هزینه کاشت مو در کشورهای مختلف چقدر است ؟

کاشت مو عمل خیلی قدیمی محسوب نمی شود و در عین حال آنقدر هم جدید نیست که چیزی از آن ندانیم.قیمت و هزینه کاشت مو نیز تحت تعاریف جداگانه ای قرار می گیرد. کاشت مو چندین سال است که در کشورهای مختلفی از جمله ایران در حال انجام است و هر ساله روش ها، تکنولوژی ها، ابزار و دستگاه های مختلفی در این زمینه در جهان معرفی می گردد تا هرکدام به سهم خود نتیجه نهایی این عمل را بهبود ببخشند. 

بسیاری از ما تا زمانی که زیبایی و جوانی خود را از دست نداده باشیم متوجه ویژگی های ظاهری زیبایی و تاثیر آنها در زندگی خود نیستیم. این مسئله در مورد مو هم صادق است. بسیار از افراد از میزان تاثیر مو بر ظاهر خود آگاهی ندارند تا زمانی که موهای آنها شروع به ریخته شدن می نماید. شما هم اگر نگران ریز موهای خود هستید یا از طاس بودن سر خود ناراضی هستید، احتمالا استفاده از روش های کاشت مو بهترین گزینه برای شما است.

کاشت مو چیست ؟

قبل از صحبت در مورد قیمت و هزینه کاشت مو در کشورهای مختلف لازم است کمی در مورد کاشت مو و فرآیندهای مربوط به آن توضیح داده شود:

کاشت مو به معنی انتقال مو از بخشی از سر یا بدن به قسمتی دیگر از سر یا بدن می باشد. طبق این تعریف کاشت ابرو، کاشت مژه و کاشت ریش و ... نیز همگی نوعی عمل کاشت مو محسوب می شوند. اما در اینجا مقصود ما شکل معمول و رایج کاشت مو یعنی برداشت مو از پشت سر و کاشتن آن در منطقه بدون موی سر می باشد. این عمل می تواند بین 4 تا 8 ساعت بطول انجامد.

اکثر افراد می توانند پس از 2 یا 5 روز به محل کار خود بازگردند. معمولا 2 تا 3 هفته پس از عمل کاشت مو، موهای کاشته شده شروع به ریزش می نمایند اما در چندماه آینده شما شاهد رشد مجدد موها خواهید بود، در بیشتر موارد بین 9 تا 12 ماه زمان لازم است تا نتایج کاشت بصورت کامل خود را نشان دهد.

هنگام انتخاب کلینیک کاشت مو خود دقت های لازم را به عمل آورید. در هر عمل کاشت مو احتمال خونریزی یا عفونت وجود دارد. همچنین ممکن است جای زخم ها در اثر بی دقتی و تجربه ناکافی پزشک و تکنسن ها باقی بماند. همچنین یکی از مشکلات شایع در کاشت مو توسط افراد غیرمتخصص، غیرطبیعی بودن خط رویش محسوب می شود که در ظاهر فرد تاثیر بسیار زیادی دارد.

بنابراین اینها ریسک هایی است که باید هنگام تصمیم به کاشت مو آن ها را در نظر بگیرید و در انتخاب کلینیک کاشت مو به آنها توجه نموده و بهترین گزینه را برای این منظور انتخاب نمایید.

مشاوران و کارشناسان کلینیک رنسانس همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

هزینه کاشت مو در کشورها :

کاشت مو در کشورهای مختلف می تواند قیمت های متفاوتی داشته باشد مانند نمونه های زیر :

کاشت مو در ترکیه هزینه متوسط کاشت مو : 2000 یورو.

کشور ترکیه از سالیان گذشته در حال توسعه صنعت توریسم درمانی یا گردشگری سلامت بوده است و کاشت مو نیز جایگاه خود را در این صنعت بخوبی پیدا نموده. بیشترین جذب متقاضی کاشت مو ترکیه از کشورهای عربی خلیج فارس و همچنین بریتانیا است. دلیل این امر هم، قیمت کاشت مو پایین تر آن در مقایسه با کشورهای اروپایی و همچنین کیفیت خوب خدمات ارائه شده از سوی مراکز کاشت مو در ترکیه می باشد.



مسجد ایاصوفیه در ترکیه



کاشت مو در هند هزینه متوسط کاشت مو : 1000 یورو

هندوستان به عنوان ارزانترین کشور برای انجام کاشت مو شناخته می شود. هرچند با احتساب فاصله و هزینه های سفر شاید آنقدرها هم کاشت مو در هند ارزان تمام نشود مخصوصا برای افرادی که در کشورهای اروپایی ساکن هستند. وجود مسافت زیاد و شاید شک و شبه در کیفیت خدمات قابل ارائه در این کشور باعث شده تا کاشت مو در هند مانند ترکیه برای اروپایی جذاب به نظر نرسد.

کاشت مو در لهستان هزینه متوسط کاشت مو : 1500 یورو

کاشت مو در کشور لهستان نسبت به دیگر کشورهای اروپایی این تفاوت را دارد که ارزانترین قیمت کاشت مو در اروپا را ارائه می دهد. علاوه بر این از سال 2000 به بعد برخی از پزشکان آمریکایی اقدام به تاسیس مراکز کاشت مو پیشرفته ای در این کشور نمودند که باعث بیشتر شدن جذابیت این کشور جهت انجام کاشت مو شده است.

کاشت مو در مجارستان هزینه متوسط کاشت مو : 1700 یورو

مجارستان یکی از مقاصد پرطرفدار متقاضیان کاشت مو از کشورهای اتریش، سوئیس و آلمان می باشد. دلیل این موضوع نیز سفر هوایی کم هزینه به این کشور، ارائه خدمات کاشت مو با کیفیت بالا و مهمتر از همه قیمت کاشت مو نسبتا پایین در این کشور می باشد.

کاشت مو در آمریکا هزینه متوسط کاشت مو : بین 15000 تا 25000 دلار

آمریکا یکی از اولین کشورهایی است که عمل های کاشت مو را توسعه داد و همچنین یکی از گران ترین کشورها برای این منظور نیز به حساب می آید.



مجسمه آزادی در آمریکا



کاشت مو در بریتانیا هزینه متوسط کاشت مو : 3000 تا 8000 پوند

بریتانیا یکی از بازارهای بزرگ کاشت مو محسوب می شود. هم مردان و هم زنان زیادی در این کشور به دنبال کاشت مو و بهترین کلینیک برای این کار هستند. از طرف دیگر قیمت کاشت مو در بریتانیا نیز بسیار بالا است. به همین دلیل هم بسیاری از متقاضیان، کشورهای دیگر را برای انجام کاشت مو انتخاب می کنند.

کاشت مو در تایلند هزینه متوسط کاشت مو : 1000 یورو

کشور زیبای تایلند در آسیای شرقی نیز ادعای این را دارند که بهترین جراحان و پایین ترین قیمت را برای کاشت مو در جهان ارائه می دهند.

قیمت های کاشت مو در برخی دیگر از کشورها :

·         کاشت مو در هلند قیمت متوسط کاشت مو : 3000 یورو

·         کاشت مو در فرانسه قیمت متوسط کاشت مو : 4100 یورو

·         کاشت مو در اسپانیا قیمت متوسط کاشت مو : 2300 یورو

کاشت مو در ایران نیز بین 3.5 میلیون تومان تا 8.5 میلیون تومان بسته به کلینیک و روش جراحی کاشت مو متغیر است که میانگین آن چیزی حدود 1200 یورو می شود که با توجه به کیفیت و تنوع روش ها و همچنین پزشکان برجسته و حاذق رقم بسیار خوبی است.

در سالهای اخیر نیز بسیاری از ساکنین کشورهای عربی و حتی کشورهای اروپایی به کیفیت خدمات جراحی های زیبایی و از جمله کاشت مو در ایران پی برده اند و سالانه متقاضیان زیادی از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، کشورهای اروپایی و حتی آمریکایی جهت انجام کاشت مو به ایران سفر می کنند. کلینیک کاشت مو رنسانس نیز با انجام ده ها عمل موفق کاشت مو موفق برای بیماران خارجی این افتخار را دارد تا شایستگی های کشور عزیزمان ایران را بیش از پیش نمایان سازد.

درصورت نیاز یه مشاوره می توانید از طریق کانال تلگرام و یا شماره تلفن های مرکز مو رنسانس با ما در ارتباط باشید.


جهت معاینه و مشاوره شما میتوانید از طریق واتسپ و یا تلگرام با شماره 09122115442 تماس حاصل فرمایید

}
فرم ویزیت آنلاین کاشت مو



اگر اطلاعات یا دیدگاهی در مورد مطالب این صفحه دارید،لطفا با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید