آمار ریزش موی مردانه در کشورهای مختلف

ریزش مو مردانه ، عارضه ای است که بسیاری از مردان دچار آن می شوند.طاسی آندروژنیک در واقع یکی از شایع ترین علل ریزش مو در مردان محسوب می شود که درحال حاضر بهترین درمان برای آن پیوند مو می باشد. در روش مدرن کاشت مو SUT که در ایران منحصرا توسط کلینیک کاشت مو رنسانس انجام می گیرد هیچگونه درد و خونریزی وجود نداشته و تراکم موهای قابل کاشت بسیار بالاتر از روش های دیگر است.

اما جالب است بدانید ریزش موی مردانه در همه جای دنیا به یک اندازه برای مردان اتفاق نمی افتد و در برخی از کشورها درصد افرادی که به طاسی مبتلا می شوند بیشتر از کشورهای دیگر است.

برای مثال کشور جمهوری چک بیشترین درصد طاسی را به خود اختصاص داده است. تقریبا نصف مردان این کشور یعنی حدود 42.79 درصد آنان دچار ریزش موی مردانه می شوند.

کشور اسپانیا با 42.6 درصد در رده دوم جای می گیرد. آلمان سومین کشور از نظر درصد مردان دچار طاسی است، حدود 41.2 درصد مردان آلمانی و 39.4 درصد مردان فرانسوی ریزش موی مردانه را تجربه می کنند.

مردان کشور بریتانیا با 39.23 درصد در رده پنجم جای می گیرند و بعد از آنها  آمریکا، ایتالیا، لهستان، هلند، روسیه و کانادا قرار دارند.

اما کشورهای آسیایی از نظر ریزش موی آندروژنیک در وضعیت بسیار بهتری هستند و موارد طاسی مردانه در آنها کمتر است. کشورهای ژاپن، هنگ کنگ، مالزی، تایلند، تایوان و کره جنوبی کمترین درصد ریزش موی مردانه را دارند.

برطبق تحقیقاتی که روی آلوپسی آندروژنیک یا همان طاسی مردانه در کشورهای مختلف انجام گرفته حدود 30 درصد مردان سفید پوست در سن 30 سالگی به این مشکل دچار می شوند، حدود 50 درصد در سن 50 سالگی و 80 درصد مردان سفید پوست نیز در سن 70 سالگی مبتلا به این نوع ریزش مو می شوند.



ریزش مو در کشورهای مختلف



شیوع طاسی مردانه در نژادهای مختلف نیز متفاوت است، مردان سفید پوست بیش از آسیایی ها، سرخپوستان آمریکایی و آفریقایی ها دچار ریزش مو می شوند، همچنین وسعت ناحیه ای از سر که دچار ریزش مو می شود نیز در نژاد سفید پوستان بیشتر است.

بصورت کلی طاسی مردانه مسئله ای رایج در میان تمام جوامع است هرچند که برخی نژادها و اقوام برخی کشورها کمتر به آن دچار می شوند با این حال بطور میانگین 50% مردان بالای 50 سال دچار این مشکل هستند. معمولا شروع ریزش مو آندروژنیک در اواخر دهه بیستم زندگی شروع می شود و تا نزدیک 40 سالگی بخش هایی از موی سر می ریزد.

ریزش مو در مردان می تواند آثار روحی و روانی به دنبال داشته باشد و تا حدودی زندگی عادی را دچار مشکل نماید که امری طبیعی است. خوشبختانه برای افرادی که به دنبال درمان این مشکل هستند راه های مختلفی وجود دارد. یکی از این راه ها استفاده از قرص فیناستراید و محلول ماینوکسیدیل که است که داروهایی شناخته شده در درمان و کاهش ریزش مو محسوب می شوند. البته هردو این داروها دارای عوارض جانبی مختلفی هستند و همچنین روی تمام افراد پاسخ لازم را نمی دهد و در ضمن نیاز به مصر دائمی دارند.

در حال حاضر بهترین راه خلاصی از مشکل طاسی ، روش کاشت مو است. امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی و تحقیقات گسترده دانشمندان روش های نوینی برای کاشت مو بوجود آمده است. روش کاشت مو SUT امروزه بهترین متد کاشت مو به حساب می آید که تقریبا تمام مشکلات در کاشت مو روش های دیگر در آن برطرف شده و تراکم کاشت بسیار بالایی را در اختیار متقاضی قرار می دهد.

این روش که برای اولین بار در ایران توسط کلینیک کاشت و ترمیم موی رنسانس انجام می گیرد تمام انتظارات شما را از کاشت مو با تراکم بسیار بالا و بدون عوارض و درد و خونریزی برآورده می نماید.

متقاضیان محترم می توانند از طریق شماره تلگرام 09122115442 و یا شماره های 02188909050 و 02188909051  با مشاوران کلینیک رنسانس در ارتباط باشند.



جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید