز تخصصی کاشت موی رنسانس، ارائه چنین خدمات و عمل های جراحی زیبایی به علاقه مندان و مراجعین می باشد که با استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین تکنیک های جراحی و مطابق با علم روز جهان صورت می گیرد.


کاشت ابرو

کاشت ابرو در مرکز تخصصی موی رنسانس توسط یک تیم حرفه ای و معمولا در یک جلسه انجام می شود و فردی که بر روی او ترمیم و پیوند ابرو انجام می شود، دچار هیچ مشکلی نشده و در صورت عمل کردن به دستورات و مراقبت های توصیه شده از طرف پزشک معالج، دارای ابروهایی زیبا، پرپشت و ماندگار می شود.


در سطح جهان امروزه از روش های مختلفی جهت کاشت ابرو استفاده می شود که موجب می شود هر کدام هزینه های خاص خود (اعم از بکار گیری دستگاه های پیشرفته این عمل، دستمزد پرسنل و...) را داشته باشد اما بهتر است تا افراد برای نتیجه گیری عالی درمانی بدون نقص و ریسک از بهترین روش های کاشت مو در جهت انجام کاشت ابروی خود انجام دهند تا درمانی عالی را با نتایج طبیعی تجربه نمایند که پیشنهاد ما استفاده از بهترین و اخرین روش ارائه شده کاشت مو در دنیا می باشد که سوپر کاشت مو می باشد و در حال حاضر کلینیک تخصصی رنسانس این تکنیک را برای مراجعین خود قرار داده است و افراد با استفاده از این روش تحت نظر تکنسین های ماهر و متخصصی حرفه ایی ، می توانند شاهد نتایج عالی درمانی باشند.


در مراحل اولیه درمان فرد داوطلب به کلینیک تخصص کاشت مو وابرو رنسانس مراجعه می کند و سپس پزشک معالج، با دادن مشاوره به وی او را از روش درمان و مسائل مهمی مطلع می سازد. از جمله اینکه کاشت ابرو چیست؟ مثلا در ابتدا معایب و عوارض کاشت ابرو چه چیزهایی است و یا اینکه اصلا پیوند ابرو چیست و چگونه صورت می گیرد و چه روشی بهترین روش برای نتیجه گیری کاشت ابرو می باشد یا پس از عمل چگونه و به چه صورت مراقبت های پس از کاشت ابرو صورت بگیرند تا نتایج عمل در دراز مدت به خوبی جواب داده و فرد مجددا دچار ریزش موهای ابرو نشود.


کاشت ابرو مردانه:

تکنیک کاشت ابرو در مردان و زنان در کلینیک تخصصی رنسانس از طریق روش سوپر کاشت ممکن است کمی متفات باشد و نیازنمد انجام مراحل مختلفی باشد.با توجه به اینکه مردان نمی توانند از آرایش و یا میک آپ خاصی استفاده نمایند در صورت ریزش ابرو می بایست اقدام به کاشت ابرو مردانه نمایند تا این مشکل مربوط به زیبایی در آن ها حل گردد.روش هایی مانند تاتو نیز قابل انجام برای کاشت ابرو مردانه می باشد اما این روش ها دائمی نبوده و مشکلات مخصوص خود را دارند.


در رنسانس پیش از انجام کاشت ابرو مردانه محل دقیق ابرو طراحی شده که این کار با مشورت با شما صورت می گیرد.پس از آن در قسمت های مورد نظر ماده بی حسی تزریق می گردد.موی مورد نظر جهت پیوند از پشت سر فرد برداشت می شود زیرا نزدیک ترین جنس مو به موی ابرو ، موهای پشت سر افراد می باشد.پس از این مرحله با تعیین جهت و زاویه رشد موی ابرو ، موی برداشت شده در محل مورد نظر کاشته می شود.طی 5 روز اول پس از انجام کاشت ابرو مردانه قرمی در محل مورد نظر به وجود خواهد آمد و پوسته هایی در این محل پدیدار می شود.این اتفاق با گذشت مدت زمان کوتاهی از بین می رود.علایم کبودی و یا تورم در برخی از افراد پس از انجام عمل به وجود می آید که بسیار خفیف بوده و با گذشت زمان از بین خواهد رفت.


کاشت مو مردانه معمولا در کلینیک های غیر تخصصی با استفاده از روش FUG ،FUE یا FUT انجام می گیرد که نتایج طبیعی ، پر پشت و خوش حالت را در زمان کوتاه برای افراد به همراه ندارد همانطور که گفته شد و از آن مطلع هستید آخرین روش ارائه شده کاشت مو در دنیا روش سوپر کاشت می باشد که در ایران در کلینیک تخصصی رنسانس شاهد آن می باشیم و بدون نیاز به برش سر و استفاده از پانچ تنها از طریق سوزن های مخصوص برداشت فولیکول بدون علامت انجام می گیرد و سپس فولیکول های به دست آمده توسط متخصص این مجموعه بر لابه لای ابرو کاشته می شوند که این مرحله نیازمند مهارت بالایی است و بدون آسیب به فولیکول تار طبیعی ابروی فرد انجام خواهد گرفت و حالت زیبایی را نیز برای رشد آن ها در نظر می گیرد و سپس نتایج پس از مدت کوتاهی قابل مشاهده می باشند.


شرایط کاشت ابرو مردانه

به پیشنهاد متخصصین رنسانس ، افرادی که مناسب کاشت ابرو مردانه می باشند می بایست در قسمت پشت سر خود به اندازه کافی مو داشته برای برداشت داشته باشند.همچنین برخورداری از سلامت فرد و عدم بیماری های ژنتیکی ریزش موی شدید از دیگر ویژگی های افراد کاندید کاشت ابرو مردانه می باشد.از دیگر بیماری هایی که وجود آن ها در فرد باعث می شود کاندید مناسبی برای انجام کاشت ابرو نباشند می توان به افرادی با بیماری آئوپسی آرئاتا و یا آلوپسی فرونتال اشاره نمود.


هزینه کاشت ابرو:

در کاشت ابرو هم مانند کاشت مو سه مرحله برداشت، نگهداری و کاشت مو انجام می شود. البته همانطور که پیش تر گفته ایم با وجود تکنیک های مختلف و وجود مراکز مختلف کاشت مو و ابرو در جهان، این عمل به شیوه های متفاوتی انجام می شود.


به همین دلیل هزینه نهایی کاشت ابرو در مراکز مختلف و با استفاده از روش های مختلف متفاوت است. برای مثال، کاشت ابرو به روش FUT امروزه دیگر منسوخ شده و دیگر انجام نمی شود. اما هنوز بعضی از کلینیک های کاشت ابرو و مو به دلیل هزینه نسبتا کم برای کاشت ابرو از روش کاشت ابرو FUT استفاده می کنند.


از طرف دیگر متاسفانه برخی از مراکز کاشت ابرو نیز از تجهیزات و لوازم درجه یک و دستگاه های مناسب جهت انجام عمل کاشت ابرو استفاده نمی کنند و از ابتدا تا انتهای کاشت توسط تکنسین ها انجام می شود. افرادی که داوطلب کاشت ابرو در این مراکز می شوند، باید این نکته را در نظر داشته باشند که هر چند ممکن است هزینه کاشت ابرو ارزان تر از کلینیک های دیگر باشد اما در نهایت کیفیت و نتیجه کاشت مو را هم باید مورد توجه قرار دهند.


یکی از فاکتورهای دیگری که موجب تفاوت برآورد نهایی هزینه کاشت ابرو در افراد مختلف شود، وسعت ریزش ابرو است. طبیعتا هر چه این میزان بیشتر و وسیع تر باشد، نیاز به کاشت تعداد بیشتری از گرفت ها در ناحیه ابرو است و همین مسئله موجب افزایش زمان عمل و افزایش تعداد گرفت های استخراج شده می شود که در نهایت باعث می شود که هزینه کاشت ابرو بیشتر شود.


هزینه کاشت ابرو مردانه در کلینیک تخصصی رنسانس

هزینه کاشت ابرو در رنسانس با توجه به استفاده از جدیدترین و به روز ترین تکنیک کاشت ابرو و استفاده از بهترین دستگاها و برند های روز دنیا با استفاده از متخصصین خبره و ماهر و کارنامه درخشان رضایت مشتری ، هزینه متناسب با درمان را برای مراجعین خود در نظر گرفته است و در همین صورت توانسته است رضایت بیشتر مخاطبان را به همراه داشته باشد.


یکی از بهترین مراکز که کاشت ابرو مردانه با استاندارد های بین المللی و بروزترین متد های دنیا مرکز تخصصی کاشت موی رنسانس می باشد.این مرکز با مجهز ترین امکانات و ابزار ها و همچنین بهره گیری از پزشکان متخصص در زمینه کاشت ابرو مردانه در خدمت شما می باشد.


شما عزیزان جهت مشاوره و یا معاینه های لازم می توانید از طریق واتساپ و یا تلگرام با شماره تلفن 09122115442 با ما در ارتباط باشید.


"بانک موهای شما گران بها می باشد ، آن را ارزان از دست ندهید"



جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید